ما شغل موج: تهمت می بیند آفتاب بایدن 'هیچ پیروزی در عین حال'

نیویورک — اقتصاد ایالات متحده فقط نوشته شده آن بهترین تک ماه کار به دست آوردن در طول تاریخ است.ایالات متحده نر

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

نیویورک — اقتصاد ایالات متحده فقط نوشته شده آن بهترین تک ماه کار به دست آوردن در طول تاریخ است.

ایالات متحده نرخ بیکاری است که در یکی از بدترین نقاط پس از رکود بزرگ.

هر دو درست هستند.

به عنوان خواهان و دموکرات ها مبارزه به چرخش شنبه شغل اعداد را به نفع خود هر دو طرف صورت فوق العاده ای خطرات سیاسی در مرور ظریف و تعریف مسئله به عنوان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در ماه های آخر.

دموکرات ها به رهبری presumptive نامزد جو بایدن در ایران این تهدید در حال رشد ارائه شده توسط coronavirus پس از بهتر از حد انتظار شماره منتشر شد, یک موضع جمهوریخواهان به نام ریشه در برابر امریکا را بازیابی. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا عمده اقتصادی پیروزی و بازی کردن تهدید سلامت حتی به عنوان یک انفجار از عفونت های جدید را تهدید به متوقف و یا حتی معکوس, دستاوردهای اقتصادی.

عمیق عدم قطعیت در پیش روست کارشناسان هشدار می دهند با وجود دو ماه از رکورد رشد کار. و تنها با دو ماهانه شغل گزارش انتظار می رود قبل از نوامبر. 3 انتخابات دوئل چشم انداز اقتصاد امریکا ایجاد یک قاب جدید برای پر مخاطره بحث پیش رو است.

"اعلام امروز نشان میدهد که اقتصاد ما این است که خروش بازگشت" مغلوب ساختن پیشی جستن بناحق به خبرنگاران در کاخ سفید پس از ژوئن شماره منتشر شد. وی افزود: "این بحران به کار گرفته."

دو ساعت بعد بایدن ارائه شده تیره تر است.

"هیچ پیروزی به جشن" معاون سابق رئیس جمهور گفت: در یک فیلم ضبط شده در خانه اش در ایالت دلاور. "ما هنوز در حال پایین نزدیک به 15 میلیون شغل و همه گیر است بدتر شده که بهتر نشده است."

"امروز گزارش اخبار مثبت و من خدا را شکر برای آن — برای واقعی" بایدن ادامه داد. "اما اشتباه نکنید ما هنوز هم عمیق کار سوراخ چون دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تا بد bungled پاسخ به کوروناویروس."

پنجشنبه دادهها نشان داد افزایش 4.8 میلیون شغل جدید در ماه گذشته یک تصویر کلی از اقتصاد به عنوان سه هفته پیش. نرخ بیکاری در ایالات متحده بهبود یافته از 13.3% در ماه مه به 11.1 درصد در ماه ژوئن به عنوان بسیاری از آمریکایی ها انداخته از کار توسط COVID-19 نامیده می شد به عقب.

اما شغل اعداد اعلام شد فقط به عنوان کشور تایید coronavirus عفونت افزایش یافت و به روزانه بالا از 50,700 بیش از دو برابر بیش از ماه گذشته با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

سنبله محور عمدتا در جنوب و غرب به رهبری ایالات مانند کالیفرنیا و تگزاس و آریزونا و فلوریدا به دوباره نزدیک و یا در غیر این صورت سرکوب دوباره روی میله, رستوران, سینما, تئاتر, سواحل و استخرها پرتاب برخی از کارگران از مشاغل برای بار دوم. کسانی که ضرر و زیان را نشان می دهد تا در ماه آینده دولت بیکاری گزارش.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین معتقد است که هیچ چیز مهم تر برای رئیس جمهور انتخاب مجدد نسبت به دولت از اقتصاد است. با بسیاری از آمریکایی گزارش داد که این کشور در حال حرکت است در جهت اشتباه خود را تحت رهبری او تا به بسیاری از کار را به انجام.

هنوز هم رئیس جمهور قوی ترین مرکز رتبه بندی در اقتصاد عنوان شده است مورد طول تصدی خود. حدود نیمی از آمریکایی ها می گویند که تصویب مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و اقتصاد, بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده در ماه گذشته از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است.

جاستین Wolfers, یک استاد اقتصاد و سیاست عمومی در دانشگاه میشیگان گفت که روز پنج شنبه در این شماره تایید کرد که اقتصاد در "کمی کمتر" از یک "وحشتناک اقتصادی سوراخ است."

"شما فقط از پنجره بیرون را نگاه و شما می دانید همه چیز در حال گریم," او گفت:. "اول و دوم و سوم مهم ترین چیز برای اقتصاد در حال حاضر پیشرفت این بیماری است."

مایکل فشار مدیر سیاست های اقتصادی مطالعات در آمریکا سازمانی موسسه گفت: این ویروس در ادامه به مطرح "عمده تهدید بالقوه" به اقتصادی این کشور باز گشت به خصوص با توجه به گزارش های جدید که سیستم بیمارستان در برخی از کشورهای در حال رسیدن به ظرفیت.

با توجه به عدم اطمینان فشار گفت: او اشتباه تهمت آشکار مقاومت به برنامه از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات برای تزریق دور دیگری از عمده اقتصادی و به آنچه که او به نام "اقتصاد شکننده."

مغلوب ساختن پیشی جستن برجسته خود را برای حمایت از امنیت اجتماعی کاهش مالیات در روز پنج شنبه اما معاون رئیس جمهور مایک پنس در مصاحبه ای با CNBC تصریح کرد دولت را مخالفت با گسترش و افزایش بیکاری پرداخت به خارج-از-کار آمریکایی ها زمانی که آنها به پایان رسید و در پایان ماه ژوئیه.

بایدن در ضمن هنوز به بیرون آمدن با یک شغل خاص طرح که در مبارزات انتخاباتی خود گفت: پنج شنبه منتشر خواهد شد در چند هفته. جارد برنشتاین یک بایدن مشاور اقتصادی تشویق کنگره برای اتخاذ دور جدیدی از محرک های مالی برای بیکاران آمریکایی ها بلافاصله.

برنشتاین پیش بینی کرد رشد اقتصادی آهسته خواهد بود بطور قابل توجهی در ماه های آینده به دلیل تهمت و دولت را به ناتوانی در مهار بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن است و نه شاغل و با یک هماهنگی ملی در واکنش به تهدید سلامت ترجیح می دهند به جای به اجازه دولت و رهبران محلی اتخاذ استراتژی های خود را.

بایدن منتشر کرده است طرح خود برای مبارزه با کروناویروس که خواستار یک خروش عظیم در تست و مورد نیاز, ماسک صورت برای همه مردم است.

"عدم وجود ویروس موثر کنترل از بالا معکوس reopenings در کشورهای در سراسر زمین و نگرانی است که منعکس خواهد شد در آینده شغل گزارش" برنشتاین گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن اما با تمرکز بر اخبار اعلام کرد که آن را با یک بایدن پیروزی در ماه نوامبر.

"این شماره است که دیگر رئیس جمهور خواهد شد. آنها نمی خواهد که آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از کاخ سفید است. "تنها چیزی که می تواند کشتن بد است رئیس جمهور."

وی افزود: patting خود و دولت او در بازگشت: "این است و نه فقط شانس چه چیزی اتفاق می افتد. این است که بسیاری از استعداد است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب