تورنتو FC پاک برای برخاست به کمی کوچکتر MLS مسابقات در دیزنی جهان

تورنتو FC و ونکوور وایت کپس در نهایت به سمت چپ برای فلوریدا روز دوشنبه پس از تاخیر مربوط به COVID-19.ونکوور در

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

تورنتو FC و ونکوور وایت کپس در نهایت به سمت چپ برای فلوریدا روز دوشنبه پس از تاخیر مربوط به COVID-19.

ونکوور در اصل میله میله برای ترک چهارشنبه گذشته در حالی که تورنتو برنامه ریزی شده بود به جمعه گذشته برای MLS برگشت مسابقات در منطقه اورلاندو.

Whitecaps تا به حال به تاخیر در پرواز خود را از جنوب به دلیل یک جفت مجمل نتایج آزمون. که باعث شد بیشتر در آزمون که پس از آن آمد منفی است.

تورنتو تحت فشار قرار دادند آن عزیمت به روز شنبه با استناد به نیاز به زمان بیشتری برای کامل قبل از سفر coronavirus تست. این باشگاه تا به حال به تعویق انداختن دوباره بعد از یک عضو از آن سفر, پارتی, گزارش "دچار علائم" نیاز به دور دیگری از تست.

مونترال تاثیر وارد در فلوریدا پنجشنبه گذشته.

کلرادو رپیدز در اصل با توجه به ترک یکشنبه, تاخیر حرکت خود را روز سه شنبه پس از یک جفت از "presumptive مثبت" COVID-19 نتیجه در آن سفر ،

جام جهانی به سبک مسابقات شروع می شود که پنج شنبه و کاری ادامه داده اند تا Aug. 11, در حال وقوع است در دیزنی جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

ونکوور به دلیل لگد کردن سهشنبه مقابل FC Dallas اما بازی عقب رانده شد پس از Whitecaps' تاخیر در خروج و شش آزمون مثبت در میان بازیکنان دالاس. FC Dallas کشیده از مسابقات در اواخر روز دوشنبه. Whitecaps را در حال حاضر باز جولای 15 برابر سن خوزه.

تاثیر بازی انقلاب جدید انگلستان در روز پنج شنبه. تورنتو است که میله میله به باز جمعه در برابر دی سی ایالات.

MLS شده است در وقفه از مارس 12 هنگامی که جهانی همه گیر متوقف بازی دو هفته به این فصل است.

هر یک از 26 تیم های دسته سه گروه بازی در فلوریدا مسابقات که تعداد خواهد شد در به طور منظم فصل جدول رده بندی. شانزده تیم پیشرفت خواهد کرد و به مرحله حذفی 54-بازی مسابقات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب