NHL مربیان در زندگی پشت نیمکت: "این واقعا احساسی در محل'

NHL مربیان رفتن به هر بازی با یک طرح.خط ترکیب قبل از پیشاهنگان از حریف وزن matchups و تلاش برای غربال کردن از

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

NHL مربیان رفتن به هر بازی با یک طرح.

خط ترکیب قبل از پیشاهنگان از حریف وزن matchups و تلاش برای غربال کردن از طریق احتمالات همه بخشی از تخمگذار است که زمینه.

"شما رو به حق" Winnipeg Jets سر مربی پل موریس گفت. "شما رو به در لحن."

نیز وجود دارد یک فرصت مناسب و معقول که برای آماده سازی و یا بیشتر از آن را از پنجره به بیرون بروید و در مدت کوتاهی پس از افتتاح faceoff.

"این است آنچه شما در مورد فکر تیم خود را مناسب است؟" موریس ادامه داد. "(گاهی اوقات) شما کند و شما فکر, مرد, من عاشق چهارم من خط به دلیل بالا-3 نیست حق این بچه ها ممکن است عامل تصمیم گیری است.' و سپس بار دیگر شما نشسته وجود دارد رفتن " من رو به کاهش به سه خط 10 دقیقه به اولین دوره چون من عاشق این کاربراتور تمیز کردن من عاشق این تیم رفتن.'

"کسانی که همه چیز من حدس می زنم فقط انجام می شود با تجربه و آشنا شدن با تیم خود را."

طرفداران در سراسر NHL اغلب شنیدن از مفسران و یا صاحب نظران در مورد چگونگی این مربی که مربی "اجرا می شود خوب نیمکت."

اما یعنی چی دقیقا ؟

"گرفتن حق بازیکنان را در وضعیت راست نمی فریب خورده در تغییرات و مطمئن شوید که بچه های خود را ترک یکدیگر در نقاط خوب" گفت: Ken هیچکاک که نشسته سوم تمام وقت در مربیگری برنده است. "و پس از آن قادر به بازیابی از سختی.

"شما می توانید به مردم بگویید که اجرای خوب نیمکت راه تیم خود را پاسخ دهند."

شطرنج بازی بین مربیان است که اغلب بازی در بازی. که ترکیب هیرو مشغول به کار هستند آنهایی که نیستند و اگر سمت خود مبارزه, چگونه طولانی قبل از شما لرزش چیزهایی است ؟

تیم استقرار متفاوت در صفحه اصلی با آخرین تغییر و گزینه ای برای واکنش نشان می دهند به بازدید کنندگان است. برخی از مربیان در ضمن اصلا تمرکز تا حد روی سر-به-سر جنگ به خاطر آن به معنی از دست دادن جن به حق مردم است.

و اگر وجود دارد بسیاری از مجازات های اولیه در یک بازی مهم است بعضی از بازیکنان نمی گم در زدن.

"کلید به در حال اجرا روی نیمکت است که انعطاف پذیر و تطبیقی" تورنتو افرا برگها سر مربی شلدون Keefe گفت. "هر بازی در هر وضعیت خواستار چیزی متفاوت است. این بزرگترین چالش است و احتمالا بهترین بخشی از آن است. فقط وجود دارد بسیار اتفاق می افتد به سرعت است که شما را به روند.

"این یک ترکیبی از همه چیز است."

NHL نیمکت نیز تنگ فضاهای با مقدار زیادی از انرژی است. گاهی اوقات آن را مثبت اما آن است که اغلب بسیار مخالف است.

"نیمکت در هاکی یکی از مهمترین و فرار و عاطفی مناطق در ورزش گفت:" هیچکاک در حال حاضر یک مشاور با Edmonton Oilers. "این بیشتر عاطفی از هر گونه حاشیه در فوتبال یا بسکتبال. واقعا احساسی در محل. بازیکنان نیاز به رسمیت شناختن است که شما هنوز هم می تواند عاطفی پشت نیمکت اما شما رو به انجام این کار به عنوان مثبت یک شیوه به عنوان شما می توانید.

"و شما رو قادر به از همه مهمتر حرکت از چیزی. شاید بازیکن می شود دیوانه در شما, شاید شما دیوانه در, بازیکن, اما شما رو قادر به حرکت به سرعت. شما می توانید ساکن نیست."

کلمبوس دستیار براد شاو که مشغول به کار در کنار هیچکاک با St. Louis Blues گفت: اغلب این کار یک مربی در یک نقش حمایت به مراقبت از تدریس و یا برقراری ارتباط با یک بازیکن در طول یک بازی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"دردسر معروف بود برای فریاد در من 'شما باید بگویید تا برای جلوگیری از انجام چنین و چنین,'" شاو به یاد می آورد. "خوب مرد نشسته بود سمت راست وجود دارد و پس از او در این پیام در سراسر. من تا به حال یاد بگیرند که چگونه به کار در آن محیط زیست است.

"من تا به حال به در آمده و توضیح 'آنچه که او بدان معنی است که شما باید برای شروع بازی و یا من نمی توانم شما را بر روی یخ. یک دلیل وجود دارد او دیوانه در شما است.'"

سابق NHL defenceman شاو بخشی از جان Tortorella مربیگری کارکنان با کت آبی. او گفت: ارتباطات — هر دو بر روی نیمکت و در خصوصی — برتر است از بالا به پایین نسبت به زمانی که او و مفید است در حرارت لحظه ای.

"Torts معروف است چشم خود را به چشم و ملاقات با بچه ها که در حال وحشیانه صادق باشید" شاو گفت. "اما آنچه در آن می کند این است که آن را اجازه نمی دهد هر یک از مول تپه به کوه. شما را وادار به حرکت می کند و شما می توانید به طور حرفه ای. هر دو بچه ها بهتر از قبل از جلسه.

"این روابط کمک کند هنگامی که شما می خواهید برای کاهش رونق در یک مرد. آنها ممکن است آن را کاملا به عنوان شخصی چرا که آنها درک کنند که در آن از یک کمی بهتر است."

Ottawa Senators سر مربی D. J. Smith گفت: او گاهی اوقات سعی کنید به فشار یک بازیکن دکمه به امید گرفتن پاسخ.

"کار شما این است که به درک که رفتن" او گفت:. "من می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن کسی در یک خط شاید به دریافت یک کمی دیوانه در من است که به شما اجازه می دهد تا او را به بازی کمی سخت تر است؟"

شاو اضافه شده است که دانستن دمای وضعیت کلید است.

"شما نه فقط چک کردن آن شما در حال تنظیم آن را" او گفت:. "شما نمی خواهم تیم خود را در تلاش است. آیا شما فکر می کنم شما بچه ها کمی بیش از حد زخم ؟ چه باید گفت یا نه گفت ؟ که نیاز به صحبت به شما؟"

موریس گفت: در پایان روز آن را واقعا در مورد تفکر به سرعت روی پای خود را.

"این کمی مایع به عقب وجود دارد اما در حال اجرا روی نیمکت چیزی است که ما انجام می دهند برای زندگی," او گفت:. "تنظیم زمان عمل است که همیشه بحرانی و آنها را به سمت راست سطح روانی.

"اما در حال اجرا روی نیمکت است که در آن مربیان انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب