مینه سوتا مقننه در ساعت نهایی از سال 2020 جلسه تحت الشعاع قرار توسط pandemic

2020 جلسه مینه سوتا مقننه را به عنوان یکی از عجیب ترین. کار زمین را متوقف کند در حالی که نمایندگان مجلس که چگو

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

2020 جلسه مینه سوتا مقننه را به عنوان یکی از عجیب ترین. کار زمین را متوقف کند در حالی که نمایندگان مجلس که چگونه به انجام کسب و کار مردم در طول coronavirus بیماری همه گیر. اما قانونگذاران کردم برخی از کارهای مهم انجام شده به هر حال از جمله عبور از 500 میلیون دلار در COVID-19 امداد. بحث برانگیز ترین طرح های سقوط توسط ایستگاه فرعی.

در اینجا نگاهی به آنچه در قوه مقننه است و نه انجام رفتن به فینال آخر هفته از جلسه به طور منظم در سنت پل:

پیوند

مهم ترین وظیفه قانونی در جلسات حتی شماره سال است که عبور از یک ساخت و ساز عمومی استقراض بسته شناخته شده به عنوان یک پیوند لایحه. در حالی که همه طرف اصرار دارند آن را یک اولویت بوده است وجود دارد کمی قابل مشاهده پیشرفت به سمت یک معامله است که می تواند برنده شدن لازم است سه پنجم هر دو حزب اکثریت در هر دو مجلس. خانه دموکراتیک اکثریت برنامه های رای طبقه پنج شنبه در $2 میلیارد بسته از پروژه های. اما خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt بود و تهدید به خودداری جمهوری خواه رای. جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا پل Gazelka روز جمعه گفت که در پشت صحنه بحث شد در جریان در مورد یک بسته به ارزش بیش از $1 میلیارد.

دولت کارمند قرارداد

به عنوان یک شرط تصویب دولت کارمند قرارداد خواهان به توقف 2.5 درصد پرداخت افزایش می دهد که در آینده به اتحادیه کارکنان دولت در سال آخر خود را دو سال قرارداد. آنها نقطه به نقطه ضربه شدید مالی دولت گرفته اند و تمام مینه سوتا, اقامت,ts که شغل از دست داده اند. دموکرات شی گفت: قرارداد پوشش خط مقدم کارگران است. اگر قوه مقننه نمی توانند به توافق برسند, پیر شرایط قرارداد به پشت پا زدن به معنی کاهش پرداخت. لیبریا تیم Walz با اشاره جمعه که قرارداد شامل صرفه جویی در هزینه بیمه بهداشت و درمان است که می تواند از دور نافی کلی پس انداز.

نظارت

مجلس سنا خواهان نظارت بیشتر از نحوه مینه سوتا خود را صرف نزدیک به 2 میلیارد دلار کمک فدرال مراقبت عمل می کنند. آنها پیشنهاد یک فرمول برای توزیع حدود 667 میلیون از آن را به دولت های محلی است که آمریکا می گویند ناعادلانه است برای بزرگتر, استان ها و شهرستانها. اگر هیچ سازش Walz می توانید تصمیم بگیرید که چگونه برای توزیع پول است. دموکرات مجلس ملیسا Hortman نشان داده است که خوب است با او.

COVID-19 امداد

با نسبتا کمی سر و صدا مقننه تصویب چندین COVID-19 امداد بسته جمعا در حدود 500 میلیون دلار از آن را برای تجهیزات. مقامات انتظار می رود فدرال کمک خواهد کرد که در نهایت بازپرداخت مقدار از هزینه های.

تامین امنیت انتخابات

قوه مقننه مجاز وزیر امور خارجه استیو سیمون به صرف $17 میلیون نفر در انتخابات فدرال امنیت پول که برخی از آنها را به سمت برگزاری اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی با خیال راحت. جمهوری خواهان نمی خواهد قبول پیشنهادات از سیمون و دیگر دموکرات ها برای یک تغییر بزرگ به پست الکترونیکی-در رای گیری. بنابراین سیمون تشویق ساکنان به استفاده از قوانین موجود است که آن را آسان برای آنها را به رای دادن از طریق پست با غیابی.

انسولین و داروهای دیگر

قانونگذاران در توافق انسولین قیمت بیل بود که در میان تکه های بزرگ از کسب و کار ناتمام از 2019 جلسه. کشیده مذاکرات تولید یک سازش که در ترکیب اصلی عناصر از هر دو طرف' پیشنهاد: لوازم اضطراری برای بیماران دیابتی که اجرا و نمی توانیم پر کردن مجدد و دراز مدت برنامه برای بیمارانی که دیدار با درآمد آستانه. نمایندگان مجلس همچنین تصویب قیمت دارو شفافیت لایحه با هدف دلسرد بزرگ افزایش قیمت.

توتون و تنباکو

مجلس نمایندگان و مجلس سنا موافقت کرد به منظور بالا بردن دولت توتون و تنباکو به سن 21 قرار دادن مینه سوتا در خط با قانون فدرال در حالی که محدودیت سنی آسان تر برای به اجرا درآوردن. افزایش نوجوان vaping که آن هم تحت پوشش کمک درایو تصویب.

چه بعدی ؟

قوه مقننه باید موکول شده توسط دوشنبه, اما همه لوایح باید به تصویب اواخر یکشنبه. دوشنبه محفوظ است و سخنرانی های بازنشستگی نمایندگان مجلس. یکی از چیزهایی است که sapped برخی از ضرورت این است که اگر Walz به عنوان انتظار خود را گسترش زمان صلح و وضعیت اضطراری در ماه ژوئن گذشته 12 او باید تماس یک جلسه ویژه. که به قانونگذاران زمان بیشتری برای تکمیل ناتمام کسب و کار. Gazelka گفت: 90 درصد مطمئن شوید که آنها خواهید بود اما او می خواهم برای محدود کردن جلسه ویژه برای COVID-19 اقدامات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن