زیر آمازون و آی بی ام مایکروسافت فروش نیست پلیس آن صورت-تکنولوژی تشخیص - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

سیاتل - مایکروسافت پیوست لیست tech غول که تصمیم به محدود کردن استفاده از صورت خود را-به رسمیت شناختن سیستم ها

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

سیاتل - مایکروسافت پیوست لیست tech غول که تصمیم به محدود کردن استفاده از صورت خود را-به رسمیت شناختن سیستم های اعلام کرد که آنها را به فروش نیست بحث تکنولوژی به ادارات پلیس تا زمانی که یک قانون فدرال تنظیم فن آوری است.

این حرکت اعلام شده توسط مایکروسافت جمهور براد اسمیت در واشنگتن پست زنده رویداد های صبح پنجشنبه به شرح زیر تصمیم گیری مشابهی توسط آمازون و آی بی ام و می آید به عنوان معترضان در سراسر کشور فشار برای پایان دادن به خشونت پلیس و دهها.

اسمیت گفت که مایکروسافت فروخته شده است در آن صورت-recogntion تکنولوژی به اجرای قانون است. این شرکت با حمایت قانون در کالیفرنیا است که اجازه می دهد پلیس با استفاده از این فناوری با محدودیت.

"ما نمی خواهد به فروش برساند و صورت-تکنولوژی تشخیص به ادارات پلیس در ایالات متحده تا زمانی که ما یک قانون ملی در محل ریشه در حقوق بشر است که حکومت این تکنولوژی" اسمیت گفت.

این شرکت همچنین قصد دارد برای قرار دادن در محل "بررسی عوامل" که اسمیت گفت که "حتی فراتر از آنچه ما در حال حاضر" برای تعیین استفاده از تکنولوژی فراتر از اجرای قانون است.

"خط پایین برای ما این است که برای حفاظت از حقوق بشر از مردم به این فناوری مستقر شده است" اسمیت گفت.

این تصمیم توسط مایکروسافت می آید یک کمی بیشتر از دو هفته پس از کشته شدن جورج فلوید که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس کنده زانو خود را به گردن خود برای نزدیک به نه ساعت. تظاهرات در سراسر این کشور را خواستار تغییرات در پلیس.

طرفداران حفظ حریم خصوصی به مدت طولانی نگرانی که پلیس با استفاده از صورت-تکنولوژی تشخیص می تواند منجر به بازداشت غیر قانونی از مردم بی گناه که شبیه به یک تصویر ویدئویی. مطالعات نشان داده اند که در صورت به رسمیت شناختن سیستم های misidentify مردم رنگ بیشتر از مردم سفید.

در چهارشنبه آمازون گفت: آن را ممنوع و پلیس با استفاده از آن بحث صورت-تکنولوژی تشخیص برای یک سال به کنگره "به اندازه کافی زمان برای اجرای مناسب قوانین است." (آمازون اجرایی جف بزوس صاحب واشنگتن پست.)

یک روز پیش آی بی ام گفت: آن را از صورت-شناخت کسب و کار در مجموع بیش از نگرانی در مورد چگونه این تکنولوژی می تواند برای توده نظارت و دهها.

پس از آن تصمیم گیری منتقدان پلیس-استفاده از تکنولوژی افزایش فشار بر Microsoft به دنبال کت و شلوار.

"مایکروسافت نیز نیاز به موضع" لذت Buolamwini یک آزمایشگاه رسانه ای MIT محقق گفت: این پست قبل از اعلام این شرکت. Buolamwini همکاری یک مطالعه که آمازون صورت-سیستم تشخیص انجام شده با دقت بیشتری هنگام ارزیابی فندک پوست چهره.

در حالی که مایکروسافت به دنبال آمازون و آی بی ام در آن برای اولین بار به درخواست های دولت آمریکا برای تنظیم صورت-تکنولوژی تشخیص دو سال پیش. در آن زمان مایکروسافت استدلال کرد که تکنولوژی غول نمی شد به احتمال زیاد به تنظیم خود را.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا که با انتقاد پلیس با استفاده از صورت-تکنولوژی تشخیص به نام فدرال و قانونگذاران دولت به ممنوعیت پلیس با استفاده از در دسترس نباشد.

"زمانی که حتی سازندگان تشخیص چهره حاضر به فروش این تکنولوژی نظارت به دلیل آن است که بسیار خطرناک نمایندگان مجلس دیگر نمی تواند انکار تهدید به حقوق و آزادی های" مت Cagle, تکنولوژی و آزادی های مدنی وکیل با آیتالله سیستانی از شمال کالیفرنیا در بیانیه ای گفت. "کنگره و قانونگذاران کشور باید به سرعت متوقف کردن اجرای قانون استفاده از تشخیص چهره و شرکت هایی مانند مایکروسافت باید کار با حقوق مدنی جامعه - و نه در برابر آن - را که اتفاق می افتد."

او گفت: هر قانون باید تایید توسط جوامع بیشتر به اجرا درخواهد آمد.

"هیچ شرکت حمایت بیل باید جدی گرفته شود مگر اینکه جوامع بسیاری نهفته می گویند آن است که راه حل مناسب" Cagle گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن