نرخ بیکاری خوشه به 14.7% بالاترین پس از رکود بزرگ

توسط کریستوفر RUGABERواشنگتن (AP) — نرخ بیکاری در ایالات متحده آمار 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان ا

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط کریستوفر RUGABER

واشنگتن (AP) — نرخ بیکاری در ایالات متحده آمار 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ به عنوان 20.5 میلیون شغل از بین رفته در بدترین ماهانه دست دادن رکورد. ارقام استارک شواهدی از آسیب coronavirus انجام داده به یک شرکت-خرد اقتصاد است.

تلفات گزارش شده توسط وزارت کار ایالات متحده روز جمعه منعکس کننده آنچه که تبدیل به یک رکود اقتصادی شدید ناشی از کسب و کار ناگهانی خاموش شدن ناگهانی تقریبا در هر صنعت. تقریبا تمام این رشد کار به دست آورد در طول 11 سال بازیابی از رکود بزرگ در حال حاضر از دست داده است و در یک ماه.

این گزارش نشان داد که اکثریت روشن از ماه آوریل زیان کار — تقریبا 75% در نظر گرفته موقت یک نتیجه از کسب و کار است که مجبور شدند به ناگهان اما امید به بازگشایی و یاد خود را گذاشته و کارگران است. آیا بسیاری از این کارگران می تواند بازگشت به شغل خود را در هر زمان به زودی هر چند مشخص خواهد شد که چگونه به خوبی سیاستگذاران کسب و کار و مدیریت خود را در پاسخ به بحران بهداشت عمومی.

فروپاشی بازار کار رخ داده است با سرعت خیره کننده. اخیرا در ماه فوریه نرخ بیکاری بود پنج دهه گذشته 3.5 درصد و کارفرمایان اضافه شده بود شغل برای یک رکورد 113 ماه. در ماه مارس نرخ بیکاری بود فقط 4.4%

پرش در نرخ بیکاری نمی تصرف کامل ویرانی های ناشی از کسب و کار خاموش شدن ناگهانی. وزارت کار گفت: بررسی آن-داوطلبان به اشتباه طبقه بندی شده میلیون ها نفر از آمریکایی ها به عنوان شاغل در مارس حتی اگر کارفرمایان خود تعطیل شده است. این افراد باید طبقه بندی شده به عنوان موقت اخراج و در نتیجه بیکار. در صورتی که شمارش صحیح نرخ بیکاری شده اند که نزدیک به 20 درصد به دولت گفت.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که چهره چشم انداز نرخ بیکاری بالا از طریق نوامبر انتخابات گفت: این اعداد و ارقام "جای تعجب ندارد."

"آنچه که من می توانید انجام دهید این است که من آن را به عقب" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "کسانی که شغل تمام خواهد شد به عقب و آنها خواهید بود به زودی. و در سال آینده ما باید فوق العاده سال."

اما اقتصاددانان به طور فزاینده ای نگران است که آن را سال به بازیابی تمام مشاغل از دست داد. این حزبی دولت آمریکا انتظار دارد که نرخ بیکاری به 9.5 درصد در پایان سال 2021.

اقلیت نژادی و کاهش درآمد کارگران رنج می برد بیشتر از اقتصادی shutdown. زیان کار شدند به خصوص شدید برای Latinos که نرخ بیکاری افتاده تا به 18.9 درصد از 6 درصد در ماه مارس است.

در علاوه بر این به میلیون ها نفر از تازگی بیکار 5.1 میلیون نفر دیگر تا به حال خود را در ساعت کاهش می یابد در ماه آوریل است. این روند بیش از حد به معنای درآمد کمتر و کمتر هزینه, تداوم رکود اقتصادی است. یک اندازه گیری از آنچه به نام بیکاری — که تعداد بیکاران به علاوه تمام وقت کارگران بودند که کاهش می یابد به کار پاره وقت — رسیده 22.8% یک رکورد بالا است.

هر چند برخی از کسب و کار شروع به بازگشایی در برخی از کشورهای خاص, کارخانه ها, هتل ها, رستوران ها, تفریحی, ورزشی و سالن های سینما و بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز هم تا حد زیادی توقیف. به عنوان شرکت های گذاشته شدن ده ها میلیون نفر زندگی شده اند طرح میتوانست در سراسر کشور است.

یکی از تازه بیکار سارا Barnard, 24, سنت لوئیس دهکدهای از دست داد و سه شغل: یک کف مدیر در یک میخانه و رستوران یک متصدی بار در یک مرکز شهر میخانه و گاه به گاه ایستاده کمدین است. کار اصلی او شد و در McGurk را در یک میخانه ایرلندی و رستوران نزدیک مرکز شهر است که بسته شده روز قبل از روز سنت پاتریک. او در آنجا کار می کرد به طور مستمر از زمان دبیرستان.

McGurk را سعی در فروش مواد غذایی curbside بارنارد گفت: اما این هزینه بیشتر برای نگه داشتن محل باز از پول است که در آینده. در اطراف این نوار که در آن او مشغول به کار بسته و کمدی شغل به پایان رسید که اجتماعی فاصله مورد نیاز مجبور باشگاه به نزدیک است.

McGurk را یک سنت لوئیس برجسته و بارنارد انتظار دارد آن را به دوباره بجای اول برگشتن به سرعت یک بار آن را بازگشایی. او فقط نمی دانم که.

از دست دادن شغل و کاهش پرداخت ها اعم سراسر جهان است. نرخ بیکاری در 19 کشور حوزه یورو است که انتظار می رود به پیش افتادن از 10 درصد در ماه های آینده به عنوان بیشتر مردم گذاشته است. این رقم انتظار می رود که باقی می ماند پایین تر از نرخ بیکاری در ایالات متحده. اما آن را نمی کند تعداد بسیاری از مردم که یا در حال furloughed یا که ساعت در حال کاهش است اما دریافت خواهید کرد که از حقوق خود را از دولت کمک.

در فرانسه حدود نیمی از نیروی کار بخش خصوصی توسط دولت پرداخت می شود-ترک برنامه به موجب آن دریافت می کنند تا 84 ٪ از حقوق و دستمزد خالص خود را. در آلمان 3 میلیون نفر از کارگران پشتیبانی می شوند در سیستم های مشابه با این دولت پرداخت تا 60 درصد از خالص خود پرداخت.

در پنج هفته تحت پوشش مشاغل آمریکا در گزارش ماه آوریل 26.5 میلیون نفر کاربردی برای مزایای بیکاری.

از دست دادن شغل گزارش جمعه کوچکتر رقم زیرا این دو به اندازه گیری متفاوت: دولت در محاسبه ضرر و زیان کار با بررسی کسب و کار و خانواده. این شبکه که در شکل نیز تعداد استخدام که برخی از شرکت ها مانند آمازون و بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی انجام داده اند. در مقابل تعداد مدعیان بیکاری در حال اندازه گیری فقط اخراج طرف معادله.

دولت گزارش اشاره کرد که بسیاری از افرادی که مشاغل از دست رفته در ماه آوریل است اما به نظر نمی آید برای یکی دیگر نبودند حتی شمارش در نرخ بیکاری است. آنها اسیر جداگانه شاخص: نسبت همه در سن کار بزرگسالانی که شاغل هستند. این رقم در حال حاضر فقط با 51.3 درصد پایین ترین نسبت در ضبط.

برای ایالات متحده یک سوال کلیدی است که در بازار کار می رود از اینجا. برنامه های کاربردی برای کمک بیکاری در حالی که بالا کاهش یافته است به مدت پنج هفته و یک نشانه آن است که بدترین اخراج را تصویب کرده است. هنوز چند انتظار می رود که سریع برگرد.

یک کاغذ توسط اقتصاددانان در سان فرانسیسکو فدرال رزرو تخمین می زند که تحت یک سناریوی خوش بینانه است که فرض خاموش شدن ناگهانی برداشته به سرعت نرخ بیکاری می تواند سقوط به حدود 4 درصد در نیمه 2021.

اما اگر خاموش شدن ناگهانی عود و استخدام بیشتر زنده به آرامی نرخ بیکاری می تواند باقی می ماند در دو رقم تا پایان سال 2021 سان فرانسیسکو تغذیه اقتصاددانان پیش بینی می کنند.

راج Chetty یک اقتصاددان دانشگاه هاروارد است و ردیابی اطلاعات در زمان واقعی در اقتصاد از جمله هزینه های مصرف کننده های کوچک, کسب و کار, استخدام و کار ارسال. Chetty با اشاره به اقتصاد سلامت خواهد لولا در زمانی که شیوع ویروسی فروکش کرده است به اندازه کافی است که اکثر آمریکایی ها احساس راحتی خواهد کرد بازگشت به رستوران ها, کافه ها سینما ها و مغازه ها.

داده ها نشان می دهد که بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال برگزاری در امیدوار است که هزینه و اقتصاد را دوباره بجای اول برگشتن به زودی, او گفت:. کوچک کسب و کار و اشتغال به شدت کاهش یافته اما باید وارد در هفته های اخیر. و موارد کار نمی کاهش یافته و تقریبا به اندازه مجموع شغل داشته باشد. اما معلوم نیست چقدر دیگر آن روند ادامه خواهد داشت.

"فقط تا زمانی که شما می توانید نگه دارید," Chetty گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب