کانادا سبک وزن اردن (جوان تفنگ) Mein بازده به عمل در Bellator کارت

پس از دو عمل جراحی زانو و برخی از خانواده کانادا سبک وزن اردن (جوان تفنگ) Mein بازده به اقدام جمعه پس از دو سا

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

پس از دو عمل جراحی زانو و برخی از خانواده کانادا سبک وزن اردن (جوان تفنگ) Mein بازده به اقدام جمعه پس از دو سال استراحت.

30 ساله از Lethbridge آلتا., باعث می شود خود را Bellator اولین علیه جیسون (الاغ لگد زدن ماشین) جکسون در شرکت اصلی صورت Bellator 242 در پشت درهای بسته در Mohegan Sun Arena در uncasville خود را Conn.

Bantamweights ریکی Bandejas (13-3-0) و سرجیو Tia (19-5-0) دیدار در رویداد اصلی Bellator را نشان می دهد اولین بار پس از فوریه. 22.

"من احساس خوش شانس فقط قادر به رقابت در یک زمان مثل این و برای به دست آوردن یک فرصت بود" Mein گفت: از اتاق هتل خود را در حالی که در انتظار نتایج خود را قبل از مبارزه COVID-19 تست. "این احساس خوبی است."

Mein (31-12-0) آخرین مبارزه جولای 28, 2018, زمانی که او برنده یک تصمیم بیش از Alex (سفید بزرگ) مورنو در کلگری بهبود خود UFC رکورد به 5-4-0 با دومین پیروزی راست پس از اجرای سه ضرر و زیان است.

دو عمل جراحی به دنبال. او تا به حال یک پاره منيسک تعمیر اما بازگشت او به آموزش هفت هفته بعد از آن ثابت می شود بیش از حد به زودی. او منيسک پاره دوباره نیاز به یک عملیات دیگر.

این مورنو مبارزه گذشته در UFC مقابله بنابراین او در زمان زمان به بررسی گزینه های خود را قبل از امضای قرارداد با Bellator.

29 ساله جکسون, فارغ التحصیل از فصل 21 از "نهایی جنگنده" قبلا برگزار شد 170 پوند عناوین در پیروزی FC, Titan FC و میراث اتحاد مبارزه با تبلیغات.

"یک حریف سخت" گفت: Mein (تلفظ mee-مسافرخانه). "او از ستمکاران اردوگاه."

جامائیکا متولد جکسون (11-4-0) قطار در ضربه سخت 365 در فورت لادردیل فلوریدا., تحت سابق جهانی کیک بوکسینگ قهرمان هانری Hooft. او موفق به کسب چهار نفر از پنج گردش.

Mein که رزومه همچنین شامل سه مبارزه در Strikeforce می گوید زانو خود را به طور کامل بهبود یافتند.

"صد در صد. بدن احساس می کند بسیار جذاب است."

Mein که شروع به مبارزه به عنوان یک حرفه ای در سال 2006 در سن 16 سالگی بازنشسته در سال 2015 اما به عمل بازگشت در ماه دسامبر سال 2016.

او پا به دور از ورزش در پی از دست دادن به تیاگو (Pitbull) آلوس یک مبارزه است که او را دیدم خمیر آمریکا مبتنی بر برزیل جانباز در دور اول قبل از اینکه کم گذاشته با یک بدن و پا زدن در دوم.

قبل از آن او موفق به کسب یک عملکرد-of-the-night جایزه در 72 ثانیه ای توقف مایک (سستی) پیل. Mein نیز پیروزی های بیش از جاش (مردم جنگجو) Burkman جو (دیزل) Riggs دن میلر و Marius Zaromskis در میان دیگران.

هیجان انگیز مخلوط هنرمند رزمی که می توانید از مخلوط یک زمین بازی هیجان انگیز قابل توجه Mein خوشحال آوردن به مبارزه با مخالفان خود را. به این جهت او را بهترین می داند.

Mein هیچ مسائل با UFC گفت: او به خوبی درمان وجود دارد.

"من فقط فرصت دیگری واقعا و زمان آن را," او گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

او savours فرصتی برای مبارزه با داده بیشتر از این ورزش است که در وقفه.

"پدر بدنسازی در Lethbridge این بچه ها فقط خارش به مبارزه و هیچ محلی در," او گفت:. "من احساس می کنم واقعا خوش شانس است که من به سفر بین المللی و انجام این کار است."

Mein قطار در کانادا, هنرهای رزمی, مرکز اغلب با سه ساله دختر اولیویا در دو. پدرش لی Mein یک چوب اسکنه خورده 53 هنوز دعوا خواهد شد و در اردن و در گوشه جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن