بسیاری از ایالات متحده در مقیاس بازگشت اما تهمت برنامه ها به

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در کوه راشمور یادبود ملی, جمعه, جولای 3, 2020,

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در کوه راشمور یادبود ملی, جمعه, جولای 3, 2020, نزدیکی کیستون, S. D. (AP Photo/الکس Brandon)
منتشر شده در | به روز شده:

توسط عامر مانند

واشنگتن (AP) — به عنوان coronavirus موارد سنبله مقامات بهداشت عمومی در حال شفاعت با آمریکایی ها برای جلوگیری از زیادی جمعیت و نگه دارید خاموش جشن روز استقلال اما تسخیر کرده است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او به هدف از برو بزرگ و امیدوار کننده "ویژه شب" در واشنگتن است که می تواند ده ها هزار نفر به بازار ملی.

مغلوب ساختن پیشی جستن "سلام آمریکا" جشن روز چهار شنبه بود که شامل یک سخنرانی از کاخ سفید در جنوب چمن که او گفت را جشن می گیرند آمریکایی میراث فرهنگی و همچنین به عنوان پل نظامی در سراسر شهرستان و یک صفحه نمایش آتش بازی است که می تواند بسته مردم در مرکز شهر.

رئیس جمهور لگد کردن تعطیلات آخر هفته با سفر به کوه راشمور در داکوتای جنوبی برای یک نمایش آتش بازی جمعه شب در نزدیکی کوه کنده کاری از جورج واشنگتن و توماس جفرسون, آبراهام لینکلن و تئودور روزولت. در اظهارات خود او متهم معترضان که تحت فشار قرار دادند برای عدالت نژادی از درگیر شدن در یک "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما است."

در انتخابات ریاست جمهوری پیام روز شنبه در 244th سالگرد تصویب اعلامیه استقلال مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که "در ماه های گذشته روح آمریکایی بدون شک آزمایش شده است توسط بسیاری از چالش است."

خود را دموکرات رقیب جو بایدن در بیانیه ای گفت که آمریکا "هرگز زندگی" به تاسیس آن اصل که "همه انسانها برابر خلق شده اند" اما امروز "ما باید یک فرصت به پاره کردن ریشه های نژادپرستی نظاممند در خارج از این کشور است."

مشارکت خود را در تالار اجتماعات می آید به عنوان بسیاری از جوامع تصمیم گرفته اند به قراضه آتش بازی و رژه می روند و دیگر سنت های تعطیلات. هدف این است که سعی کنید برای جلوگیری از گسترش بیشتر coronavirus که اجتماعات بزرگ می زنند. موارد تایید شده در حال بالا رفتن در 40 متحده و ایالات متحده تنظیم یک رکورد دیگر جمعه با 52,300 به تازگی گزارش شده عفونت با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

برای Mount Rushmore, رویداد, ایران با رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد اصرار اجتماعی فاصله نبود لازم و ماسک بودند اختیاری. مغلوب ساختن پیشی جستن صرف زمان کمی در کوه راشمور آدرس تأمل در همه گیر است که به کشته شدن بیش از 129,000 آمریکایی است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اخطار می دهد که تجمع جرم مانند یک برنامه ریزی برای واشنگتن در حال حاضر در معرض خطر برای گسترش ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن جراح عمومی, جروم, Adams, که به شدت تماس خود را برای آمریکایی ها به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, sidestepped وقتی پرسیده شد که در طول یک مصاحبه جمعه که آیا او خواهد احتیاط یک دوست از حضور در چنین اجتماعات بزرگ. "این یک بله یا نه" آدامز گفت: ان بی سی "امروز نشان می دهد." "هر فرد را تشکیل می دهند ذهن خود را."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است درد به کشور بازگشت به حالت عادی شده است و مایل به فشار پاکت نامه بیشتر از بسیاری از دولت و شهرداران شهرستان در حال حاضر به رفتن.

ماه گذشته او برگزار شد اولین کمپین تجمع از اوایل ماه مارس در تولسا اوکلاهما. مغلوب ساختن پیشی جستن است عادت کرده اند به jam-packed, جمعیت, اما BOK مرکز بود و تنها در حدود یک سوم کامل برای رئیس جمهور اولین تجمع از coronavirus عصر. روز بعد او خطاب بسته بندی شده megachurch برای دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن رویداد در آریزونا. چند شرکت کنندگان در هر دو رویداد عینک ماسک.

مقامات کشور گفتند که دست از 300,000 پوشش صورت به تماشاگران که جمع آوری در بازار ملی. داخل اداره, منشی, دیوید برنارد گفت: بازدید کنندگان خواهد بود تشویق به پوشیدن ماسک و نگه داشتن شش پا با فاصله از یک دیگر. وجود دارد هیچ نشانه ای خواهد بود که اجباری با وجود توصیه های مقامات بهداشتی.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود, که گفت که او حق ندارد به تعطیل تعطیلات عینک آنجا که آن را در زمین فدرال هشدار داد که دولت فدرال در مورد خطرات آشکار از یک جمعیت بزرگ. روز جمعه او خواست ساکنان این شهرستان به هوشمند در مورد چگونه آنها را به صرف تعطیلات. "فقط به خاطر کسی که شما را دعوت به یک حزب به این معنا نیست که شما باید بروید" Bowser خود توییتی.

در تعطیلات آخر هفته تحولات:

—کالیفرنیا فرماندار گاوین Newsom هشدار داد شهرستانهای است که آنها در معرض خطر از دست دادن پول دولت اگر آنها موفق به اجرای دستورات بهداشتی را از رفتن به تعطیلات آخر هفته. او خواست ساکنان به جمع آوری با مردم در آنها زندگی نمی کنند و برای جلوگیری از جمعیت. آتش بازی نشان می دهد در Los Angeles, San Francisco, San Diego و در جای دیگر در دولت لغو شد.

—رژیم صهیونیستی. J. B. پریتزکر, D-Ill., گفت: او نمی خواهد درنگ به تعطیل کردن کسب و کار است که نمی رعایت ظرفیت مورد نیاز و او را تشویق مردم برای جلوگیری از جمعیت زیادی.

—ساحل تعطیلی در مکان نخست در حال همه گیر خرید اینترنتی. فلوریدا, پرجمعیت ترین شهرستان میامی-Dade شد بسته شدن دوباره, اعمال مقررات منع رفت و آمد و سازندگان: روی شن و ماسه. در کالیفرنیا, ساحل, تعطیلی رفت از لس آنجلس شمال از طریق ونتورا و سانتا باربارا شهرستان. به جنوب در اورنج کانتی بسیار محبوب سواحل مانند هانتینگتون و نیوپورت تحت تاثیر قرار گرفتند.

—حتی با جشن عمومی اوراق فروش از مصرف کننده آتش بازی را رونق گرفت. برخی از مقامات نگران آتش سوزی و صدمات بیشتر با فشفشه رفتن در حیاط و در بلوک احزاب است.

—چهار East Coast شهرستانها برای دریافت خود کوتاه-نمایش نیروی هوایی قبل از گسترده نظامی ایالات متحده هوا نشان می دهد بیش واشنگتن "سلام به شهرستانها بزرگ آمریکایی انقلاب" شامل پلها در بوستون, نیویورک شهرستان, فیلادلفیا و بالتیمور.

—حدود 150 واعظان خاخام و امام در نظر گرفته شده برای قاب تعطیلات موعظه در اطراف "آنچه به چهارم ژوئیه" در 168th سالگرد از آن سخنرانی توسط سیاه و طرفدار الغای برده داری Frederick Douglass. سابق برده به سخنرانی خود در جشن روز استقلال در 5 جولای سال 1852 در روچستر, نیویورک. آدرس به چالش کشیده پدران موسس و نفاق از آرمان های خود با وجود برده داری در خاک آمریکا.

--

آسوشیتد پرس نویسندگان میشل لیو در کلمبیا, کارولینای جنوبی و سارا برنت در شیکاگو کمک به این گزارش..

  • برچسب ها:
  • سلامت

به نظر شما لطفا احترام دیگر نظر و ديدگاه. هدف ما با مقاله نظرات است که به ارائه یک فضای مدنی و آموزنده و سازنده مکالمات. ما حق حذف هر گونه نظر ما خیال می تواند توهین آمیز, بی ادب توهین به دیگران نفرت انگیز, خارج از موضوع و یا بی پروا به جامعه است. ببینید ما شرایط کامل استفاده نمائید.

مشاهده نظرات
نظرات وبلاگ و طراحی شده توسط Disqus یا Disqus

بیشتر در دولت و سیاست

  • Earlier this week, as Tennessee registered what then was its highest single-day coronavirus case increase, Gov. Bill Lee held a news conference and issued a stern response.
    ادامه مطلب
  • MOUNT RUSHMORE NATIONAL MEMORIAL, S.D. (AP) — At the foot of Mount Rushmore on the eve of Independence Day, President Donald Trump made a direct appeal to disaffected white voters four months before Election Day, accusing protesters who have pushed for racial justice of engaging in a “merciless campaign to wipe out our history.”
    ادامه مطلب
  • President Donald Trump's campaign and allies have blocked efforts to expand mail-in voting, forcing an awkward confrontation with top GOP election officials who are promoting the opposite in their states.
    ادامه مطلب
  • MONTGOMERY, Ala. (AP) — The U.S. Supreme Court in a 5-4 decision Thursday blocked a lower court ruling allowing curbside voting in Alabama and waiving some absentee ballot requirements during the COVID-19 pandemic.
    ادامه مطلب
  • WASHINGTON (AP) — The two top Democrats in Congress said Thursday that any threats to U.S. troops must be pursued “relentlessly,” rebuking President Donald Trump after receiving a highly classified briefing about intelligence that Russia offered bounties for killing U.S. troops in Afghanistan.
    ادامه مطلب
  • It was the worst of times. It was the weirdest of times.
    ادامه مطلب


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب