محلی حکم: محلی نویسنده Rodger Pettichord نهایی قسط از 'R. O. O. R. D.' سه گانه - Sun, 26 Jul 2020 PST

پس از گذراندن 30 سال در وزارت, محلی نویسنده Rodger Pettichord خود را تبدیل معنوی مهارت نوشتن به داستان. انگلیس

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

پس از گذراندن 30 سال در وزارت, محلی نویسنده Rodger Pettichord خود را تبدیل معنوی مهارت نوشتن به داستان.

انگلیسی عمده در کالج Pettichord اشتیاق به نوشتن یک رمان است اما به عنوان زندگی خود را آشکار او در بر داشت او هرگز کاملا در زمان حال.

پس از فارغ التحصیلی و مدرک کارشناسی ارشد, Pettichord رفت و به آموزش زبان انگلیسی برای حدود 10 سال برای اولین بار در واشنگتن جایی که او مورد مطالعه قرار داده بود و بعدها در خارج از کشور از طریق دانشگاه مریلند جهانی پردیس برای ارتش ایالات متحده است.

تبدیل تجربه در نزدیکی پایان زمان خود را در خارج از کشور به رهبری او را به حوزه علميه و از طریق 30 سال وزارت در North Dakota, مینه سوتا و در نهایت بازگشت به خانه به واشنگتن است.

به عنوان یک کشیش نوشتن هزاران نفر از موعظه و رساالت شبانی در طول سال Pettichord به "شاد عادت" با استفاده از داستان به عنوان یک وسیله نقلیه برای بحث در مورد رویدادهای جاری و الهیات. او را به یاد یک جفت از شخصیت های او اغلب دوباره در طول سال.

"جوانه و ارل – یک زن و شوهر از کادرهای قدیمی که نشستن در مقابل یک فروشگاه در صندلی گهوارهای و اظهار نظر در مورد همه چیز – جماعت لذت می برد و من لذت بردم از نوشتن آنها یک معامله بزرگ" او گفت:.

از طریق سال از نوشتن معنوی حروف Pettichord دیدم نوشتن خود را بهبود بخشد.

"من یک سبک طراحی و توسعه یک صدا یک راه برای سازماندهی افکار به سمت یک هدف که شد راحت و به خوبی کار می کرد برای من" Pettichord گفت. "هنوز هم می کند همانطور که من نوشتن این داستان. و من فکر می کنم در بخش های بزرگ که با توجه به محض تکرار با یک مهلت است."

خود وزرا نوشتن ترک اتاق کمی برای نوشتن هر نوع دیگر اما میل به نوشتن بیشتر هرگز او را ترک کرد.

بنابراین زمانی که بازنشسته شد در سال 2009 و نقل مکان به Spokane با او تصمیم گرفت آن زمان آمده بود به حل و فصل به فصل جدید در زندگی ادبی خود را. آغاز شد و هنوز هم سخت تر از انتظار می رود.

"من شروع به تلو تلو خوردن," او گفت:. "من می دانستم که من می خواستم به سعی کنید به نوشتن چیزی, اما من تا به حال هیچ ایده آنچه که به معنای."

در یک نقطه او به یاد یک مقاله او در مورد Bulwer Lytton داستان مسابقه "برای اسفبار نویسندگان" یک مسابقه سالانه با الهام از این نویسنده نوشت که چه زمانی در نظر گرفته شود "بدترین رمان" آغاز شده و با جمله "این یک شب تاریک و طوفانی."

"من فکر y'know من فقط می خواهم به برخی از پاپ" Pettichord گفت. "بنابراین من اجازه دهید که من اولین جمله – این یک شب تاریک و طوفانی – و فقط به دنبال آن رفت."

حکم برداشته شد و بعد از آن, او گفت:, اما آن را به عنوان خوب به عنوان هر یک برای شروع است.

"که یک جمله را باز کرد و به من اجازه رفتن" او گفت:.

Holdover از روز خود را از شبانی نوشتن Pettichord فکر می کند خود را به عنوان یک داستان کوتاه نویسنده است.

مجموعه ای در طول جنگ جهانی دوم Pettichord را "ROORD" سه گانه کار به عهده او با نوشتن همکاران جیم روبین و David Ward, اپیزودیک اثر داستانی پوشش ماجراهای تخصصی نیروی نظامی.

در این روایت از "ROORD" یا "Reconnoitering, مشاهده, منابع مخالفان و تخریب" نیروی یک تیم نخبگان از خلبانان جنگنده است که برای اولین بار مونتاژ توسط وینستون چرچیل و بعد repurposed توسط رئیس جمهور هری ترومن.

را "هتاک" سربازان آمریکایی در تیم ملی به سرعت تغییر نام خود را به "رویال منظور از لاستیک اردک" و مناجات از زمان جنگ ماجراهای امدن.

به نویسنده مشتاق Pettichord ارائه توصیه های زیر.

"بازگشت نگیرید فقط شروع به نوشتن. شما یاد بگیرند که با انجام بنابراین بیشتر به شما در نوشتن بهتر شما در آن است."

جیم Kershner را

'Sound of Spokane'

محلی نویسنده و مورخ مقاله نویس و روزنامه نگار جیم Kershner آخرین کتاب "صدای اسپوکن" تواریخ اسپوکن سمفونی سفر از زمان تاسیس آن در سال 1945 به در حال حاضر به عنوان آن را تحمل رکود بودجه, بحران اعتصاب و بازیگران رنگارنگ از هادی که رهبری آن را در طول راه. "صدای اسپوکن" در حال حاضر در دسترس برای پیشسفارش از طریق اسپوکن سمفونی سایت. برای اطلاعات spokanesymphony.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن