بیمه گلایه می تواند فشار میدوی صاحبان اموال به راه رفتن به دور بعد از اعتراض آسیب

کارشناسان می گویند تفاوت های ظریف در پوشش بیمه را تا حد زیادی به انجام با اینکه صاحبان آسیب دیده میدوی کسب و ک

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

کارشناسان می گویند تفاوت های ظریف در پوشش بیمه را تا حد زیادی به انجام با اینکه صاحبان آسیب دیده میدوی کسب و کار بازسازی زیر ماه گذشته شورش و غارت.

مقدار پوشش متفاوت است به طور گسترده ای برای کسب و کار. ساختمان ها با وام های مسکن به طور کلی باید بیمه به عنوان یکی از شرایط وام. اما دیگران ممکن است خود مطمئن شویم و یا بیش از حد کوچک یک سیاست و یا بیش از حد بالا معافیت — برای شروع بیش از یک تصمیم مالی صدا.

کالیب Brunz رئیس جمهور Paul Davis, مرمت نگرانی برخی از تحت بیمه صاحبان ساختمان در سنت پل میدوی و دریاچه در خیابان مینیاپولیس خواهد هر چه زودتر خود را به نوبه خود آسیب دیده خواص به تعداد زیادی خالی از شانه هزینه بازسازی است.

"آنچه که ما شاهد آن هستیم اتفاق می افتد در خیابان دریاچه, و آن را ممکن است اتفاق می افتد در نیمه راه است و صاحبان و گفت: "من فقط رفتن به پول نقد برای کل سیاست و من از اینجا' " Brunz گفت: در طول سال های اخیر انجمن حمایت شده توسط میدوی اتاق بازرگانی است.

Brunz شرکت متخصص در بازیابی از جمله پاکسازی مناطق آسیب دیده اما تلفن او نبوده است زنگ. "ما شاهد بسیاری از مردم در تماس با ما گفت: "بیا به ما کمک کند بازسازی در حال حاضر', " او گفت:.

بیش از نیمی از سیاست های تجاری پوشش "شورش یا مدنی اغتشاش" با توجه به TJ پاتون حسابرسی مدیر وزارت امور خارجه از تجارت بیمه اجرای تیم.

آنچه اغلب تحت پوشش بیرونی هستند و مناطق مجاور مانند, هوای آزاد, شمشیربازی, مبلمان و علامت. شیشه آسیب — مانند پنجره — ممکن است در یک دسته بندی جداگانه درون یک سیاست با تفاوت های ظریف خود را و دیداکتبل.

هزینه های مربوط به شبانه روزی کردن اموال ممکن است پوشش داده نمی شود ، در واقع صاحبان فروشگاه که خواص خود را در محافظ تخته سه لا در مورد به یاد بگیرند که تعمیرات سوراخ آنها را با چکش در مسترد نخواهد شد.

"شما عمدا بود که گفت:" توماس Fierst صاحب توماس Fierst سازمان بیمه در وودبوری که حداقل یک دوجین نهفته مشتریان در سنت پل و مینیاپولیس. "این اتفاقی نیست."

حتی اگر صاحب بیمه برای هزینه های جایگزینی که شایع تر است برای خانه از کسب و کار وجود دارد هنوز هم می تواند یک تفاوت بین آنچه که در نظر بیمه گر هزینه بازسازی و آنچه پیمانکاران در واقع مسئول است. چنین اختلاف ممکن است نیاز به حقوقی داوری.

"شرکت بیمه می گوید شما می توانید بازسازی این برای X و اگر شما نمی توانید پیدا کردن یک پیمانکار برای انجام آن را برای آن مقدار که در آن شما باید برای گرفتن یک وکیل درگیر" گفت: Brian Hayes, دستیار معاون رئیس جمهور با غربی بیمه. "این یک وضعیت است که واقعی است و ما ممکن است واقعا دیدن توسعه است."

و برخی در معرض خطر, برای اولین بار صاحبان کسب و کار که واجد شرایط به صورت سنتی بیمه تجاری ممکن است سیاست های خود را انجام شده تحت عنوان "خطوط اضافی" و یا ویژه بیمه استخرهای محدود خارج از دولت قوانین. برای آنها پوشش مربوط به ناآرامی های اجتماعی می تواند سخت تر به حرکت.

کسب و کار وقفه پوشش

صاحبان کسب و کار که اجاره فضای تجاری صورت خود را بیمه-چالش های مربوط به.

پاتون گفت: اکثر بیمه استثنائات است که جلوگیری از اپراتورها از recouping ضرر و زیان مربوط به کروناویروس همه گیر آورده که اقتصاد کشور به توقف در اواسط ماه مارس.

وقفه به علت شورش و یا ناآرامی های مدنی ممکن است تحت پوشش گفت: اما ارائه یک سوال کلیدی: آیا بیمه بازپرداخت از دست داده حقوق و دستمزد و سایر هزینه ها اگر یک فروشگاه بسته شده بود با توجه به همه گیر بود اما برنامه ریزی برای بازگشایی? اگر فروش اخیر نزدیک به صفر چگونه می توانم به شما بازپرداخت ،

"من فکر می کنم که وجود دارد یک بحث خوب است که اگر یک کسب و کار تا به حال برنامه های در محل برای بازگشایی (آنها باید تحت پوشش) از تاریخ برنامه ریزی شده برای بازگشایی به تاریخ آنها قادر به تعمیر آسیب از اعتراض" پاتون گفت: اذعان شرکت های بیمه ممکن است همه چیز متفاوت است.

"من فکر می کنم وجود دارد در حال رفتن به برخی از بسیار روی حیله و تزویر سوالات بیمه به دلیل لایه بندی — یکی از همه گیر و یکی از اعتراضات," او گفت:.

بازگرداندن آنچه که در سمت چپ ممکن است دشوار

جان Jensvold معاون رئیس جمهور از شاو-Schulich همکاران گفت: ساختمان شده اند که تا حدی آسیب دیده اغلب دشوار است برای بازسازی از کسانی که به طور کامل آسیب دیده است.

"بازسازی بخشی از ساختمان های آسیب دیده است کاملا پیچیده است.بزرگ موضوع من فکر می کنم این است که برای تعیین سطح آسیب و چه بخشی از باقی مانده ساختمان است که هنوز هم دست نخورده به دلیل آن نیاز به گواهی به عنوان کد سازگار," او گفت:.

از آنجا که بسیاری از کلی عمده قرارداد ساخت و ساز پروژه ها با تاخیر و یا لغو شد با توجه به همه گیر Jensvold وجود دارد گفت: باید به اندازه کافی کارگران ساختمانی برای کمک به این منطقه بازسازی است.

اما او نگران است که ساختمان و کد گروه بازرسی ممکن است تیره و تار زیر و تقاضا.

"که احتمالا یک تنگنا. و این چیزی است که ما باید برای مقابله با به عنوان ما به" او گفت:.

کاترینا Pross کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن