چرا NBA نمایشگاه بازی خواهد بود یک کمی کوتاه تر و ماده کمی بیشتر

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—اولین نمایشگاه بازی های NBA راه اندازی مجدد خواهد شد کمی سریع تر از حد معمول است.NBA

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—اولین نمایشگاه بازی های NBA راه اندازی مجدد خواهد شد کمی سریع تر از حد معمول است.

NBA افزایش سرعت قوانین برای کسانی اولیه ترکیب هیرو رفتن با 10 دقیقه چهارم به جای آن از حد معمول 12 دقیقه. این تغییر است که به دلایل مختلف — از جمله آنها عدم تمایل به بیش از حد مالیات بازیکنان پس از آنها رفت و بیش از چهار ماه بدون بازی و به دلیل برخی از تیم های خود را ندارند فهرست اسامی کامل در والت دیزنی جهانی و در عین حال به دلیل coronavirus و مسائل دیگر.

"این یک وضعیت های مختلف" دالاس مربی ریک کارلایل گفت شنبه. "در تمام مناطق واقعا ... من فکر می کنم که وجود دارد این است که برخی از طول و عرض جغرافیایی برای انجام برخی از چیزهای مختلف است."

نمایشگاه شروع با چهار بازی تخته چهارشنبه و در ادامه از طریق جولای 28. رپتورز شروع در برابر Houston Rockets در تاریخ 24 ژوئیه.

هر تیم بازی خواهد کرد سه نمایشگاه و دو برای هر باشگاه باید سنتی 12 دقیقه چهارم. برنامه های تماس برای تمام 33 نمایشگاه های تلویزیونی می شود توسط برخی از ترکیبی از تلویزیون های محلی تلویزیون ملی NBA TV و یا NBA League Pass.

لیگ است که هنوز هم در برخی از جزئیات برای اولین بازی حتی اینکه آیا به تیم گزینه پوشیدن لباس و یا تمرین دنده. اکثر تیم ها از روز شنبه, هنوز برنامه ریزی برای پوشیدن لباس معمول خود را به طور منظم فصل لباس برای هر سه نمایشگاه خود — جدید کشباف شامل عدالت اجتماعی پیام نمی خواهد اولین تا بذر بازی که تعداد begin جولای 30.

تغییرات دیگر برای نمایشگاه بازی ممکن است شامل استفاده از بیش از سه داور در یک سیستم چرخش هر چند که همچنان مورد بحث است.

نمایشگاه برگزار خواهد شد مانند نرمال بازی — نمره و آمار نگه داشته شود و از آن خواهد شد یک فرصت برای لیگ آمار خدمه بودند که استخدام برای کار به مدت سه ماه در دیزنی به کار کردن هر ممکن در سیستم.

میامی مربی Erik Spoelstra گفت که او در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف از او به صورت معمولی پیش فصل matchups. برای اولین بار او را به صحبت کردن با مربیان تیم های گرما روبرو خواهد شد — ساکرامنتو را لوقا والتون و یوتا Quin اسنایدر — برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه شرایط خاص این باشگاه می خواهید به کار در آن بازی.

Spoelstra به سادگی ضربه به اسنایدر در لابی یک هتل دیزنی و از آنجا این ایده از یک تیم کمک دیگری در این نمایشگاه به دنیا آمد. گرما و جاز نمی خواهد بازی در یک بذر بازی و نمی تواند در دیدار یک بازی است که به شمارش در دیزنی تا نهایی NBA.

"شما باید به سرعت مسیر خیلی قبل از شما به آن هشت بازی فصل به طور منظم ... ما رویکرد آن است که راه و بازی احتمالا همه در دسترس, اما قطعا کار بر روی برخی از چیزها و انجام کمی از ارزیابی به عنوان" Spoelstra گفت.

نمایشگاه مفید خواهد بود در شکستن یکنواختی عمل دنور مربی مایکل مالون گفت: اما او تاکید کرد که سلامت پخش خواهد آمد قبل از هر چیز دیگری در این بازی ها.

"شماره 1 چیز برای من این است که ما می توانیم از طریق این سه scrimmages سالم و نه بچه ها را در یک موقعیت که در آن آنها overworked بازی بیش از حد بسیاری از دقیقه و صدمه دیده" مالون گفت. "من فکر می کنم اکثریت قریب به اتفاق از 22 تیم برخورد خواهد شد و این همان راه است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب