نیکلاس کیج به عنوان ببر پادشاه ؟ او مجموعه ای به بازی جو عجیب و غریب در تلویزیون جدید سری - Mon, 04 May 2020 PST

هالیوود رسما تاج گذاری خود ببر پادشاه – و نه Dax Shepard. نیکلاس کیج شده است بازیگران به جو عجیب و غریب یک شبه

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

هالیوود رسما تاج گذاری خود ببر پادشاه – و نه Dax Shepard.

نیکلاس کیج شده است بازیگران به جو عجیب و غریب یک شبه ستاره از Netflix بکشد وحشی docuseries "ببر پادشاه" در آینده سری محدود از CBS Television Studios و تصور Television Studios, قفس مدیر تایید دوشنبه. آرزو بخشی از بدنام اوکلاهما باغ وحش نشانه "گنجینه ملی" بازیگر اول سریال نقش.

این مجموعه بر اساس 2019 تگزاس ماهانه مقاله "جو عجیب و غریب: یک تیره سفر به دنیای یک مرد رفته وحشی" خواهد بود گروگان آمریکایی "خرابکاری" showrunner دن Lagana و اجرایی تولید شده توسط قفس برای زحل فیلم; Brian Grazer ("امپراتوری") و Samie کیم Falvey برای تصور کنید; Paul جوان ("Key & Peele") برای ایجاد محتوای خوب و اسکات براون و مگان Creydt تگزاس ماهانه. Lagana دو برابر خواهد شد به عنوان یک تهیه کننده اجرایی.

مدت کوتاهی پس از Netflix بکشد "ببر پادشاه" عرضه در ماه مارس بازیگران مختلف – از جمله شپرد, ادوارد نورتون و توماس لنون – رو به یک گربه بزرگ مبارزه در توییتر در مورد کسی که باید به تصویر بکشد ببر-رام, gunslinging کشور-آواز گی, مرد چند زنه و سابق ریاست جمهوری/فرمانداری نامزد اجتناب ناپذیر اسکریپت اقتباس از عجیب و غریب را ببینید-آن-را-باور-این داستان.

واقعی, عجیب و غریب که در حال حاضر در زندان برای سوء استفاده از حیوانات و یک قتل-برای-استخدام طرح است "کاملا هیجان زده" در مورد تازه کشف شده خود را بد نامی به گفته مدیران Netflix بکشد "ببر پادشاه است." دیگر پروژه های آینده از قفس عبارتند از "زندانیان Ghostland," "خوک" و "Croods 2."

عملیاتی تحت عنوان "جو عجیب و غریب" CBS و تصور خواهد شروع به خرید خود را در هشت قسمت سری در "چند روز آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب