پنج پیامدهای از دست بهار برای واشنگتن فوتبال برنامه - Sun, 10 May 2020 PST

تا زمانی که آنها باز فصل و صادقانه نیست تا زمانی که آنها در پایان آن ما خواهد بود قادر به تعیین Washington Sta

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

تا زمانی که آنها باز فصل و صادقانه نیست تا زمانی که آنها در پایان آن ما خواهد بود قادر به تعیین Washington State Cougars دچار عدم بهار اردوگاه.

در Cougars تا به حال 15 تاریخ در تقویم بهار اما نتونست به دزدکی حرکت کردن در یک تمرین قبل از رمان coronavirus شیوع پاره بهار فوتبال و ورزش جهان به عنوان یک کل.

سر مربی جدید نیک Rolovich و WSU ممکن است بهبود می یابند اگر آنها به نحوی اعطا چند شیوه های اضافی در ماه ژوئن یا جولای – چیزی که قرار خانمها بالغ بر سطح فوت فتیش با بقیه خود را Pac-12 همسالان – اما تا آن زمان ما بازشماری پنج چیز با برنامه های از دست رفته با از دست دادن بهار اردوگاه.

1. طرح موانع

به مدت هشت سال در این حمله هوایی یک موسسه در WSU تولید NFL quarterbacks ضبط-تنظیم گسترده ای گیرنده و همه آمریکایی linemen توهین آمیز. در حالی که مایک صافی گاهی اوقات اضافه مفاهیم جدید و حذف دیگران معمولا بر اساس پرسنل خود توزیع زیبایی از جرم بود و سادگی آن است. مراحل نصب خود را ندارد و وجود دارد بیش از اندازه کافی تکرار در طول تمرین برای اطمینان از این خانمها بالغ خواهد اجرا یک بار تکرار محسوب می شود.

همان درست است از بسیاری از جرائم اما چه تغییراتی که تکرار حذف می شوند?

به عنوان آن بود Rolovich خواهد مشغول به کار با یک تا حدودی به صورت مختصر تقویم برای تدریس خود را اجرا و ساقه جرم با 15 شیوه در بهار و 25 در ماه اوت است. حذف بهار توپ او را ترک می کند و مربیان خود را با کمتر از یک ماه – با این فرض که همه چیز به حالت عادی بازگشت – به-پیگیری در زمینه آموزش که تکمیل خواهد شد ده ها تن از زوم تصویری جلسات که گرفته اند پس از همه گیر رسید.

با وجود شباهت بین حمله هوایی و اجرا و ساقه آن را هنوز هم درست است که در هر حمله و موقعیت را به چند دراماتیک تنظیمات. Quarterbacks برای مثال تعیین خواهند شد دونده در برخی از بسته های. Linemen توهین آمیز را بازی کردن تنگ تر انشعابات از آنهایی که به آنها عادت کرده است. پشت در حال اجرا خواهد شد صرف زمان بیشتری را با عجله و زمان کمتر ابتلا به. گسترده گیرنده خواهد آموخت که برای تغییر مسیرهای خود در پرواز است.

این محتمل است که این خانمها بالغ, چهره حتی تندتر منحنی یادگیری در دفاع. هماهنگ کننده جدید جیک Dickert نصب سنتی چهار مرد جبهه و به دنبال بازگرداندن یک واحد اجازه داده است که بیش از 30 امتیاز در هر بازی در فصل گذشته نتوانست به حد انفجاری بازی می کند و همواره در تلاش برای مقابله با.

سیستم عامل های فن آوری مانند زوم اجازه داده اند برخی از یادگیری اتفاق می افتد و قطعا ترک خانمها بالغ در یک نقطه بهتر از آنها بوده است در غیر این صورت. هنوز WSU یکی از سه برنامه در Pac-12, همراه با واشنگتن و کلرادو که نتونست به فشار در یک تمرین قبل از اردوگاه منحل شد. هر یک از این سه زیر جهت جدید سر مربیان اما هیچ کدام در حال تغییر است تا آنجا که در Cougars. UW انتصاب جیمی دریاچه به معنای Huskies از همین حالا باید برای تبدیل به دفاع از خود و جدید, کلرادو, مربی کارل Dorrell حفظ علاقمندان DC تایسون, Summers, کاهش منحنی یادگیری در بولدر.

در ضمن با 11 جدید, مربیان, WSU است که تعمیرات اساسی هر دو طرف توپ. اما آن را به اندازه کافی زمان برای انجام آن است ؟

2. کوپر کروز از دست دادن

برای سومین سال متوالی پاشنه بلند جدیدی را وارد کنید فصل فوتبال به دنبال شناسایی یک شروع جدید کارفرمایی. آن کار می کرد از گذشته دو بار تا حد زیادی به دلیل گاردنر Minshew و آنتونی گوردون با وجود بی تجربگی در یک زرشکی نیوجرسی بودند سالمندان که تا به حال بی پایان تمرین تکرار زیر کمربند خود را و یک درک قوی از سیستم آنها وظیفه در حال اجرا است.

Cammon کوپر و توپچی کروز دو بورس تحصیلی quarterbacks در پردیس در حال حاضر (شاید العالی) نیست repped مقدار در عمل در سال گذشته در خارج از دوشنبه شب فوتبال جلسات و گاه به گاه تیم داد و بیداد, تنها, جمع آوری مانده جرقه بزند که نیست گرفته شده توسط گوردون و همکار سالمندان Trey Tinsley و گیج Gubrud.

خوشبختانه مگر اینکه در Cougars حرکت شبیه چمچه زنی تا فارغ التحصیل انتقال بین در حال حاضر و اوت کوپر اشتباه اول و کروز یک اشتباه دوم را به عنوان تجربه زیادی به عنوان هر کس دیگری در این فهرست هستند. چه آنها نبود و با این حال که در آن عدم وجود یک بهار اردوگاه خواهد شد بیشتر مضر است تجربه در اجرا و شلیک کنید. ورودی اول Jayden د لورا در ضمن صرف چهار سال در جرم در هونولولو را سنت لوئیس بالا به لحن چهار مسابقات قهرمانی کشور.

تفاهم کوپر و کروز ساخته شده اند با هم تیمی باید آنها را یک مزیت و همچنین زمان آنها صرف در یک کالج وزن اتاق. اما بدون 15 بهار عمل آن را احساس به عنوان اگر آنها را در یک سطح میدان بازی با ده لورا پس از اوت نوسانات در اطراف.

3. دفاعی تلنگر

برای اولین بار از مایک Breske شد دفاعی هماهنگ کننده در WSU وجود دارد نخواهد بود "راش" linebacker در خانمها بالغ,' نمودار عمق. به جای استفاده از ترکیبی لبه حمله کننده/linebacker, Dickert ترجیح میدهد بیشتر از سنتی پایه نگاه است که با استفاده از چهار دفاعی linemen – دو به پایان می رسد و دو دنده – با دو linebackers پشت سر آنها.

یکی از چالش های Dickert و دستیاران او را ام و پنجه در بهار تصمیم گیری شد که در آن تیم تعیین شده "راش" حامیان تعلق دارد در یک طرح جدید یعنی اشتباه junior ویلی تیلور سوم (23 پردازد در سال 2019) و رون سنگ جونیور (31 تکل, 2 1/2 کیسه). تیلور در 6-پا-4, 230 پوند و سنگ در 6-3, 228 پوند به نظر می رسد که بدن فریم بازی به عنوان سنتی دفاعی به پایان می رسد – و یا نزدیک به آن – هنگامی که شما در نظر Dickert شروع لبه rushers در وایومینگ بررسی در 6-1, 236 پوند و 6-5, 212 پوند است.

فرض آنها را تبدیل به D-end تیلور و سنگ ممکن است نیاز به گوشت گاو تا کمی برای رسیدگی به بزرگتر و بیشتر فیزیکی linemen توهین آمیز در Pac-12 – چیزی یک ماه دیگر در اتاق وزن می تواند کمک کرده اند با – اما بهار کمپ ام را نیز به آنها کمک کرد یاد بگیرند که به بازی با یک دست در زمین در تمام زمانها. حتی زمانی که آنها در ترانشه در گذر عجله موقعیت های تیلور و سنگ هرگز پنجه های خود را در چمن.

این است که می گویند هر دو را متوجه نشدم اما در حال حاضر وجود دارد زمان کمتر به انجام این کار.

4. Wideout نگرانی

نگرانی ؟ چه نگرانی ؟

بر اساس بهره وری و تجربه به تنهایی WSU گسترده گیرنده باید حداقل از این تیم نگرانی از رفتن به 2020. پاشنه فارغ التحصیل Dezmon Patmon, Easop وینستون جونیور و براندون Arconado و همچنین از دست Rodrick فیشر – کوارتت که مسئول 240 پذیرایی 3,106 متری و 27 touchdowns فصل گذشته – در عین حال آنها هنوز هم بازگشت چهار که بالغ بر 154 جلب 1,796 متری و 16 touchdowns.

به همین دلیل به تنهایی این گروه باید جالب به دنبال, اما ما همچنین می تواند به ردیابی رسیور برای دیدن چگونه آنها را انتخاب کنید تا چیزهایی که از آنها خواسته می شود برای انجام این کار در run-and-shoot جرم. چه چیزی باعث می شود سیستم به طوری منحصر به فرد و پویا هنگامی که به درستی انجام شده است آزادی گیرنده باید برای تغییر مسیرهای خود را به عنوان آنها در حال اجرا آنها را بر اساس پوشش دفاع است. برای این که به موفقیت وجود دارد نیاز به یک ناگفته ارتباط بین کارفرمایی و رسیور خود را.

در حال حاضر ما می توانیم فرض کنیم که گیرنده باید یک درک کلی از مسیرهای آنها خواهید بود در حال اجرا و مختلف تنظیم آنها می توانید midpattern به پرتاب کردن دفاع. هنوز ذاتی ارتباط بین QB و WR ساخته شده است نه در یک زوم چت اتاق اما در یک زمین چمن از طریق بسیاری از آزمون و خطا. که بوده ام سخت به ناخن با 40 شیوه اجازه دهید به تنهایی 25 ساله با شرکت.

5. هیچ ملاقات مجاز

با بخشش بهار عمل, خانمها بالغ نیز ضبط یکی از مهم ترین دوره های تقویم استخدام. مفاهیم می تواند به خصوص قابل توجهی برای کارکنان جدید که شده با استفاده از مارس نه تنها به توسعه بازیکنان فعلی اما فروش برنامه های خود را برای آینده نگر هستند.

در Cougars را به حال تعداد انگشت شماری از بازدید کنندگان خود را در "تاریخ روز" و زرشکی و خاکستری بازی را به خود جلب ده ها تن بیشتر است. در سال گذشته, برای مثال, WSU میزبانی پنج ستاره linebacker Sav'ell Smalls از کندی کاتولیک در رابطه با بهار بازی. Smalls امضا شده با UW اما فکر بسیار به اندازه کافی از سفر خود به WSU به جای ساله خود را در "بالای شش."

براندون هافمن از 247Sports.com به تازگی گفته سخنگوی-بررسی در Cougars را به حال حداقل شش دولت در چشم انداز در پردیس در بهار دوره ارزیابی است. کسانی که شش و بسیاری از برنامه ریزی بازدیدکننده داشته است خود را لغو زمانی که NCAA برقرار استخدام مرده دوره محدود کردن برنامه های گوشی/رسانه های اجتماعی در ارتباط با استخدام.

ما صبر کنید تا اوایل امضای دوره در ماه دسامبر و پس از آن دوره در ماه فوریه برای تعیین چگونگی این تاثیر Rolovich اول کامل جذب کلاس. این خانمها بالغ باید دو تعهدات – فقط یکی کمتر از آنها بود و در همان نقطه در فصل گذشته – بنابراین این احتمال وجود دارد که آسیب به حداقل خواهد رسید. با اینحال برای یک برنامه است که همیشه با اعتماد به نفس در توانایی خود را به قلاب جذب هنگامی که آنها او را در محوطه دانشگاه اذعان بهار ارزیابی پنجره مشخص شده یک فرصت از دست رفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب