رفته ماهیگیری ؟ چگونه یک پرتاب کننده المپیک رویاهای بودند واژگون توسط احمقانه دروغ گفتن

آن را می سازد تفاوت که آیا علامت خشک بود در سوراخ ماهیگیری و یا در خانه پدر و مادر خود در روز است که همه اما س

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

آن را می سازد تفاوت که آیا علامت خشک بود در سوراخ ماهیگیری و یا در خانه پدر و مادر خود در روز است که همه اما ساییده چه چپ خود را از رویاهای المپیک.

آنچه مهم است این است که خشک نشده بود که روز است که در آن او گفت که او می خواهم. و هنگامی که مقامات از او پرسید که او واقعا بود, او به آنها گفت که او می خواهم ماهیگیری رفته که در حقیقت او گرفته بودم یک سفر برای دیدار مردمی خود را.

خشک و به ظاهر بی ضرر داستان ماهی به سرعت رشد کرد و به یک غریبه-از-داستان محل مورد است که 32 ساله اسکاتلندی چکش پرتاب کننده رو چهار سال دوپینگ ممنوع است که می تواند طلسم پایان کار خود را.

برخی نظر خود را در مورد به عنوان یک اخلاقی داستان در مورد حقیقت گفتن — چه اتفاقی افتاد به یک ورزشکار که گفت: دروغ که ارائه حقایق ساده را انجام داده ام او را هیچ آسیبی. دیگران آن را به عنوان چیزی بیشتر فریزر — یک داستان غیر قابل توضیح نفس بیش از حد ضد دوپینگ مقامات که تصمیم به دنبال سخت ترین مجازات برای یک تخلف است که می تواند فقط به عنوان به راحتی منجر به سیلی روی مچ دست.

"من واقعا نمی کاملا درک آنچه اتفاق می افتد" خشک می گوید قانونی manoeuvrings و حکومت کتاب تجزیه تبدیل شده اند که به طور منظم بخشی از زندگی روزانه خود را. "این یک دنیای من استفاده می شود و یا به خصوص می خواهید به بخشی از."

روزی که خراب خشک زندگی: Oct. 15, 2018.

مانند بسیاری از ورزشکاران نخبه در سراسر جهان خشک 2016, المپیک, حال پر کردن یک "محل صورت" دادن مقامات جزئیات که در آن او برنامه ریزی شده بود و در هر روز داده شده به طوری که آنها می تواند نشان می دهد تا برای هیچ-پیشرفت-اطلاع از آزمون. بدون اطلاع قبلی تست در نظر گرفته شده است یکی از قوی ترین عامل بازدارنده برای استفاده از مواد مخدر در نخبگان ورزش جهان است. بدون آن مقامات را تا حد زیادی محدود به تست ورزشکاران در رویدادهای مهم که در آن دوپینگ-کنترل ایستگاه انتظار است detour بین خط پایان و در اتاق قفل است.

اما زمانی که افسر کنترل دوپینگ زدم در خشک درب او بود خانه. داده خشک وضعیت در مبارزه با دوپینگ سیستم — وی در بخشی از این کشور کمتر-طلبه "ملی تست استخر" — او هیچ نشان می دهد که در روز خواهد تعداد به عنوان اولین حملات را که به تعلق به بالا بردن او را به "ثبت نام آزمون استخر." سه محل شکست در حالی که در ثبت نام استخر می برابر از دست رفته تست که می تواند ممنوعیت تا دو سال.

محل نگهداری موارد هیچ چیز جدید در مبارزه با دوپینگ جهان است. قابل توجه ترین های اخیر, قدیمی, درگیر جهان-قهرمان دو سرعت کلمن مسیحی در ایالات متحده تفاسیر مختلف از کتاب قانون به رهبری ایالات متحده در آژانس ضد دوپینگ به رها کردن آن پرونده کلمن که تا به حال تست شده به طور منظم و به طور کامل و هرگز مشکوک به دوپینگ.

تا خود را از دست رفته تست خشک نیز تا به حال بی عیب ضد دوپینگ رکورد. او حتی در عمل به عنوان یک افشاگر اطلاعاتی در یک نمونه سال به عقب هنگامی که او را دیدم افسران کنترل دوپینگ پرداخت شود و در یک راهرو در یک رویداد بزرگ است. "من خیلی ضد مواد مخدر آن را غیر واقعی" خشک گفت.

هنوز چیزی در مورد خشک داستان اضافه نمی کند به انگلستان آژانس ضد دوپینگ. آن را کمک نمی کند که خشک کردم و دوست دختر خود را به نوشتن نامه ای همخوانی ماهیگیری خود داستان — یک حرکت ساخته شده است که آن را بیشتر شبیه یک توطئه او اصرار دارد آن نبود. پس از تحقیقات بیشتر آژانس آمد به او و از او خواست که در آن او می خواهم واقعا در آن روز. خشک آمد تمیز و گفت: او در واقع به حال شده است در خانه پدر و مادر خود.

"وقتی که من دریافت ایمیل اطلاع رسانی از دست رفته و آزمون من دست پاچه و گفت: من ماهیگیری" خشک توضیح داده شده است. "من نمی خواهم به یک اعتصاب در برابر من به طور کامل پاک کردن رکورد و بنابراین تصمیم گرفتند برای آنچه که من در حال حاضر می دانم که به طور کامل این تصمیم اشتباه است."

UKAD آورده دستکاری پرونده خشک — حرکت آن در خارج از قلمرو سیلی-در-این-مچ دست محل شکست و به یکی از یک مورد تخلف با پتانسیل برای حداقل چهار سال تحریم.

اولین پنل به شنیدن در مورد اخراج آن حاکم است که در حالی که "آقای خشک رفتار در گفتن یک دروغ به UKAD بود بدون شک احمقانه" خود تخلف تنها می توانست منجر به واقعی وجود مجازات در قوانین بریتانیا "ملی تست, استخر" که یک نهاد است که نه خود را تحت مقررات بین المللی.

"مفهوم متقلبانه اجتناب از هیچ عواقب است که در واقع سخت به دنبال" پانل نوشت.

اما UKAD به دادگاه تجدید نظر و برنده هنگامی که یک پنل جدید ارائه تفسیری متفاوت از مقاله 2.5 جهانی ضد دوپینگ کد — دستکاری قانون اعمال به خشک است.

UKAD ارائه کرده است کمی توضیح برای آن دنده پیگیری یک مورد که به نظر می رسید چندان بی اهمیت به ویژه هنگامی که در مقایسه با دیگران در ضد دوپینگ جهانی در این روز: به شوخ طبعی طولانی در حال اجرا, روسی, رسوایی دوپینگ و ممنوعیت از یک آهنگ مشهور مربی آلبرتو Salazar که ستاره ورزشکار چهار, انگلیسی, المپیک مدال طلای فرح بررسی شده توسط UKAD اما هرگز تخلف است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من می دانم آنچه من نادرست بود و من ایستادن و (expletive) من سزاوار آن" خشک گفت. "اما آنها باید قادر به خم شدن قوانین به کسی که به نگه داشتن آمار خود را بالا و یا پوشش برای برخی از دیگر موارد؟"

این UKAD مدیر عامل شرکت نیکول Sapstead نمی بازگشت ایمیل از آسوشیتد پرس به دنبال یک توضیح که چرا آژانس رفت و خیلی سخت پس از خشک. در بیانیه ای در سازمان, وب سایت Sapstead گفت: "به عمد ارائه اطلاعات نادرست به UKAD جدی نقض قوانین و تضعیف مبارزه با دوپینگ فرایند است که ورزشکاران و عمومی بستگی به اعتماد به نفس در ورزش".

هر بیت به عنوان سر خاراندن بود خشک را دروغ. در مصاحبه با AP او توضیح داد که او هنوز هم در مسکن در پی یک مشکل ران عمل جراحی که تا به حال کنار او را برای ماه می باشد.

"نه فقط در یک محل بزرگ" خشک گفت: در توضیح خود به مواد مخدر-تغییر قاب از ذهن است. "و من یک احمق تصمیم گیری است که من به وضوح پشیمانی. اما حتی اگر آن را اشتباه نبود برای فرار از هر کسی و یا پول به دست آوردن یک مزیت و یا هر چیزی شبیه به آن."

این روزها خشک است کار نور ساخت و ساز, مشاغل, خاراندن هر آنچه که او می تواند در coronavirus زده اقتصاد در تلاش برای نگه داشتن چراغ و پرداخت وکلای او استخدام به دفاع از او.

خشک گوید او هیپ قوی است و او در آستانه پرتاب 76 متر است که می توانست او را در محدوده یک نقطه در توکیو بازی.

با بازی های المپیک در برگزاری و امکانات آموزشی بسته او است بلند کردن وزنه "پرتاب سنگین همه چیز" در اطراف مزارع و تلاش برای ماندن در شکل. جای تعجب نیست که او است که با داشتن مشکل با انگیزه ماندن.

این yearlong تاخیر در بازی های المپیک را به او می دهد زمان به مورد لغو در دادگاه تجدید نظر اما در یکی دیگر از پیچ و تاب و عجیب و غریب است زیرا او تنها یک "سطح ملی" ورزشکار, کتاب قانون را به او می دهد هیچ ایستاده به چالش در مورد خود او در دادگاه داوری برای ورزش است. او نیاز به سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ و یا یکی دیگر از ورزش بدن به گام در.

اما WADA گفت: AP است که در آن به این نتیجه رسیدند مستقل درخواست تجدید نظر شد و موجه نیست. و هیچ نهاد دیگری به شدت.

"هنگامی که شما آن را نوار پایین به آنچه که در واقع اتفاق افتاده است آن را وحشتناک" خشک گفت. "من تا قدرت کمی دارند و قدرت بسیار. آنها می توانند این کار را به هر کسی در هر زمان. و که ترساند (expletive) از من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن