بروس Wynkoop: بیایید کمی همدلی رانندگان و دوچرخه سواران

این دوچرخه سواری فصل دوباره و چیزهایی وجود دارد که دوچرخه سواران و رانندگان می توانند انجام دهند هر یک از دیگر

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

این دوچرخه سواری فصل دوباره و چیزهایی وجود دارد که دوچرخه سواران و رانندگان می توانند انجام دهند هر یک از دیگر راحت تر است. اول این است که همدلی برای هر یک از دیگر.

دوچرخه سواران در هنگام عبور عابر پیاده (و یا یکی دیگر از دوچرخه) روی پیاده روی/دوچرخه سواری مسیر برخی از آنها را هشدار دهنده است که شما می رویم به تصویب. "در سمت چپ خود" را انجام دهد اما من ترجیح می دهم مودب "من قصد دارم به در سمت چپ خود را." و اعلام خود را به اندازه کافی دور پشت به عابر پیاده هم به واکنش نشان می دهند; گفت: آن را در حالی که شما در حال حاضر در حال عبور هدف شکست. به عنوان یک (70) آهسته تر سوار من گذشت از زمان به زمان با یک سرعت دوچرخه سوار که می گویند یک چیز است. اگر من تا به حال dodged یک حفره در آن زمان ما را به حال یک تصادف بد.

پیاده به یاد داشته باشید که دوچرخه سواران توسط قانون دولت می تواند سوار در پیاده رو. اما دوچرخه سواران ما را مجبور به سوار شدن به آرامی و عملکرد برای عبور و مرور. بسیاری از ما نمی خواهید به سوار شدن بر روی پیاده رو, اما گاهی اوقات مجبور به انجام این کار با شرایط.

دوچرخه سواران اگر شما در حال نگه داشتن ترافیک سعی کنید برای پیدا کردن جایی برای خارج شدن از راه. یک دوچرخه دنباله پارکینگ و یا فقط کشیدن به سمت و اگر امن برای انجام این کار. به خاطر داشته باشید زمانی که ما در حال رانندگی ما peeved در راننده که 10 مایل تحت محدودیت سرعت در مقابل از ما.

رانندگان اگر ما بر روی شانه های ما در راه خود را. شما نمی توانید رانندگی در شانه به هر حال (حتی به کسی منتقل می کند چرخش به سمت چپ). مزاحم شما دلیل این که شما تا به حال یک روز بد نیست همان است که نگه داشتن شما. و لطفا به یاد داشته باشید که اگر ما نگه داشتن شما و یا شما را پایین آهسته آن معمولا بسیار طولانی است و ما آن را انجام نمی عمد.

دوچرخه سواران به یاد داشته باشید که در حالی که ما باید همه حقوق در جاده ها به رانندگان ما نیز باید همه مسئولیت. ما را به اطاعت از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی.

رانندگان همچنین به یاد داشته باشید که. آنها نه تنها "خود" جاده های آنها برای همه ما (دوچرخه سواران پرداخت مالیات بیش از حد).

رانندگان و دوچرخه سواران سازمان دیده بان برای بچه ها با دوچرخه های آنها همیشه به دنبال قوانین و باید بخشیده شود — ما همه بچه های دوچرخه در یک زمان.

رانندگان نگه داشتن در ذهن است که هر کس بر روی یک دوچرخه نیست یک دوچرخه سوار است. برخی از آنها نمی دانند که قوانین از جاده ها است. آنها را شکستن.

دوچرخه سواران اگر شما فقط شروع به دوچرخه سواری دوباره نگاهی به زمان برای یادگیری قوانین از جاده ها و سعی کنید به رعایت آنها است.

رانندگان لطفا نگه داشتن در ذهن است که دلایل خوبی وجود دارد که دوچرخه سواران استفاده نمی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه در هنگام سوار شدن بیش از "معمولی است." آن را امن تر برای ما برای سوار جاده به عنوان مسیرهای پیاده روی و دوچرخه اغلب عبور از خیابان که در آن رانندگان اغلب don't stop پشت علامت توقف و اصلا برای دوچرخه در دنباله تمرکز بر روی وسایل نقلیه موتوری. اگر ما برای ورزش و یا به جایی ما نمی خواهید به توقف در هر تقاطع. شما می خواهید به توقف در هر بلوک در راه خود را به محل کار و یا در خانه دوستان خود? همچنین مسیرهای پیاده روی اغلب ضعیف نگهداری با چاههای ترک خاک و شن و ماسه و موانع است.

دوچرخه سواران سعی کنید به استفاده از جاده های باریک و بدون شانه زمانی که ممکن است.

رانندگان نگه داشتن در ذهن است که وجود دارد زمانی که جاده با شانه گسترده ای تبدیل به یک جاده با شانه و ما مجبور به آن را دنبال کنید تا زمانی که ما می تواند پیدا کردن یکی دیگر از جاده ها است.

این همه پایین می آید به همدلی و حسن نیت ارائه میدهد رایج در هر دو طرف. رانندگان برای گریه کردن با صدای بلند برخی از همدلی! دوچرخه سواران برای گریه کردن با صدای بلند سوار مودبانه!

برخی از بهترین دوستان من در حال رانندگان و برخی از بهترین دوستان خود را در حال دوچرخه سواران. ما می توانیم همه با خوشحالی همکاری وجود داشته باشد.

بروس Wynkoop Blaine بازنشسته پس از 32 سال با, St. Paul اداره پلیس و زده در 36 گسترده دولت و یا سواری طولانی و نیز زده 4,250 مایل Trans-امریکا مسیر دوچرخه. وب سایت خود را است bicyclingagain.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب