مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی 'بازی بیش از برای من" اگر بازیکنان زانو زدن در طول سرود ملی

San Francisco Giants مدیر گیب Kapler و چند تن از بازیکنان خود را در زمان زانو طول سرود ملی دوشنبه قبل از یک پی

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

San Francisco Giants مدیر گیب Kapler و چند تن از بازیکنان خود را در زمان زانو طول سرود ملی دوشنبه قبل از یک پیش فصل بازی در اوکلند به عنوان اعتراض به خشونت پلیس. بنابراین آیا فرشتگان مسکن Keynan میدلتون قبل از تیم خود را به بازی در سن دیگو.

در حالی که این حرکت مورد ستایش لیگ اصلی بیس بال و برخی از مردم ناراضی بودند با تظاهرات.

جای تعجب نیست که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متعلق به گروه دوم.

مغلوب ساختن پیشی جستن دیرین منتقد از جمله تظاهرات توییتی شنبه صبح: "به دنبال به جلو به زندگی ورزشی, اما هر بار من شاهد یک بازیکن زانو طول سرود ملی یک نشانه ای از بی احترامی برای کشور ما و پرچم ما این بازی بیش از برای من!"

هشتگ #BoycottMLB نیز روند در توییتر روز پس از Kapler, میدلتون و دیگران ارائه یک پیش نمایش از آنچه که ممکن است بیشتر اتفاق معمول در اطراف MLB و ورزش به طور کلی پس از مرگ جورج فلوید.

غول حق fielder Jaylin دیویس و اولین مربی پایه Antoan ریچاردسون در میان کسانی که عضو Kapler در نظر گرفتن زانو در طول سرود. Shortstop براندون کرافورد بود بین دیویس و ریچاردسون با یک دست در هر یک از شانه های خود را. MLB توییتی تصویری از اعتراض همراه با هشتگ #BlackLivesMatter.

هنگامی که یک کاربر توییتر پاسخ داد که این اقدامات توسط Kapler و دیگران بودند بی احترامی به سمت نظامی MLB حساب جواب داد: "آن شده است هرگز در مورد نظامی و یا پرچم. بازیکنان و مربیان در حال استفاده از سیستم عامل خود را به صورت مسالمت آمیز اعتراض کنند."

Kapler گفت: Giants' بازیکنان و مربیان مشغول کرده بود در بسیاری از بحث های مربوط به این سرود در روزهای منتهی به روز دوشنبه بازی.

"من می خواستم برای نشان دادن نارضایتی من با روشن ما سیستمیک نژادپرستی در کشور ما و من می خواستم آنها را به می دانم که آنها باید برای خودشان تصمیم بگیرند و ما را احترام و حمایت از کسانی که تصمیم گیری" Kapler گفت: بعد از بازی. "من می خواستم آنها را به احساس امنیت در صحبت کردن."

غول جمهور Farhan زیدی در بیانیه ای گفت: "ما از کسانی که زانو به صورت مسالمت آمیز در اعتراض نژادی و بی عدالتی و کسانی که ایستاده بود به ابراز محبت از کشور است. ما نمی بینیم و این به عنوان متقابلا منحصر به فرد احساسات و باور به آزادی بیان هر چیزی است که کشور ما مورد است."

منچستر توییتی بیانیه ای صبح روز سه شنبه گفت که "بیشترین احترام را برای تمام مردان و زنان شجاع که در خدمت این کشور است."

اما او نوشت: "همه ما باید این عدالت بی عدالتی به طور جدی. تا زمانی که همه چیز شروع به تغییر در این کشور برادران و خواهران لازم نیست که به ترس زندگی من خواهد بود با استفاده از پلت فرم برای اجرای تغییر است."

او افزود: "از طریق این, من در تلاش برای یک صدا از وحدت است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در سال 2017 تهمت بسیج هواداران خود با انتقاد از بازیکنان که نمی ایستادن هنگام پخش سرود ملی. در یک نقطه او به چالش کشیده NFL صاحبان به آتش هر بازیکنی که اعتراض را در چنین شیوه ای. رئیس جمهور حاکی از ماه گذشته او آماده برای یکی دیگر از نبرد در این جبهه در جریان تظاهرات و ناآرامی های پس فلوید مرگ است.

"دیگر وجود دارد چیزهایی که شما اعتراض کنید اما نه بزرگ ما پرچم آمریکا — هیچ زانو!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یکی از چند توییت در مورد این موضوع در ماه ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن