NPR میزبان ارائه طنز — و کمک از مکان های تاریک

"این است که من خاطرات و بیماری من بیوگرافی. این داستان چگونه من شکنجه شده توسط این چیزی که بلکه یافت پوچ طنز د

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

"این است که من خاطرات و بیماری من بیوگرافی. این داستان چگونه من شکنجه شده توسط این چیزی که بلکه یافت پوچ طنز در آن" جان Moe می نویسد: در کتاب جدید خود "خنده دار جهان از افسردگی است."

"این چیز" افسردگی است که وزارت معارف می گوید: "نگه می دارد تلاش برای کشتن من است." نام مستعار خود را برای مادام العمر افسردگی بالینی است "Clinny D" و اشاره او به خود و دیگر افسرده مردمی به عنوان "saddies." هنگامی که شما یک saddie خود را تم آهنگ "من احمق و بی ارزش است و هر کس از من متنفر است." جهان تاریک است و آن را هرگز به دریافت روشن تر است.

وزارت معارف صدای آشنا است یکی در رادیوی عمومی ملی. او میزبان "آخر هفته آمریکا" "Future Tense/بازار تکنولوژی" "همه چیز در نظر گرفته" و "عقل" در آمریکا رسانه رادیو تنوع نشان می دهد. علاوه بر نوشتن به صورت ملی انتشارات او نویسنده سه کتاب قبلی از جمله "Conservatize من: چقدر من سعی کردم برای تبدیل شدن به یک Righty با کمک Richard Nixon, Sean Hannity, Toby Keith و نامنظم رونده گوشت گاو."

وزارت معارف می داند افرادی هستند که هیچ چیز را نمی بینم سرگرم کننده در مورد افسردگی, اما, او می ایستد توسط حس خود را از طنز به عنوان یک saddie.

"من همیشه در بر داشت (افسردگی) واقعا خنده دار در یک سطح عمیق," او گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در سنت پل مک-لارگو محله.

جان Moe کتاب "خنده دار جهان از افسردگی است." (حسن نیت ارائه میدهد از انتشارات سنت مارتین)

همانطور که او توضیح می دهد که در کتاب: "...حتی زمانی که من در تاریک ترین و ترین نومید بار از من افسردگی من هنوز هم یافت می شود و افسردگی و خنده دار. این خنده دار بود برای من که این بیماری تحریف شده به نظر من از دنیای واقعی مانند یک funhouse آینه. این خنده دار بود که من می تواند به تثبيت شده با چیزی که تا به حال هیچ پایه و اساسی در استخوان شکسته و یا باکتری یا هر ملموس عامل. "

وزارت معارف یک خبرنگار سابق روزنامه که کنجکاو در مورد افراد دیگر و چگونه آنها فکر می کنم. به همین دلیل در سال 2016 او توسعه یافته برنده جایزه پادکست "خنده دار جهان از افسردگی" شناخته شده در میان شنوندگان به عنوان THWoD.

"از انجام" عقل " من تا به حال مقدار زیادی از آگاهی از نوازندگان و کمدین بودند که رفتن را از طریق افسردگی," او می گوید. "من علاقه مند در زندگی خود را و چگونه آنها در مورد آن صحبت کردیم."

پادکست مهمانان حاضر شامل Margaret Cho, Andy Richter, کیر Cavett نویسنده جان سبز, آشپز, dwell, سیاسی, روزنامه نگار آنا ماری کاکس و دلوت متولد کمدین/بازیگر ماریا Bamford.

Bamford, یک روانی, سلامت, مدافع که تساوی با خنده صحبت کردن در مورد او دو قطبی افسردگی یکی از اولین مردم Moe فکر از زمانی که او تجسم پادکست.

"ماریا یک رویکرد متفاوت به صحبت کردن در مورد افسردگی در یک نوع از استقبال خلع سلاح راه," او می گوید. "او از طریق بسیار بوده است. او داستان سرایی خنده دار است زیرا او خیلی relatable و انسانی در راه است که نمی شود به دور از جدیت و فوریت سلامت روانی مسئله و بحران است. که نوع از چیزی که الهام بخش من است."

Moe بزرگ در راه فدرال بشویید. در یک خانواده و با یک پدر الکلی. او می دانست که او متفاوت از سایر بچه ها در زمان او بود 12 به گسترش او "رفت bonkers" در دبیرستان. او آگاه بود او در زندگی بر خلاف هر چیز دیگری او را می دانستند اما او آرام نگه داشته در مورد آن.

در سراسر معارف را در زندگی بزرگسالی از طریق ازدواج به جیل تولد سه فرزند و موفق رادیو و نوشتن حرفه ای وزارت معارف نمی صحبت های زیادی در مورد افسردگی و یا به طور جدی به دنبال کمک.

"من برخی از درمان در طول سال به کشف کردن آنچه در جریان بود اما بود که مانند دانستن نام تجاری یخچال و فریزر شما در حال قفل شده است. جالب است اما نه مفید" او جوک.

پس از آن در سال 2007 زمانی که برادر خود را کشته.

"من هرگز شناخته شده برادر من تا به حال افسردگی" وزارت معارف به یاد می آورد. "از 15 سال او انجام شده بود مواد مخدر. در آن زمان او sobered کردن و صاف کردن, تمیز, برای چند سال آخر زندگی خود را گرفتن در واقعیت نیست که قوی و او تصمیم به ترک. در یادبود هیچ کس در مورد اعتیاد, مبارزات, سلامت روان خود مرگ است. من که چنگال در جاده ها — به آرام یا انجام کاری است که به کمک چیزی است که خطاب این مشکل بزرگ در جامعه ما از این شایع بالا نرخ خودکشی اتفاق می افتد در اطراف یک موضوع است که اگر ما هرگز در مورد آن صحبت, شانس خوب وجود دارد آن را خواهد دریافت مقدار زیادی بدتر است. من یک گوینده و شروع کردم به صحبت کردن در همه جا — در Twitter Facebook. از من خواسته شد به بحث در مکان های مختلف و شگفت انگیز پاسخ. مردم گرسنه بودند برای باز گفتگو در مورد بهداشت روانی. این چیزی واقعی من قادر به نوشتن در مورد به وضوح و در راه است که ارتباط با مردم است. "

وزارت معارف در نهایت متعهد به بهبود خود و سلامت روانی, زمانی که او یک قرارداد جدید کتاب. مقاله خود را رفت و به حراج میان چندین نیویورک چاپ و نشر, چیزی است که بیشتر نویسندگان را تنها در مورد خواب. منتقدان و خوانندگان کف خود ترکیبی از طنز و خاطرات از جمله ستاره دار بررسی در ناشران هفتگی.

ممکن است آن را سخت به این باور است که یک مرد را به خوبی مورد احترام و با استعداد می تواند افسرده شود. چه "normies" را درک نمی کنند, وزارت معارف می گوید که افسردگی مراقبت می کند چگونه موفق شما هستند. آن را هنوز هم به شما. که اتفاق افتاده است به او میزبانی "عقل" از سال 2010 تا 2015. آن را کامل خود کار یک نمایش زنده از سنت پل فیتزجرالد تئاتر است. در عین حال او پر از بدبختی بود.

"من مشغول به کار بود با جالب ترین مردم از من می دانستم که در آوردن نوازندگان از سراسر کشور که من عاشق کار کردن با مردم در روی صحنه و پشت صحنه" او به یاد می آورد. "من همه چیز من می خواستم و من در بیشتر یاد ماندنی مشکل از یک مدت زمان طولانی. من نوع از افسردگی, تبدیل استرس به ناامیدی. در حال حاضر من می توانم خودم را در آن الگوی ببینید که در آن افکار می رویم و منحرف کردن جریان دانستن این اعوجاج."

وزارت معارف بر او نیست درمان که "مغز من همیشه می خواهید برای رفتن در تاریکی است." اما او را در شکل بهتر در حال حاضر از آنجا که او در مدرسه ابتدایی با تشکر از کار خود را با یک درمانگر با او کلیک کنید.

که یکی از دلایلی که می خواستم برای نوشتن "خنده دار جهان از افسردگی است."

"من از شنیدن این نشاط بخشی مثبت, الهام بخش," او می گوید: از اوایل بازخورد و اضافه کرد که واکنش او واقعا دوست دارد. "زمانی که من را نشان می دهد (پادکست) من صحبت کردن به مردم در مورد بیماری وحشتناک خود را از مبارزات و آن را مانند یک داستان باز گشت به من. در هر چیزی وجود دارد مثبت من به درخواست من داستان خود را در کتاب."

وزارت معارف تا به حال یکی دیگر از دلایل نوشتن این کتاب که او می دانست که می تواند کار سخت است. آن که ترساندن او هنگامی که همسر خود را تقریبا درگذشت آپاندیسیت زمانی که آنها در تعطیلات خانواده به گراند Tetons.

"که تجربه جواب داد: چیزی برای من," او می گوید. "چرا ما این کار ؟ چرا من اینجا ؟ من تا به حال این لحظه ای که من فکر کردم شاید آنچه که من می توانید انجام دهید این است که داستان برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی است. من یک پزشک هستم و نه یک درمانگر و من فکر نمی کنم از نظر علمی. اما من می توانم بگویم یک داستان است. من انجام شده است آن را در رادیو برای مدت زمان طولانی. اگر من می مردم برای باز کردن, برای دریافت کمک به فکر می کنم و بدون شرم می رود که با افسردگی پس از آن من چیزی را انجام داده اند."

چه: جان Moe میزبان مجازی رونمایی از کتاب "خنده دار جهان از افسردگی" با کمدین گری Gulman و Rhett میلر جلو برای گروه, پیر 97 را که آهنگ تم برای "خنده دار جهان از افسردگی" پادکست.

زمان: 7 p. m. روز شنبه, مارس 5, از طریق Crowdcast. (برای دسترسی به, شما باید قبل از سفارش یک نسخه از این کتاب از Magers & Quinn; این رویداد منحصر به فرد لینک ارسال خواهد شد. رفتن به magersandquinn.com/event#event2744 برای اطلاعات.)

ناشر/قیمت: انتشارات سنت مارتین ($27.99)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن