MLB قصد دارد 60-بازی تخته کوتاهترین پس از سال 1878 به عنوان اتحادیه ارتباط - Mon, 22 Jun 2020 PST

نیویورک – لیگ اصلی بیس بال برنامه به طور یک جانبه به موضوع 60 بازی, برنامه, برای خود در کوتاه ترین فصل از سال

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

نیویورک – لیگ اصلی بیس بال برنامه به طور یک جانبه به موضوع 60 بازی, برنامه, برای خود در کوتاه ترین فصل از سال 1878 پس از, بازیکنان,' association رد مذاکره معامله از همان ظهر قرار دادن ورزش در مسیر برای یک مبارز و احتمالا ناراضی بازگشت به میدان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

شش روز پس از بیس بال کمیسر راب مانفرد و اتحادیه سر تونی کلارک مذاکره برای گسترش برگشتی از 10 تیم به 16 و گسترش استفاده از hitter وظیفه تعیین شده برای لیگ ملی بازی و معرفی یک آزمایش برای شروع فوق العاده نوبت با یک دونده در پایه دوم معامله رد شد لیگ بازیکنان بیس بال انجمن هیئت اجرایی در یک 33-5 رای دادن.

"نیازی به گفتن ما نا امید شده توسط این توسعه" MLB در بیانیه ای گفت. "چارچوب ارائه یک فرصت برای MLB و بازیکنان خود را برای همکاری با یکدیگر برای مقابله با مشکلات و چالش های ارائه شده توسط این بیماری همه گیر. آن را به طرفداران ما این شانس را به دیدن جدید و هیجان انگیز postseason فرمت. و آن بازیکنان ارائه مزایای قابل توجهی است."

MLB کنترل صاحبان تایید رفتن یک جانبه با 60-برنامه بازی اگر ترتیبات نهایی می تواند در جای خود قرار داده و یک فرد آشنا با این تصمیم آسوشیتدپرس گفت. این فرد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اعلام شده است.

MLB خواسته اتحادیه برای پاسخ توسط 2 بعد از ظهر روز شنبه به اینکه آیا بازیکن می تواند گزارش به آموزش و اینکه آیا بازیکنان در انجمن موافق در کتابچه راهنمای عامل سلامت و پروتکل های ایمنی. این برنامه خواهد بود کوتاهترین پس از ملی لیگ فصل سوم.

این اتحادیه اعلام کرد آن را رد و رای کل تایید شد توسط یک فرد آشنا با آن جلسه صحبت کرد که به AP خواست نامش فاش نشود به این دلیل که انتخابات بود و نه ساخته شده است. این تصمیم به احتمال زیاد تحریک چه آمار و ارقام به طولانی و پر هزینه دادخواهی بیش از تاثیر coronavirus در این ورزش شبیه به تبانی موارد که فرستاده بیس بال فزاینده به یک بهار آموزش و تحریم در سال 1990 و 7 1/2-ماه اعتصاب در 1994-95 که محو جهان سری برای اولین بار در نه دهه.

آن را نیز از بین می برد $25 میلیون postseason بازیکنان در استخر, معنی بازیکنان نمی خواهد پرداخت هر چیزی بالاتر از غذا پول در طول برگشتی و سریال های روز دنیا و 33 میلیون دلار در پیشبرد حقوق و دستمزد است که می شده اند ببخشند 769 بازیکنان در پایین مقیاس حقوق و دستمزد با نرخ پایین تر از پرداخت در حالی که در افراد زیر سن قانونی.

"این مطلق مرگ برای این صنعت به حفظ و عمل به آن شده است. هر دو طرف" سینسیناتی پارچ ترور بائر توییتی در یک نمونه نادر از یک بازیکن انتقاد از اتحادیه. "ما در حال رانندگی اتوبوس مستقیم از یک صخره. چگونه است که این خوب است برای هر کسی که درگیر است ؟ Covid 19 ارائه شده در حال حاضر از دست دادن از دست دادن از دست دادن وضعیت و ما به نحوی در بر داشت یک راه برای آن را بدتر می کند. باور نکردنی است."

این اتحادیه در بیانیه ای گفت که "هیئت مدیره مجددا بازیکنان اشتیاق به بازگشت به کار به زودی و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است."

"به این منظور ما پیش بینی نهایی یک مجموعه ای جامع از سلامت و پروتکل های ایمنی با لیگ اصلی بیس بال در روزهای آینده و ما در انتظار کلمه از لیگ در از سرگیری بهار اردوگاه های آموزشی و پیشنهاد 2020 برنامه" اتحادیه گفت.

با فروپاشی یک مذاکره معامله برگشتی را به باقی می ماند در 10 تیم به جای گسترش به 16. چارچوب گنجانده شده بود گسترش پلی آف برای هر دو 2020 و 2021 و مانفرد ارائه شده به رها کردن گنجاندن آن در فصل دوم اگر بازیکنان می ترسید آن را کاهش می دهد آینده خود را اهرم.

بهار آموزش بود به حالت تعلیق در مارس 12, دو هفته جلوتر از برنامه ریزی افتتاحیه و طرف را واگردانی به آشنا اختلافات مالی که شکسته ورزش در گذشته است. اولیه معامله مارس 26 به نام برای بازیکنان برای دریافت سرشکن حقوق داد و مانفرد قدرت به مجموعه ای از برنامه اما این توافق نیاز نیست MLB به بازی در خالی ballparks.

بازیکنان حاضر به تغییر از اصرار خود بر سرشکن حقوق و MLB در نهایت توافق کردند که هفته گذشته در یک نشست بین مانفرد و کلارک. در حالی که مانفرد نام آن را چارچوبی برای یک توافق کلارک گفت: این صرفا یک پیشنهاد و بیشتر خشم MLB. که در آن نقطه دو طرف باقی مانده است حدود 275 میلیون از هم جدا پس از هفته ها مذاکرات. MLB ارائه 60 بازی و $1.48 میلیارد دلار از حقوق که در ابتدا بالغ بر 4 میلیارد دلار به علاوه $25 میلیون postseason بازیکنان در استخر. این اتحادیه می خواستم 70 بازی و $1.73 میلیارد دلار به علاوه 50 میلیون دلار ،

بازیکنان انتظار می رود به پرونده شکایت و ادعا MLB نقض مقررات در ماه مارس توافق نیاز هر دو طرف را به "کار در ایمان خوب به عنوان به زودی به عنوان عملی شروع بازی و کامل کمال 2020 قهرمانی فصل و postseason که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" مطابق با مفاد چند. MLB است که انتظار می رود به پرونده شکایت متهم اتحادیه مذاکره در ایمان بد است.

داور علامت Irvings خواهد شنیدن در این مورد. اگر این اتحادیه نشان میدهد بیشتر بازی شده است امکان پذیر است و هر بازی در این برنامه خواهد بود به ارزش 25 میلیون دلار در حقوق و دستمزد در سراسر 30 تیم.

در حالی که همه coronavirus طرح میتوانست برنامه از بسیاری از باشگاه ها به ادامه آموزش در فلوریدا امکانات با توجه به افزایش ویروس موارد در دولت است. بیست و نه تیم قصد کار کردن در خود را به طور منظم فصل ballparks با تورنتو در انتظار اضافی مذاکرات با کانادا فدرال و استان انتاریو دولت.

بیشتر مجادله و آشفتگی در پیش روست. بیس توافق دسته جمعی در دسامبر منقضی می شود. 1, 2021 و این ویروس آسیب دیده در حال حاضر رابطه رو به وخامت گذاشته شد و فقط یکی دیگر از مسائل مالی است که نقطه نسبت به یک بهار آموزش و تحریم پیش از سال 2022 فصل است.

"اگر وجود دارد رفتن به یک مبارزه برای آن مبارزه است پس از '21 فصل جدید CBA مذاکره است. 5 سال از پتانسیل تغییر" Bauer توییتی. "ما در حال انجام آسیب جبران ناپذیر به صنعت ما در حال حاضر بیش از قوانین که در گذشته در بیشتر از 16 ماه."

این اختلاف به بازی کردن زیر پنج سال راست نسبتا مسطح حقوق یک شکست خورده شکایت وی از سوی مامورین توله شیکاگو دستکاری زمان سرویس از کریس برایانت به تاخیر رایگان آژانس ستاره سوم baseman و اتهامات برخی از تیم ها نمی با استفاده از درآمد های پول به عنوان قرارداد کار مشخص بخشی از اتحادیه ادعای تیم "تانک."

MLB می گوید باشگاه ها حق دارند برای تعیین زمانی که چشم انداز در حال آماده شدن برای این رشته و نیز رایگان به پایین تر لیگ اشتغال برای بازسازی است.

بیشتر شکست مذاکرات موجب انتقاد از کلارک و رئیس مذاکره بروس مایر توسط عوامل هر چند هیچ مدرکی وجود دارد در عین حال که نارضایتی توسعه یافته به بازیکنان است.

تا به حال آخرین افتتاحیه شده بود در مارس 1 در طول پنج فصل در 1800s به گفته الیاس ورزش است اما از سال 1900 بوده است مارس 25 پس از پایان 1994-95 اعتصاب. بازیکنان قطع 1981 فصل با اعتصاب آغاز شده است که 12 ژوئن و نیمه دوم تقسیم فصل آغاز شده در Aug. 10.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن