BBB نکته هفته: اهدای در تلاش نیوز - Sun, 14 Jun 2020 PST

دیدن درد و رنج و مبارزه در اطراف ما بسیاری از مردم می خواهید برای رسیدن به کیف پول خود را به ارائه پشتیبانی.

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

دیدن درد و رنج و مبارزه در اطراف ما بسیاری از مردم می خواهید برای رسیدن به کیف پول خود را به ارائه پشتیبانی. برای قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را به عنوان یک راه برای کمک به سازمان ها و حرکات را در مورد تغییر است. تصمیم گیری که در آن به کمک همیشه آسان نیست ، با هزاران نفر از سازمان ها و گروه ها برای حمایت از چگونه شما مطمئن شوید که پول خود را در ساخت یک اثر?

"اهدا به علت حمایت از شما است یک راه عالی برای کمک به ایجاد تفاوت" گفت: Kelsey Gardipee, موسسه خیریه, بررسی مدیریت برای اداره کسب و کار بهتر غربی + اقیانوس آرام. "مطمئن شوید که کمک مالی خود را باعث می شود بیشترین تاثیر را کمی سریع تحقیقات برای اولین بار به اطمینان حاصل شود که شما می دانید که شما در حال کمک به."

در حالی که بسیاری از سازمان های خیریه باید نیت خوب فرآیندهای خود را برای توزیع و مدیریت منابع مالی ممکن است انتظارات شما را برآورده نمی. تحقیقات حیاتی است برای دانستن اینکه دقیقا چگونه پول خود را استفاده می شود برای حمایت از علل آنها خدمت می کنند. تاسیس قانونی موسسات خیریه باید از ظرفیت و تجربه به آدرس این مسائل و سابقه آماده برای بررسی خود را.

"BBB تأیید سازمان های خیریه برای کمک به پیدا کردن اهدا کنندگان قابل اعتماد سازمان ها برای حمایت از, اما ما می دانیم که وجود دارد راه های دیگر خارج وجود دارد برای حمایت از برابری نژادی" Gardipee روشن. "هنگامی که با crowdfunding مبارزات رفاه اجتماعی گروه (501c©4s) و تازه, تشکیل, سازمان, شما را به مراحل مختلف به منظور بررسی پاسخگویی خود را قبل از اهدا."

بدون توجه به گروه و یا سازمان شما می خواهید برای حمایت از ایجاد برخی از پول خود را است که واقعا استفاده می شود برای کمک به باعث می شود که نیاز به حمایت شما. اداره کسب و کار بهتر به این نکات برای اهدای ملاحظه:

پژوهش. آشنایی با سازمان و ماموریت خود را. بازدید از سازمان رسمی وب سایت برای یادگیری در مورد هدف خود را و چگونه کار می کنند برای رسیدن به اهداف خود .

بازدید از وب سایت رسمی. وب سایت باید به وضوح دولت چه اشکال کمک های مالی آنها را قبول و ارائه منابع دیگر برای درگیر شدن.

بررسی اهدای روش. پی پال Venmo و برنامه راه آسان برای به و بسیاری از رسانه های اجتماعی پست های در حال هدایت مردم به استفاده از این روش . اما قبل از اینکه شما اهدا مطمئن شوید که شما درست حساب.

بررسی رسانه های اجتماعی برای به روز رسانی اطلاعات. برخی از سازمان ها دریافت کرده اند و بسیاری از کمک های مالی که به تازگی آنها توصیه می شود مردم در کمک به دیگر سازمان های خیریه. بیشتر تا به روز اطلاعات معمولا می توان در صفحه رسانه های اجتماعی.

مشورت منابع خارجی. وب سایت های مانند Give.org موسسه خیریه هدایتگر و خیریه سازمان دیده بان می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید که در آن به شما بدهد. در حالی که هر سازمان ممکن است ذکر شده در دایرکتوری های خود را در این وب سایت می تواند کمک به شما را در ارتباط با فرصتهای قابل اعتماد برای اهدای.

به عنوان قلب خود را حرکت می کند شما را در مورد تغییر زمان را برای اطمینان از خود را به خوبی نیت کمک به رفتن به جای حق. با دقت انتخاب یک سازمان خیریه کمک می کند تا شما احساس اعتماد به نفس بیشتری در کمک مالی خود را بهتر و متصل علل مهم مورد نیاز پشتیبانی می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن