'او فقط نور زندگی من': مادر نوجوان کشته شده در هواپیما برخورد به یاد می آورد زندگی خود را - Sat, 11 Jul 2020 PST

آخرین بار Alix Fredrickson دیدم پسرش هایدن او را پشتوانه خود را در جلوی خانه در نیوبرگ اورگان. او به خاطر هیدن

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

آخرین بار Alix Fredrickson دیدم پسرش هایدن او را پشتوانه خود را در جلوی خانه در نیوبرگ اورگان.

او به خاطر هیدن خم به طوری که او می تواند او را به عنوان درب گاراژ بسته شد پایین تکان دادن هر دو سلاح های خود را و خود را مو بلند fluffing در اطراف.

"من فقط متوقف شد و من برای باز کردن درب گاراژ دوباره و فقط به او نگاه کرد و فقط او را گرفت و همه در," او گفت:. "برای برخی از این دلیل من فقط به او نگاه کرد و من دست تکان دادند یک زن و شوهر بیشتر بار و او دست تکان داد در من قرار داده و درب گاراژ پایین و که در آن بود."

هیدن, 16, یکی از هشت نفر کشته و چهار دو هواپیما برخورد بیش از دریاچه کار د لین از جمله حمل پدر خود شان Fredrickson و او دو خواهر و برادر Quinn, 11, و, سوفی 15.

اما زمانی که مادر او "در زمان او همه در" که آخرین بار او تا به حال بسیاری را در.

پسر او همیشه کنجکاو او گفت: یک صفت که محرک خلاقیت خود را تحت فشار قرار دادند و او را به اکسل در فقط در مورد همه چیز او بود.

زمانی که او تنها دو سال از مادرش به یاد می آورد او را جمع آوری استادانه درست شده ترین ریل قطار در اتاق خود اجرا خود را در قطار آنها را برای ساعت ها و آن دسته از قطعات مسیر با او هر جا او رفت .

او همیشه خلاق و آثار هنری خود را آویزان در اتاق خود و در Alix ،

اخیرا او علاقه مند شده بود در طراحی گرافیک و عکاسی و پیدا کردن راه هایی برای ترکیب این دو با رویای روزی نیاز خود را با نام تجاری Alix گفت.

همیشه بوده است و فقط دو نفر از آنها از او دو سال پس از Alix و شان Fredrickson از هم جدا شوند . شاید Alix فکر می کند که چرا او به او فضا بود که او می خواست می شود. و او همیشه از عشق بسیار در اطراف او از هر دو پدر و مادر, خانواده, و او می دانست که او گفت:.

"من فقط او را دوست داشتم تا آنجا که من می تواند و پشتیبانی او مطمئن ساخته شده او می دانست که بدون توجه به آنچه که من در آنجا برای او و همیشه خواهد بود," او گفت:. "بنابراین من نمی دانم. او فقط نور زندگی من است."

شان هیدن پدر همیشه دوست داشت برای رسیدن به بچه ها و سطح بازی با آنها, او گفت:.

او سفر با هیدن به آخرین مسابقه فوتبال در سن خوزه کالیفرنیا چند ماه پیش قبل از همه گیر تعطیلی اثر صورت گرفت. آنها در زندگی های مختلف اورگان شهرستانها – شان زندگی می کردند در لیک اسوگو و هیدن زندگی در نیوبرگ – به طوری که آنها نمی توانید به صرف زمان به همان اندازه هم آنها را دوست ام, او گفت:.

"اما او خوشحال بود به افراط هیدن در رویاهای خود و چیزهایی که او می خواست به انجام" Alix گفت.

هیدن و خواهر و برادر خود را همیشه یک هفته را صرف تابستان خود را در اسپوکن با پدر و مادر شان را. هیدن خواهد صرف چهارم جولای با Alix و خانواده اش در سواحل اورگان و آن لحظات را تبدیل به Alix مورد علاقه خاطرات.

"ما می خواهم به صرف چند روز در آنجا وجود دارد," او گفت:. "زمانی که او یک بچه کوچک ما می خواهم به بازی در شن و ماسه برای ساعت."

هیدن شروع به بازی فوتبال زمانی که او چهار ساله بود و او آن را دوست داشت, او گفت:.

"توپ هرگز چپ پای خود را," او گفت:.

در حالی که Alix خواهد بود انجام کارهای تلاش برای شام و یا فقط راه رفتن در اطراف او به یاد می آورد هیدن خواهد سعی کنید برای گرفتن توپ به میان پاهای خود را.

"مردم می گویند: شما واقعا یک مادر خوب" و من فکر می کنم او ساخته شده آن را آسان" Alix گفت. "من نمی توانم در یک مقدار زیادی. من فقط او را دوست داشتم."

او تا به حال شده است که مایل به راه اندازی یک وزنه برداری منطقه در خانه اما با COVID-19 تعطیلی وجود دارد درست نیست بسیاری در دسترس است و آنها بودند بنابراین او تا به حال این ایده به درخواست پدر بزرگ خود را برای کمک به او را مجموعه ای از چوب.

"ما بالا رفت و صرف روز با پدرم و آنها از ایجاد این وزن که آنها می تواند استفاده از" او گفت:. "آنها بسیار به خود افتخار و هیجان زده است. او فقط یک بسیار شگفت انگیز بچه."

هم تیمی های خود را سازماندهی سهشنبه شب زنده داری و بیش از 100 دانش آموزان نشان داد و با بیان چگونگی مراقبت و احترام او بود. Alix گفت: او را دریافت کرد بسیاری از پیام های محبت در مورد هیدن و چگونه او تا به حال مثبت نهفته زندگی افراد دیگر که او تا به حال یک شانس برای رفتن از طریق همه آنها را.

"فوران عشق باور نکردنی است," او گفت:. "او می توانست فقط شده floored, شما می دانید. من فکر نمی کنم او فکر کرد که او ساخته شده که از یک اثر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب