لیورپول صندلی تام ورنر در coronavirus تاخیر عنوان

لیگ برتر جایزه شده اند باید در تام ورنر دست در حال حاضر. این هفته باید برجسته پیروزی را از طریق خیابان های لیو

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

لیگ برتر جایزه شده اند باید در تام ورنر دست در حال حاضر. این هفته باید برجسته پیروزی را از طریق خیابان های لیورپول.

اما صبر کنید برای پایان دادن به 30 سال عنوان خشکسالی همچنان ادامه دارد.

به جای لیورپول را رئیس تجزیه و تحلیل روشهای درمانی مورد نیاز فقط به اطمینان حاصل شود آن را بی خطر است برای تیم خود به تمرین با هم دوباره. پس از آن بیشتر مراحل آزمایشی را می توان در مسیر از سرگیری فصل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"خواندن از طریق پروتکل های من در تلاش برای جذب این کلمات که من هرگز فکر نمی کردم من می دانستم که یک ماه پیش" ورنر می گوید. "اجتماعی فاصله ... همه این مسائل است."

کلمات خصوص مخوف در نیمی از Merseyside هستند "باطل" — اگر تصمیم به ترک این فصل با هیچ قهرمان اعلام کرد. آن را در زمان یک اورژانس بهداشت جهانی برای توقف لیورپول در عنوان شارژ. Jurgen Klopp تیم تا به حال صعود بی سابقه ای 25 امتیاز روشن قبل از لیگ بود که ناگهان به حالت تعلیق در ماه مارس با نه بازی باقی مانده است.

"یک سوراخ وجود دارد در بسیاری از زندگی مردم" ورنر آسوشیتدپرس گفت. "فوتبال مرکزی به رویاهای خود و امید خود را. و قطعا با توجه به اینکه لیورپول ما در حال بازی با شکوه از فوتبال است و ما فقط یک زن و شوهر از مسابقات دور از برنده شدن جایزه. اما من آن را در چشم انداز ... مردم رنج می برند که آیا آنها را از دست عزیزان بیمار هستند و یا در برخورد با این بیکاری است."

ورنر هفته آینده تواند کمک به پر کردن فوتبال از درجه اعتبار ساقط و ارائه برخی از امداد رسانی نور, زمانی که "تیم" یک سریال کمدی او اجرایی تولید شده برای سی آغاز بکار در صفحه نمایش.

"به خصوص در حال حاضر که هنگامی که وجود دارد, فوتبال زنده" ورنر گفت: "از آن خواهد شد یک تونیک برای افراد به برخی از سرگرمی است که حول محور فوتبال داستان است."

اما ورنر امید خود را در زندگی واقعی تیم به زودی به سرگرم کننده بیش از حد با تبدیل شدن به لیگ قهرمانان — اگر کمی دیرتر از حد انتظار است.

"وجود دارد خواهید بود یک عنصر از خطر, اما این است که بسیار سالم و ... وجود دارد رفتن به مکرر تست" ورنر گفت. "مهمتر از همه اگر دانشمندان و دولت احساس می کنم آن را ناامن و سپس وجود خواهد داشت هیچ فوتبال است. اما امیدوارم که ما می تواند به شکل یک راه برای بازی."

تکمیل 38 بازی فصل خواهد بود ایده آل برای ورنر به جای داشتن زیدان تیم یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون توپ دیگر در حال لگد — به عنوان مورد با پاری سن ژرمن در فرانسه.

"نکته مهم تر این است که اگر ما می تواند به شکل یک راه برای به دست آوردن این مسابقات برگزار چون من فکر می کنم این امر می تواند خوب برای کشور است." "از آن خواهد شد افزایش برای مردم روحیه و آنها چیزی برای نگاه به جلو و بازگشت به حالت عادی."

بیش از 36,000 که مردم در بریتانیا از COVID-19 پس از لیورپول در آخرین بازی در تاریخ 11 مارس — روز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد کروناویروس یک بیماری همه گیر و Anfield دیدم بازدید از اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان. صدها نفر هنوز در حال مرگ هر روز در بریتانیا اگر چه میزان عفونت در حال کاهش است.

لیگ برتر است دولت پشتوانه به دنبال بازی دوباره در یک ماه, حتی در حالی که بحث و گفتگو با رؤسای مانند ورنر احتمالات برای محدود کردن این فصل است.

لیورپول بازیکنان تنها در این هفته بازگشت به تمرین در گروه کمتر از پنج بعد مورد آزمایش قرار برای coronavirus. پروتکل های اجازه می دهد تا تماس های آموزشی — اجتماعی در حالی که فاصله در محل باقی می ماند برای بقیه کشور — هنوز در حال فرموله شده است.

اما اگر شواهد کاستن مستند دو هفته پیش منجر به افزایش جدید COVID-19 موارد مکث ممکن است برای قرار دادن در لیگ "پروژه راه اندازی مجدد."

"مهم ترین چیز این است که ایمنی. من فکر می کنم این پروتکل که در لیگ برتر در حال کار بر روی به عنوان کسی گفت: — 'آن را احتمالا امن تر به بازی در پشت درهای بسته از رفتن به یک سوپر مارکت'" ورنر گفت.

هر زمان که — اگر — لیگ برتر جایزه جمع آوری شده است, آن را نمی خواهد اتفاق می افتد در مقابل طرفداران لیورپول. تجمع جمعی ممنوع می باشد.

"این یک وضعیت وحشتناک که همه ما در" ورنر گفت. "روزی, امیدوارم, وجود خواهد داشت یک واکسن و ما می توانیم بازگشت به لذت بودن در یک ورزشگاه و تماشای بازی زیبا از بازیکنان فوتبال."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

وجود خواهد داشت ورنر اذعان "چالش های مالی." لیورپول را از دست خواهد داد در matchday درآمد و لیگ برتر آماده است برای بازپرداخت پخش صدها میلیون دلار برای این اختلال به محصول.

ورنر آیا هنوز امید صفحه اصلی استادیوم را می توان مورد استفاده برای بازی ها — به جای خنثی سالن بودن حمایت شده توسط پلیس. اما که نیاز به طرفداران مطیع اجتماعی دورى و اجتناب از وسوسه تظاهراتی که برای دریافت به عنوان نزدیک به عنوان ممکن است.

"این رفتن بود تا به دولت اما هدف اصلی این است که ایمنی از همه" ورنر گفت. "من امیدوارم که (بازی) در حال بازی در استادیوم. اما هر کجا که هستید, بازی های برگزار شده, من فکر می کنم که مردم را توجه به توصیه های پلیس است."

در دو هفته اول از مستند لیورپول تصمیم گرفت به جای برخی از عدم پخش کارکنان دولت furloughing طرح به کاهش هزینه ها. تصمیم عوض شد پس از واکنش شدید از طرفداران خود را بیش از استفاده از کمک های دولت است. باشگاه نیز حفظ بودجه برای جامعه کار از حمایت طرفداران چالش با مسائل مربوط به سلامت روان به ارائه منابع برای بانک های مواد غذایی.

"بهتر است اعتراف به یک اشتباه نسبت به حفاری خود را در" او گفت:. "امیدوارم مردم می دانم که همه ما واقعا در مورد مراقبت در تلاش است تا حمایت طرفداران و حمایت از بازیکنان ما و باشگاه ما در راه است که پایدار است."

اکتبر را علامت 10 سال از ورنر بخشی از طولانی تصاحب لیورپول به عنوان بخشی از جان هنری Fenway ورزشی که شامل Boston Red Sox. برجسته برای ورنر است که بدون شک اجرا به لیگ قهرمانان شکوه در فصل گذشته. را انتخاب کنید از بازی ضرب و شتم نیست تاتنهام در فینال اما فروتنی بارسلونا 4-0 در نیمه نهایی در آنفیلد برای سرنگونی یک 3-0 اولین پا کسری.

"بود که بزرگترین رویداد ورزشی است که من تا کنون دیده ام" ورنر گفت. "واکنش است که حامیان ما تا به حال در این ورزشگاه در آن روز و در سراسر جهان چیزی است که در حال حاضر من به یاد داشته باشید بقیه زندگی من است."

او امیدوار است آن را نمی خواهد طولانی قبل از نسیم خاطرات حتی بیشتر فوتبال شاهکارهای ایجاد شده در داخل یک ورزشگاه.

"ما امیدواریم که در برخی از نقطه, مردم قادر خواهد بود به نشستن در کنار یکدیگر و لذت بردن از تجربه یک رویداد ورزشی است," او گفت:. "اما به نظر می رسد مثل یک راه طولانی در حال حاضر است."

بنابراین بیش از حد است که از تکرار این صحنه در ماه ژوئن گذشته زمانی که حدود 750,000 طرفداران صف خیابان ها به جشن بازیکنان از بازگشت از مادرید پس از پیروزی این باشگاه ششم جام اروپا.

"من فکر کردم من هرگز نمی تواند تصور کنید که در حال تجربه هر چیزی مانند این که" ورنر گفت. "پس کسی گفت:" اگر ما برنده شدن در لیگ برتر این رژه به مراتب بیشتر خواهد بود.'

"بنابراین من به دنبال به جلو به یک رژه گاهی اوقات هنگامی که ما می تواند همه را جمع چون من می دانم که چقدر مهم است که به معنی به همه حامیان ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب