UW پزشکی furloughs 1,500 کارکنان با بیشتر ممکن است - دوشنبه, 18 مارس سال 2020 PST

سیاتل – Furloughs با توجه به همه گیر شده اند اعلام شده توسط UW پزشکی است که در خط مقدم محلی و جهانی COVID-19 ت

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

سیاتل – Furloughs با توجه به همه گیر شده اند اعلام شده توسط UW پزشکی است که در خط مقدم محلی و جهانی COVID-19 تلاش از جمله ایجاد به طور گسترده ای استفاده می شود شیوع بیماری های مدل و پردازش بیشتر از واشنگتن است تست های تشخیصی.

مدیر عامل Dr. Paul, Ramsey, هفته گذشته اعلام کرد بی سابقه 500 میلیون دلار کسر بودجه. در دوشنبه, UW, پزشکی, مقامات اعلام کرد یک به هشت هفته furloughs برای 1500 کارکنان حرفه ای که شامل مدیریت اداری و کارگران سیاتل تایمز گزارش داد.

مدیریت و اتحادیه های کارگری را معامله بیش از furloughs برای اتحادیه کارکنان و می تواند به یک توافق در اواخر این هفته به گفته دکتر لیزا براندنبورگ, رئيس جمهور از مدیر پزشکی بیمارستان ها و درمانگاه ها.

اضافی پیشنهاد اقدامات صرفه جویی در هزینه شامل کاهش پرداخت هزینه برای ارشد رهبری توقف برخی از پروژه های سرمایه ای استخدام یخ برای مشاغل مرتبط با مراقبت از بیمار و توقف هزینه های اختیاری.

این سیستم می پردازد درباره $90 میلیون در ماه حقوق و دستمزد. این furloughs انتظار می رود برای نجات $15 میلیون بین در حال حاضر و اوت.

"آنچه ما در حال انجام در حال حاضر است که مصرف این اقدامات موقت برای حفظ به عنوان بسیاری از مشاغل که ممکن است" براندنبورگ گفت.

UW پزشکی سمان است خود را به عنوان یک منبع کلیدی در ارتباط با SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19. دانشکده پزشکی موسسه برای سلامت و معیارهای ارزیابی در حدود 90 نفر مشغول کار بر روی ویروس مدلسازی برای تمام 50 ایالت و برای برخی از کشورهای اروپایی با برنامه ای برای ایجاد مدل برای هر شهرستان در ایالات متحده است.

"ادامه در پاسخ ما به COVID-19 ایده آل متناسب با ماموریت ما برای بهبود سلامت" رمزی گفت. حرکت ساخته شده در حال حاضر "در نظر گرفته شده برای ایجاد ثبات مالی ما در بنیاد" به طوری که کار می توانید در ادامه او گفت:.

در هسته UW پزشکی مشکل مالی است که از دست دادن درآمد حاصل از اعمال جراحی الکتیو که مکث در ارتفاع افزایش COVID-19 بيمار به بيمارستان ، درآمد کمبود حساب برای حدود 327 میلیون دلار برآورد ضرر و زیان از ماه مارس با توجه به گزارش های داده شده در هفته گذشته به UW Board of Regents.

این سیستم تا به حال انجام شده است به خوبی از نظر مالی به عنوان ماه مارس با مدیر مرکز پزشکی حدود 10 میلیون نفر جلوتر از پیش بینی بودجه.

UW پزشکی سعی خواهد کرد به برخی از ضرر و زیان خود را پوشش داده شده توسط دولت های فدرال و برنامه های دولت از جمله FEMA دولت 2.2 تریلیون دلار coronavirus بسته نجات و مدیکر پرداخت برنامه رمزی نوشت: در یک ایمیل به دست آمده توسط Seattle Times. آن را نیز به دنبال کمک های بشردوستانه از طریق آن پاسخ اضطراری صندوق او نوشت.

هر UW پزشکی دریافت کند از دولت یا کنگره نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش ضرر و زیان خود را. مهم ترین عامل خواهد بود گرفتن روش انتخابی و بالینی بیماران مبتلا به بازگشت رمزی گفت.

انتخابی کار تنظیم شده است به آرامی شروع این هفته است. UW پزشکی انتظار دارد به انجام در حدود 10 درصد از مقدار عادی از انتخابی کار تا پایان این ماه است و می تواند به طور کامل عامل سپتامبر سيستم CFO گفت: هیئت مدیره از رجنت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب