مرد زن مرده: حذف تهمت توییتهایی پیشنهاد شد و به قتل

واشنگتن — شوهر یک زن که درگذشت به طور تصادفی در یک دفتر از آن ایران تشکر. جو Scarborough دو دهه پیش است و خواس

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

واشنگتن — شوهر یک زن که درگذشت به طور تصادفی در یک دفتر از آن ایران تشکر. جو Scarborough دو دهه پیش است و خواستار آن است که توییتر حذف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها نشان می دهد Scarborough در حال حاضر شدید تهمت منتقد به قتل او.

"درخواست من ساده است: لطفا حذف کنید این توییت" Timothy J. Klausutis نوشت: به توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی.

بدن لری کی Klausutis 28 ساله داشت در سکربروق فورت والتون بیچ فلوریدا در کنگره در جولای 20, 2001.

Klausutis گفت: در نامه فرستاده شده در هفته گذشته است که همسر خود را تا به حال تشخیص داده نشده و بیماری قلبی کاهش یافت و ضربه سر او را بر روی میز کار خود را در محل کار. او به نام مرگ او "تنها دردناک ترین چیزی که من تا به حال برای مقابله با" و گفت که او احساس می کند زناشویی و تعهد به حفاظت از حافظه خود را در میان "یک رگبار گلوله ثابت, دروغ, نیمه حقایق کنایه و تئوری های توطئه از آنجا به بعد او درگذشت."

Klausutis گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که در میان نظریه پردازان توطئه كردن "صفرا و اطلاعات غلط" در توییتر "توهین به حافظه" از همسرش و ازدواج خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها نقض توییتر, جامعه, قوانین و شرایط استفاده از خدمات, او گفت:.

"یک کاربر عادی مثل من خواهد بود تبعید," Klausutis نوشت.

توییتر بلافاصله پاسخ به یک پیام به دنبال اظهار نظر در مورد این نامه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی feuded با Scarborough در حال حاضر یک میزبان از MSNBC را "صبح جو" نشان می دهد و بارها و بارها سعی کردم به دلالت او را در مرگ حتی اگر اسکاربورو در واشنگتن نمی فلوریدا در آن زمان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی این ماه: "هنگامی که آنها باز کردن یک مورد سرد در جو روانی Scarborough ماده در فلوریدا. او دور با قتل است ؟ برخی از مردم فکر می کنم. چرا او را ترک کنگره خیلی بی سر و صدا و سرعت ؟ آشکار نیست ؟ آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر ؟ در مجموع nut job!"

او تکرار کرد که "سرد مورد" اتهام جدید در توییت در روز سه شنبه

تهمت نیز خواسته است تا از طریق توییتر اگر NBC خواهد آتش سیاسی نشان می دهد بحث میزبان بر اساس "رمز و راز حل نشده" سال پیش در فلوریدا. "بررسی!" او توییتی در سال 2017.

اما وجود دارد هیچ رمز و راز است.

پزشکی و مقامات حکومت که لری کی Klausutis که به بیماری قلبی و گفت: دوستان ساعت قبل از آن که او را به خوبی احساس غش کرده بود و ضربه سر او. بازی ناپاک بود و نه مشکوک.

اسکاربورو به خواست رئیس جمهور برای متوقف کردن حملات بی اساس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب