بازارهای سهام آسیا سقوط به امید محو شدن سریع اقتصادی ارتجاعی

توسط یوری KAGEYAMAسهام آسیا کاهش یافت پنج شنبه در بدبینی درباره زندگی بازگشت به حالت عادی به زودی در میان بیما

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

توسط یوری KAGEYAMA

سهام آسیا کاهش یافت پنج شنبه در بدبینی درباره زندگی بازگشت به حالت عادی به زودی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس حتی به ژاپن آماده به اجازه دهید کسب و کار بازگشایی در برخی از مناطق.

در ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن تضعیف نزدیک به 0.8 درصد در معاملات صبح به 20,112.00. استرالیا S&P/ASX 200 از دست 0.9% به 5,370.80. کره جنوبی Kospi کاهش یافته است 1.1% به 1,919.48. هانگ سنگ در هنگ کنگ نیز با کاهش 1.4% به 23,831.06 در حالی که شانگهای کامپوزیت پایین بود 0.7% در 2,877.53.

استفان Innes, رئیس جهانی استراتژیست در AxiCorp گفت: بازارهای بودند وحشت زده و عصبی پس از نظرات از سوی فدرال ریزرو ایالات متحده که تنظیم کردن نگرانی در مورد خطرات ناشی از شکست شرکت در ایالات متحده و زیان کار است.

"غلتکی coaster بازیابی در ادامه به موضوع این هفته" Innes گفت: با توجه به موج دوم COVID-19 عفونت می تواند در آینده اگر مستندات در هر بخشی از جهان در حال کاسته بیش از حد به سرعت.

وزن در احساسات سرمایه گذار بود که یک هشدار از فدرال رزرو صندلی جروم پاول در مورد خطر یک رکود طولانی مدت. پاول گفت: دولت ایالات متحده ممکن است نیاز به پمپ و حتی بیشتر و کمک به اقتصاد است که خونریزی میلیون ها شغل در هر هفته.

ژاپنی مقامات دولتی در حال آماده شدن برای اعلام کاهش در سراسر کشور "وضعیت اضطراری" است که به شدت از درخواست های غیر ضروری کارگران را به ماندن در خانه.

برخی از مناطق که در آن عفونت نیست, پخش كردن بیش از حد ممکن است بیشتر بازگشایی شد اگر چه با برخی از اجتماعی فاصله اقدامات در محل.

ژاپن تا کنون گزارش شده 678 COVID-19 مرگ و میر است اما تا به حال هیچ مستند. نارضایتی عمومی دم است اما مردم نیز نگران خطرات بهداشتی و اینکه آیا عفونت می تواند شروع به افزایش تصاعدی به عنوان آنها در نیویورک برزیل و جاهای دیگر.

نخست وزیر شینزو آبه است که انتظار می رود به ایجاد یک اطلاعیه در مورد تغییرات در روز بعد پس از بازارهای نزدیک است.

عمده شرکت های ژاپنی مانند تویوتا موتور Corp. و Sony Corp اعلام کرده اند شارپ قطره در سود به عنوان بیماری همه گیر در زمان برگزاری و داده اند و نه سود پیش بینی و یا تنها به جزئی پیش بینی برای سال تا مارس سال 2021.

وال استریت شاخص رنج می برد پس از بازیکنان شاهد یک جهش سریع به عنوان کمتر به احتمال زیاد با S&P 500 با کاهش 1.7% چهارشنبه به 2,820.00 برای دوم خود را مستقیم از دست دادن. بزرگترین بازدید هدفمند از شرکت هایی که بیشترین نیاز به یک اقتصاد سالم برای سود خود را به رشد.

"در این مرحله در حال حاضر ما فکر می کنیم وجود دارد بیشتر به خطرات حرکت نزولی از حرکت صعودی" گفت: لیز ان san francisco news رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در چارلز شواب.

"مصرف کنندگان به طور کلی در حال رفتن به با احتیاط بیشتر و بیشتر علاقه مند به افزایش نرخ پس انداز و بعید است به بازگشت به جهان از مصرف هر نقطه در نزدیکی چه آن را مانند نگاه قبل از," او گفت:.

میانگین صنعتی داو جونز کاهش یافته است 2.2% به 23,247.97 و شاخص Nasdaq composite با از دست 1.5% به 8,863.17. این شاخص راسل 2000 کوچک-کلاه سهام کاهش یافته است 3.3%.

این آخرین تلو تلو خوردن برای یک بازار است که سستی در هفته های اخیر پس از آمدن خود بهترین ماه در یک نسل. S&P 500 را 26 درصد رالی کردم که در اواخر ماه مارس پس از وعده های عظیم کمک از فدرال رزرو و کاپیتول هیل. سپس آن شتاب بر روی خوش بینی به چندین کشور و ایالات متحده آغاز شد و آرامش بخش محدودیت در کسب و کار که قرار بود به سرعت گسترش coronavirus بلکه ناشی از رکود اقتصادی شدید.

بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای شده اند شک و تردید از تجمع هر چند گفته شد در حد بسیار بالایی داده چقدر عدم اطمینان وجود دارد در مورد چه مدت رکود اقتصادی خواهد داشت.

تحلیلگران می گویند آنها انتظار دارند بازار را به باقی می ماند در انتظار رویکرد برای هفته ها به عنوان سرمایه گذاران سنج چگونه اقتصادی reopenings جریان می رویم. سرمایه گذاران می خواهید برای دیدن اگر دوم امواج از coronavirus عفونت رخ می دهد اگر دولت آسانسور محدودیت های خود را در کسب و کار بیش از حد به زودی. یکی دیگر از امکان عود در تجارت تنش بین ایالات متحده و چین نیز به تازگی وزن در بازارهای سراسر جهان است.

عملکرد 10 ساله خزانه داری کاهش یافت و به 0.64% از 0.65% اواخر روز چهارشنبه.

ایالات متحده معیار خام به دست آورد 13 سنت افزایش به $25.81 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. آن کاهش یافت و 65 سنت افزایش به $25.68 در روز چهارشنبه. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد از دست داد 5 سنت افزایش به $29.14 در هر بشکه رسید.

دلار کاهش یافت و به 106.87 ین ژاپن از 107.03 ین. یورو رشد شاخص را به پایین $1.0813 از $1.0818.

___

AP کسب و کار نویسندگان استن چو Damian J. Troise و الکس Veiga کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب