گزارش روزنامه نگاران اخراج در, گاز کشته پوشش مینیاپولیس ناآرامی

جانباز WCCO عکاس پوشش مینیاپولیس ناآرامی فیلمبرداری شد که او به ضرب گلوله کشته شد با لاستیک گلوله و بازداشت پن

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

جانباز WCCO عکاس پوشش مینیاپولیس ناآرامی فیلمبرداری شد که او به ضرب گلوله کشته شد با لاستیک گلوله و بازداشت پنج شنبه شب توسط مینه سوتا گارد ملی.

تام آبیلس یکی از حداقل چهار روزنامه نگاران که ذکر شده به عنوان معاف از حکومت نظامی در رژیم صهیونیستی. تیم Walz را که گزارش آنها هر دو گلوله را با گلوله های لاستیکی و/یا با اسپری گاز اشک آور در عرض دو ساعت از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. آبیلس منتشر شد.

لس آنجلس تایمز گزارش خبرنگار توییتی تصویری گفت: او زده شد "point blank" محدوده با گاز اشک آور توسط گشت ایالتی مینه سوتا پس از شناسایی خودش را به عنوان فشار دهید.

مولی هنسی-تلنگر با بار گفت که او در 5 حوزه با "حداقل یک دوجین" دیگر رسانه ها. او تا به حال نوت بوک در دست او زمانی که دولت گشت "پیشرفته" در گروه او که شناسایی خود را به عنوان روزنامه نگاران, او گفت:.

"آنها اخراج پارگی کپسول های گاز در آمریکا در محدوده نقطه خالی," او گفت:. او آمار در پا. "من گفت:" ما کجا رفتن ؟ ما کجا رفتن ؟ آنها به ما بگویید که به کجا برود. آنها نمی مستقیم ما است. آنها فقط اخراج بر ما."

یک KSTP-خبرنگار تلویزیون توییتی که او و خدمه اش نیز از کار اخراج بر با گاز اشک آور و اسپری فلفل پس از شناسایی خود را به عنوان فشار دهید.

یکی دیگر از CBS گزارشگر نه از محلی WCCO وابسته گفت: مینیاپولیس پلیس زده خود را مهندس صدا با لاستیک گلوله.

"ما ایستاده در 500 فوت از هر گونه تظاهرات و ما تا به حال اعتبار نمایش داده می شود و دوربین از" او هنوز توییتی.

یک KMSP-اخبار تلویزیون خدمه گفت: شیشه جلو اتومبیل خود را در هم شکسته شد و توسط گلوله های لاستیکی شلیک طی کردند. آنها نمی گویند که آژانس شلیک گلوله.

مربوط به: فاکس نیوز خبرنگار مورد حمله قرار تعقیب از کاخ سفید تظاهرات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب