کامل حومه: اردوگاه HOTYU است 'بهترین بخشی از تابستان را برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان - Sun, 05 Jul 2020 PST

من نمی دانم اگر شما آن را شنیده و یا شاید شما خواب بودند و یا هر چیز دیگری اما این صبح بسیار آسمانها جدا و فرش

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

من نمی دانم اگر شما آن را شنیده و یا شاید شما خواب بودند و یا هر چیز دیگری اما این صبح بسیار آسمانها جدا و فرشتگان را شکست چهارم به آواز خواندن. بدون آنها نمی نوید کشف یک درمان برای COVID-19 یا بازگشت اعتماد آمازون نخست دو-روز حمل و نقل.

آنها شادی چون امروز اولین روز از مادر بزرگ و بابا, کمپ, که بدان معنی است که پدر و مادر من گرفته اند همه فرزندان من, همراه با برخی از عموزاده تا به یک اردوگاه که در آن آنها باقی خواهد ماند و برای پنج روز آینده.

این رویداد شگفت انگیز شروع شد و حدود هشت سال پیش زمانی که پدر و مادر من شنیده مشابه اردوگاه که دوستان انجام شد و تصمیم گرفت که آنها بیش از حد می خواهم به سعی کنید دست خود را در قرار دادن یک دسته از grandkids به رختخواب خارج در 11 شب پس از آنها بوده ام به کرات در s'mores و داستان های ارواح.

اولین اردوگاه بود چنین موفقیت آنها تصمیم به انجام آن را دوباره و دوباره و دوباره مقدار را به لذت از لوگان و من این را به عنوان به طور معمول صلح آمیز ترین و مولد هفته ما سال. "اردوگاه HOTYU" است آنچه در آن آمده است به نام.

HOTYU مخفف نگه داشتن به لباس زیر خود را که چه می گوید هر زمان چیز در مورد به وحشی. و در اردوگاه HOTYU همه چیز ، هر روز پر از فعالیت های سرگرم کننده مانند صنایع دستی, شنا, شکار لاشخور, پیاده روی, فیلم, ماهیگیری, آتش, بازی و دوچرخه سواری.

راستش من نفس فقط تایپ آن, بنابراین من نمی توانم تصور کنید که چگونه پدر و مادر من در واقع نگه دارید تا با آن را برای یک هفته. در حال حاضر که برخی از نوههایشان هستند آنها داده شده است تکالیف به کمک آن نظریه را برخی از بار کردن مامان و پاپا شانه ها و کمک خواهد کرد که آنها همچنان به نگه داشتن خود را grandkids کمپینگ برای سال آمده است.

من اتفاق افتاده است به گرفتن یک نگاه اجمالی از برنامه روزانه که مادر من چاپ شده برای این سال را به اردوگاه و آن است که واقعا یک سازمانی شاهکار. برای مثال دو جوانترین عموزاده اختصاص داده متفاوت "دوستان" هر روز از اردوگاه.

این دوستان انجام خواهد داد همه چیز سرگرم کننده برای بچه های کوچک که به طور معمول مادی و معنوی برای رشد یو پی اس مانند برش پنکیک به مدرسه چهارم-قطعات اینچ, تمیز کردن نوشابه که ریخته همه بیش از یک صفحه از هات داگ و unknotting لسس در چکمه های پیاده روی که پوشیده بودند به دریاچه برای برخی از دلایل ناشناخته.

اما این سازمان وجود دارد متوقف نمی شود. وجود خواهد داشت روزانه اردوگاه بازرسی توسط پاپا و چرخش غذا دبستان خدمه اختصاص داده شده است برای صبحانه, ناهار و شام, با کرک تیم از پاکسازی کارشناسان پس از نزدیک پشت سر گذاشت.

و مواد غذایی! مامان من نمی ظروف سرباز یا مسافر در اطراف هنگامی که می آید به تغذیه گرسنه کمپینگ کودکان است. وجود دارد مظنونین (اسپاگتی, هات داگ ماکارونی) بلکه چیزی است که در برنامه ذکر شده به سادگی به عنوان "دونات پر زرق و برق" که من فقط می توانید تصور کنید که شامل مقدار فراوان روغن داغ و استرس است.

و من تا به حال به خنده زمانی که من دیدم منو برای صبحانه در روز شنبه که اتفاق خواهد افتاد صرف ساعت قبل از هر کس می شکند اردوگاه و به خانه برگشت: "صبحانه حبوبات, کاکائو داغ, marshmallows, چیپس چوب شور, شیرین بیان, ژله لوبیا و غیره." حداقل من مادر یک رئالیست است.

همه بچه های من عاشق اردوگاه HOTYU به دلایل روشن (نگاه کنید به پاراگراف قبلی). "این بهترین بخش از تابستان" 13 ساله جین gushed هفته گذشته است. "این واقعا بیشتر شبیه آلن ... از هر چیزی است."

Ha! من شده است در کسب و کار پایان یک سفر کمپینگ و من می دانم که برای بزرگسالان مسئول هیچ چیز وجود دارد "فریبنده" در مورد آن. پدر و مادر من را در ماه کار برای آماده شدن برای این یکی با شکوه هفته که در آن آنها و grandkids خود را جمع آوری برای اتصال و خاطرات.

من نمی خواهد ضروری برای همه بچه های من " داستان و قصه های ماجراجویی تا زمانی که من آنها را انتخاب کنید تا شنبه بعد از ظهر, اما من می دانم که آنها در حال رفتن به زمان زندگی خود را. و مادر بزرگ و بابا خوب من کاملا مطمئنم که من به آنها مدیون یک شب.

جولیا ایضا سهام خود را از زندگی با شوهرش شش فرزند و تصادفی وحش از حیوانات مزرعه در اسپوکین. او را می توان در رسید dittojulia@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن