قلب مقدس بیمارستان روحانی ارائه می دهد بیماران, کارکنان, 'حیات لحظات" را در سخت و گیج کننده شرایط - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

جوئل Alsworth می رسد در اوایل کار هر روز صبح پیاده به نمازخانه در مشیت مقدس قلب مرکز پزشکی نفس عمیقی می کشد و

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

جوئل Alsworth می رسد در اوایل کار هر روز صبح پیاده به نمازخانه در مشیت مقدس قلب مرکز پزشکی نفس عمیقی می کشد و می گوید: دعا و نماز.

"این چیزی است که من به آماده شدن" Alsworth گفت.

Alsworth یک روحانی مستقر در قلب مقدس که مراقبت نه تنها برای بیماران و خانواده های آنها بلکه برای کارکنان بیمارستان که نگه داشتن همه چیز در حال اجرا است.

با کروناویروس همه گیر به شدت محدود کردن ملاقات برای خانواده ها و باعث پرسنل پزشکی به کار اضافه کاری کشیش وظیفه هستند با حمایت از بیمارستان جامعه در آن لحظه نیاز دارید.

"ما بسیار فانتزی pagers" Alsworth گفت: با خندیدن. "مقدار زیادی از زمان به خصوص در حال حاضر در این فصل آن را که در آن کارکنان تماس با ما."

قبل از همه گیر Alsworth را صفحه به صفحه به اتاق اورژانس برای ورودی تروما و اطمینان خانواده بیمار می دانستم که عزیزان خود را در بیمارستان و کمک به آنها متصل است.

او همچنین از اتمام دور در بخش مراقبت ويژه نوزادان یا بخش مراقبتهای ويژه نوزادان برای حمایت از خانواده ها وقتی یک نوزاد جدید آماده برای انجام یک عمل.

در شروع این بیماری همه گیر Alsworth گفت: این حس در بیمارستان بستری شد, یکی از ترس از ناشناخته ها.

"به خصوص در ابتدا فقط ناشناخته بود بسیار قابل توجهی وزن است که شما فقط می تواند حس در بیمارستان"Alsworth گفت. "وجود دارد بسیاری از ناشناخته بود و آن اضطراب گیرد."

کشیش مشغول به کار برای حمایت از خانواده ها در آن زمان با آموزش به مردم در مورد اینکه چرا روش های خاص بودند در محل و چه خطرات شد و گفت: کی گرکا مدیر مراقبت معنوی برای مشیت مراقبت های بهداشتی در اسپوکن.

خیلی از Alsworth را در حال حاضر معطوف به تسهیل تصویری چت در بین خانواده ها و بیماران.

برخی از بازدید کنندگان مجاز در بیمارستان مانند پدر و مادر یا سرپرستان کودکان بستری در بخش اطفال و یا تعداد محدودی از اعضای خانواده زمانی که یک بیمار در حال مرگ است اما کسانی که استثنا هستند ،

به طور معمول تمام اعضای خانواده قادر خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن که قبل از مرگ عزیزان خود را پس Alsworth و همکار خود را کشیش شده اند تسهیل ویدیو چت به لینک کل خانواده.

"این قطعا کامل نیست اما آن را هنوز هم یک تماس" گرکا گفت. "پس از این تکنولوژی برای اتصال است, واقعا بهتر از هیچ چیز است."

فرایند هایی است که تغییر زمانی که آن را ممکن است برای خانواده و دوستان به هم گرکا اذعان کرد.

"هنگامی که شما در غم و اندوه یکی از ما انسان پاسخ به این است که به جمع آوری" گرکا گفت. "و این درست سراسر دین در سراسر کشور. منظورم این است که شما با شنیدن آن در سراسر جهان است."

در مشیت او گفت: "تیم مراقبت شده "بسیار پاسخگو است." حتی اگر آن را فقط به گفتن یک خانواده هایی که عزیزان خود را تنها نبود وقتی که آنها کشته شدند آن چیزی گرکا گفت.

و او بود که صحبت از تجربه شخصی.

گرکا تا به حال یک عضو خانواده است که به تازگی درگذشت و او بود که "خدا را شکر که من فرد در خانواده من نمی میرند به تنهایی."

"من خدا را شکر که پزشکان و پرستاران وجود دارد," گرکا گفت.

پراویدنس مراقبت معنوی بخش شامل چهار کشیش در خانواده مقدس و 12 در قلب مقدس است که به ارائه مراقبت 24/7.

گرکا شده است یک روحانی برای نزدیک به دو دهه است. او آمد به اسپوکن در سال 2005 پس از خروج او اولین کار در نیواورلئان.

"روز کار من قرار بود به شروع طوفان کاترینا ضربه" گرکا گفت.

چندی پس از آن که گرد و غبار حل و فصل او بسته بندی شده و نقل مکان به Spokane. حال مدیر معنوی مراقبت گرکا کمک می کند تا نظارت بر برنامه هایی که جا به آنچه که او خواستار پراویدنس "کل فرد مراقبت: ذهن و بدن و روح" در فلسفه.

"ما برای مراقبت از مردم با دین بدون توجه به آنچه در آن است و یا مردم بدون دین و شناخت دین است فقط یک بیان از مردم معنویت" گرکا گفت.

در هر زمان یک قاضی عسگر متصل می شود کسی که با خود معنا و هدف و یا آنها کمک می کند تا پیدا کردن یک منبع از اتصال خارج از خود آنها در حال دستیابی به اهداف خود گرکا گفت.

"همه ما تا به حال این نوع از تجربه انسانی در یک رابطه عمیق تر," گرکا گفت. "چگونه ما فاستر که برای بیماران و افرادی که در اینجا کار می کنند?"

این سوال چیزی است که گرکا او می پرسد کشیش غالبا و آن را گرفته است برخی از نبوغ خود را برای پاسخ به آن در طول سن COVID.

در برخی از بیمارستان واحد Alsworth ایجاد کرده است دعوت نامه برای کارکنان "به توقف برای گوش دادن به نفس" و ارسال آنها را به طوری که آنها دیدن آن دعوت طول روز پر مشغله خود را.

بازتاب شبیه به Alsworth خود صبح نماز که در طی آن او مکث به خود را جمع آوری و پردازش چیزهایی که او حرکت می کند از طریق روز.

"این بخشی از ریتم زندگی من" Alsworth گفت.

کمک به دیگران را پیدا کنید که ریتم شده است بخش عظیمی از Alsworth کار است.

"ما می توانیم آنچه که من اسمش 'حیات لحظات' است که می تواند واقعا مختصر" Alsworth گفت.

یک راه برای انجام آن را توضیح داده است به توقف دو نفس عمیق بکشید و سپس نگاهی دیگر نفس عمیق بکشید با تشکر.

ارائه دهندگان خدمات پزشکی می تواند با پوشیدن یک ماسک برای 12 ساعت متوالی پس از مصرف چند دقیقه به خارج و گرفتن برخی از هوای تازه می تواند یک راه عالی برای شارژ Alsworth گفت.

"مکث و معمول خود را و ریتم اما آن را هدفمند," Alsworth گفت.

بیمارستان کشیش نیز شده اند صرفنظر زمان بیشتری را صرف در واحد با کارکنان.

"ما شده است بسیار هدفمند با (گرکا) در جهت به واقعا در حال حاضر در واحد با کارکنان" Alsworth گفت. "فقط درخواست, 'چگونه کار می کنی؟' و ناظر بودن."

آنها همچنین پیشنهاد سه تا پنج دقیقه نماز و یا آینه هر صبح که کارکنان می توانند با تماس به به شروع روز خود را.

کشیش کار با همان کارکنان "در روز و روز را" اما این بدان معنا نیست که Alsworth می داند که آنها را به خوبی. او گفت که او همیشه تلاش می کند به یاد داشته باشید که "همه در حال مبارزه با یک نبرد شما می دانید چیزی در مورد."

با در نظر گرفتن زمان برای متوقف کردن و اتصال با مردم در لحظه Alsworth گفت: می توان آن را یک فرصت نادر برای آنها را به آرامش و کاهش استرس.

"اگر من نمی توقف و دیدن و تعامل با مردم آن را نمی کند به آنها فضایی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود" Alsworth گفت.

پس از کشیش نمی تواند در همه جا در یک بار بازتاب کارت در سراسر بیمارستان هستند یک راه برای یادآوری مردم به یک لحظه به جمع آوری خود را و شاید برای یک لحظه معنوی اتصال Alsworth گفت.

در حالی که این بیماری همه گیر است که در خط مقدم از ذهن همگان گرکا گفت: این مهم برای او و کشیش نظارت به یاد داشته باشید مردم دیگر تنش ها و دلایل برای بودن در بیمارستان.

"Coronavirus تنها چیزی که در زندگی مردم" گرکا گفت. "هر روز مردم باید چیزهای مختلف در ذهن و قلب است."

همه کار کرده است با هم به ارائه "مراقبت ايمن" به بیماران در طول این شدید زمان گرکا گفت.

"این یک چالش است و آن را یک چالش برای جامعه ما" گرکا گفت. "است که یک هدیه بزرگ به ما به عنوان کشیش به گواه آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن