فشارها برای Walz اجازه می دهد تا رستوران و دیگران به بازگشایی شده است. 'من آن را دریافت' Walz می گوید اما هیچ جدول زمانی است.

در میان فشار Gov. تیم Walz متعهد دوشنبه که او و مقامات ارشد در حال کار با صنعت مهمان نوازی به بازگشایی کسب و ک

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

در میان فشار Gov. تیم Walz متعهد دوشنبه که او و مقامات ارشد در حال کار با صنعت مهمان نوازی به بازگشایی کسب و کار خود را در میان coronavirus بیماری همه گیر.

اما در حالی که empathizing با صاحبان کسب و کار که در میان سخت ترین ضربه دستور خود او ارائه شده هیچ حس که ممکن است اتفاق می افتد.

"من آن را دریافت کنید این حس فوریت" Walz گفت: وقتی پرسیده شد که در مورد بی حوصلگی برخی در این بخش که مسلح با مطابق با اصول بهداشتی و اجتماعی فاصله برنامه ها و حمایت جمهوری خواهان — در حال التماس برای یک فرصت به آن بروید.

فشار مانت

دولت رهبران جمهوری خواه مجلس سنا صبح روز دوشنبه برگزار شد در یک کنفرانس خبری در کنگره شامل صاحبان کسب و کار که می گویند که آنها آماده هستند برای بازگشایی شده است. در میان آنها صاحبان رستوران ها, میله, زنده تئاتر و یک سالن بسیار نوع از کسب و کار است که کارشناسان بهداشت عمومی اخم بیش از آنجا که آنها اغلب شامل شرایط غیر قابل پیش بینی با چهره به چهره تعامل میان افرادی که اصلا با هم زندگی می کنند.

"ما می خواهیم به سرب; ما می توانید این کار را با خیال راحت گفت:" مت زمستان صاحب بشقاب رستوران در پریر لیک. او مبله نامه امضا شده توسط خود شهر شهردار و سه نفر اعضای شورای تخمگذار طرح برای بازگشایی فضای داخلی از رستوران ها و دیگر خرده فروشان.

اندرو Hulse صاحب 18/8 خوب مردان در سالن افرا گراو و Wayzata نیز صحبت کرد. "بیشتر از آنچه که ما را هر روز کنترل عفونت است. سبک آموزش دیده و دارای مجوز در کنترل عفونت و دریافت مداوم آموزش در کنترل عفونت," او گفت: در انتشار اخبار.

حداقل یک آرایشگاه در خیابان شاه میلان در خیابان دانشگاه — تا آنجا پیش رفت شروع به برش مو در روز دوشنبه در نقض مستقیم Walz اقامت-در-خانه سفارش. مالک میلان Dennie گفت: او با درخواست مقامات دولتی را به قبول ایمنی خود را طرح کردم اما هیچ پاسخ.

"همه ما می تواند همدردی با کسب و کار است که هنوز هم نشده اند مجاز به باز کردن. اما همدلی است نه به اندازه کافی" دولت سن. اریک پرات R-دریاچه قبل در بیانیه ای گفت. "گرفتن وام های دولتی که نیاز به بازپرداخت کافی نیست. تمدید مزایای بیکاری کافی نیست. این کوچک و کسب و کارهای محلی می تواند به یک شیوه ای است که احتمالا امن تر از بسیاری از فروشگاههای جعبه بزرگ انجام می دهند در حال حاضر. ما آن را مدیون به این کارآفرینان به ما نشان دهد که چگونه آنها می توانند با خیال راحت و به آرامی بازگشایی و کار با آنها را به حق آن را دریافت."

WALZ پاسخ

Walz اما در یک بعد از ظهر دوشنبه اخبار جلسه ایستاده بود او تصمیم به نگه داشتن کسب و کار مانند بسته در حال حاضر.

"بله من اعتماد اکثریت قریب به اتفاق, اما هر بار که ما یک (آن) است که اتفاق نمی افتد, شما دریافت می کنید یک نقطه داغ و وضعیت ما شاهد — نگاه کنید که چگونه به سرعت یک کسب و کار تبدیل به 1,100 (موارد) او گفت:" ظاهرا اشاره به JBS گوشت خوک گیاه در Worthington, Minn.; اشراف شهرستان تا به حال 1,011 تست مثبت برای coronavirus که از بعد از ظهر یکشنبه اکثریت قریب به اتفاق که متصل به گیاه.

Walz گفت: نه همه فشار بر او برای بازگشایی اقتصاد قابل توجیه است و نه هر تماس برای آرامش محدودیت می دهد coronavirus احترام آن را سزاوار.

"اگر تمایل است که ما نیاز به یک حس فوریت و این کسب و کار به عقب باز کردن و تعادل آن با ایمنی عمومی آنها دقیقا درست است. کسانی که می گویند ما نیاز به باز کردن این تا آنجا که آن را پر از شکوفه آن را فقط آنفولانزا آنها مرده اشتباه است," او گفت:.

Walz گفت که او و استیو گرو کمیسر وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی شده است عمیقا درگیر با عناصر مختلف از جمله کسب و کار و برنامه هایی که پیش نویس نحوه بازگشایی شده است.

فرماندار اذعان کرد که بسیاری از کسب و کار نیاز به اطلاع به یاد کارکنان به منظور تامین و یا کتاب های مشتریان و یا مشتریان.

اما هنگامی که?

"من نمی باید تاریخ دقیق" او گفت:. "ما در حال تلاش به عنوان روشن که ممکن است و به کار را از طریق پیچیدگی و نه اجازه دهید آن را خرد و در یک بوروکراسی است که درک آن نیاز به سرعت اتفاق می افتد. من امیدوارم که در این دو هفته شما می خواهم شروع به دیدن برخی از تغییرات در همه چیز و من بسیار علاقه مند در به دنبال در کشورهای دیگر و مدل های دیگر است."

او گفت: 91 درصد از مینه سوتا نیروی کار در حال حاضر دسترسی به اشتغال اما او اذعان کرد بیشتر از دیگران کار در مهمان نوازی.

تا روشن شود نه همه کسب و کار می خواهند برای بازگشایی نشده است.

از پرواز ماهیگیری فروشگاه در مینیاپولیس به عینک Shoppe در سنت پل و جدید برایتون چند صاحبان کسب و کار گفت: مطبوعات پیشگام آنها تنها احساس راحتی باز محدود و نقاط محدود به روز برای محدود ساعت هر دو به دلیل خطرات بهداشتی و اقتصادی عدم قطعیت. برخی از رستوران ها بسته شده اند به طور دائم نتیجه رسید که در حال اجرا در بخشی از ظرفیت نمی پرداخت صورتحساب.

با اینحال حتی Walz حامیان آنها گفت: آنها آماده است.

در کنفرانس خبری روز دوشنبه Walz پیوسته لیز قابهای جمهور و مدیر عامل شرکت از مهمان نوازی مینه سوتا و عبدی Kahin مدیر عامل شرکت آفریقایی دلی که دارای چندین ناهار خوردن در و حمل کردن مکان در مترو. هر دو ستایش Walz و دولت او برای همکاری با صنعت برای هش کردن برنامه ای برای بازگشایی.

اما در اظهارات خود نیز نکات اضطرار.

قابهای گفت: صنعت که در استخدام برخی از 300.000 نفر در مینه سوتا گرفته است "به یاد ماندنی آمار" است و بر اساس بررسی های اخیر از استراحتگاه و رستوران و خصوصی campgrounds outfitters و دیگران "بیش از نیمی از این کسب و کار چهره خاصی دائمی بسته شدن در دو ماه آینده."

او تشکر Walz برای تصدیق این مخمصه صنعت است و سپس افزود: "ما با اعتماد به نفس بیش از حد ما در کسب و کار مهمان نوازی آماده برای باز کردن در حال حاضر. کسب و کار و آنها آماده به رویکرد این دنیای جدید است."

Kahin گفت که او بیش از حد به نظر می رسد به جلو به بازگشت به کسب و کار و در انتظار Walz چراغ سبز. "ما آماده برای اجرای جدید ارشاد از فرماندار و تیم او" Kahin گفت: با اضافه کردن یک توجه داشته باشید از خوش بینی. "2020, اگر ما از طریق امن است برای رفتن به یک زمان سود برای ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب