NHL و nhl on nbc نزدیک به سه سال CBA فرمت بازگشت به بازی توافق

NHL و NHL بازیکنان در ارتباط نزدیک هستند به اعلام آنها زده اند یک توافقنامهای در بازگشت به بازی پروتکل و سه سا

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

NHL و NHL بازیکنان در ارتباط نزدیک هستند به اعلام آنها زده اند یک توافقنامهای در بازگشت به بازی پروتکل و سه سال تمدید به زمان توافق دسته جمعی.

صنعت منبع با آگاهی از مذاکرات روز پنجشنبه گفت دو طرف "وجود دارد" در شرایط توافق نامه و تفاهم نامه بود که کشیده شده تا با امید این که ارائه شده به بازیکنان و NHL حکام یا زود پنج شنبه و یا جمعه. منبع اعطا شد گمنامی به منظور صحبت آزادانه در مورد مذاکرات.

این توافق نامه باید به تصویب هر دو طرف این انتظار می رود این بازیکن می تواند بر روی آن رای به عنوان اوایل به عنوان در این آخر هفته.

اگر توافق می رود از طریق آن می تواند سه سال بیشتر کار صلح به لیگ برتر که قرار بود برای دیدن آن زمان CBA منقضی پس از 2021-22 فصل است. برخورد خواهد شد و پس از 2024-25 فصل است.

کلید میان جزئیات تخت کلاه $81.5 میلیون (آمریکا) برای اولین بار دو سال چیزی است که بازیکنان ساخته شده کار می کنند از طریق راههای دیگر در این معامله از جمله سپردن قرارداد بازسازی و یارانه برای بازیکنان که ایستاده به از دست دادن فرصت ها در حال تغییر صورت رایگان آژانس.

سپردن رای باز در 20 درصد در سال اول از معامله. بازیکنان نکرده بود تصمیم گرفت این میزان در سال های پایانی توافقنامه اما آن می تواند طیف وسیعی بین پنج تا 10 درصد است.

این قرارداد جدید را نیز شامل شرکت در بازی های المپیک زمستانی در سال 2022 و 2026.

با ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته ورود در ایالات متحده دو طرف امیدوار بود که یک نسخه از این توافق به دست فرمانداران و بازیکنان روز جمعه.

NHL متوقف شد آن فصل 12 مارس به دلیل COVID-19. آن را در حال حاضر در فاز 2 آن در چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشت — اجازه می دهد برخی داوطلبانه تمرین در گروه های کوچک. فاز 3 را ببینید NHL اردوهای تابستانی باز جولای 10, اما گزارش ها پیشنهاد کرده اند که تاریخ می تواند تحت فشار قرار دادند به جولای 13 به منظور اجازه می دهد تا زمان را به درستی ایجاد coronavirus پروتکل های.

فاز 4 می توانید شروع به بازی در دور و برگشتی در اواخر ماه جولای با تورنتو و ادمونتون خدمت به عنوان مرکز شهرستانها. هر خواهد میزبان 12 تیم از مربوطه همایش که به رقابت برای جام استنلی.

بیشتر به آمده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب