بره خدا است که با الهام از گناهان جهان - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

پس از یک چرخش از "کیش و مات" به اولیه تنها از بره از خدا eponymous آلبوم, آن آشکار چه الهام بخش خواننده-ترانه

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

پس از یک چرخش از "کیش و مات" به اولیه تنها از بره از خدا eponymous آلبوم, آن آشکار چه الهام بخش خواننده-ترانه سرا Randy Blythe. "تقسیم و تسخیر و آنها را در و دفن اسرار عمیق / آمریکا نفرت دوباره و خونریزی گوسفند به خواب."

به فکر منی مرد فلزی باند شده است بسیار سیاسی بیش از آن گذشته زن و شوهر از آلبوم. با این حال بسیاری از عمل خود با عنوان آزادی الهام گرفته شده است و دولت فعلی است. بره خدا پروژه جدید است احشایی و غیر قابل انعطاف که تعجب آور نیست از آنجا که در ریچموند, ویرجینیا, گروه کارت ویزیت پس از تشکیل یک ربع قرن پیش.

نوازنده بیس جان کمپبل نشان می دهد که او یک بار نقطه مقابل یک سر فلزی در حالی که آمدن سن در حومه واشنگتن دی سی عضو موسس گروه که شامل عناصر ترش و لجن نیز جزئیات و چرا از آن زمان بره خدا به انتشار آخرین پروژه و آنچه را كه او بعید بت ویلی نلسون اگر دو نوازندگان تا کنون ملاقات کند.

چرا وجود چنین شکاف در بین آلبوم ها?

قاتل از ما خواست برای رفتن بر روی تور با آنها به صورت نهایی خود را در تور (در سال 2019). چگونه انجام شما می گویند هیچ به قاتل? ما تا به حال به انجام این سفر و این شگفت انگیز بود. اما سفر کند تا انتشار این آلبوم.

آن بوده است در حالی که از گروه خود شده است موضعی و سیاسی است. چه الهام گرفته از تغییر ؟

ما در هماهنگی با زمان. ما شده ایم در مورد روابط میان فردی از نظر شعر اما همه ما باید قوی عقاید سیاسی. وضعیت ما در حال حاضر کاملا وحشتناک است. واضح بود ما به رهبری در این مسیر اما من فکر نمی کنم هر کسی می توانست حدس زده است که آن را بدست این سانحه و اما در اینجا ما هستند.

زمانی که همه چیز جدی شما نقل مکان کرد به نوشتن در مورد آن. سال پیش نوشتیم آهنگ "پیمانکار" بود که در مورد پیمانکاران نظامی و جنگ در خاورمیانه است. احساس رایگان به تجزیه و تحلیل آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد. ما یک زن و شوهر بسیار جدی آهنگ ها در این آلبوم است. ما در یک نقطه عطف برای این کشور و جهان است.

آیا شما همیشه تعجب که چه نوع از هنر بزرگ خواهد آمد از این دوره پس بسیار شگفت آور کار خلاق الهام گرفته شده است در طول زمان از جنجال و هیاهو?

درست زمانی که شما نگاه در تاریخ است که برخی از موسیقی های ساخته شده در طول نگران کننده بار. من کنجکاو برای دیدن آنچه که ساخته خواهد شد در آینده. اما من نیز زندگی در حال حاضر و آن را سخت به فکر می کنم در مورد آینده از آن بسیار شدید دوره در حال حاضر با کروناویروس و تظاهرات. این یک زمان شگفت انگیز. اما من فکر می کنم به مشابه در برخی از راه آن زمانی که من یک بچه در حال رشد در حومه واشنگتن دی سی و چگونه بزرگ, پانک راک بود که در اوایل '80s.

شما بزرگ شدم پانک نه فلز ؟

بله. من عاشق سی, هارد کور صحنه به محرومیت سنگین فلزی. من استفاده می شود به شوخی به من فلزی دوستان که من نمی توانستم خود را با خواندن تی شرت.

مردم فراموش می کنند که وجود یک شکاف بزرگ بین پانک و متال صحنه است. آن را فوق العاده تقسیم در '80s در.

این درست است. پانک و متال طرفداران نمی توانید. وجود دارد مقدار زیادی از fistfights. هیچ عشق از دست رفته بین صحنه در آن زمان آشفته.

خود را همکار سی مهاجرت هنری رولینز خواهد در مورد چت پانک/فلزی بخش در طول مصاحبه.

من به یاد داشته باشید در حال رشد پشت سر او در سی من به خاطر گوش دادن به رولینز و پرچم سیاه و سفید هنگامی که من در کلاس ششم. من به یاد داشته باشید گفت: "وای, آنها می توانند فحش دادن در موسیقی است. که خیلی سرد است."

آن را نیز سرد می شود در یک گروه پانک است.

شما لازم نیست به یک هنرمند. که تا به حال بر من. آن معنیدار بود برای کسی که نمی یاد موسیقی که من می تواند انتخاب کنید تا ساز و بازی در یک گروه. پانک در مورد انرژی بیش از مهارت فنی. شما لازم نیست برای مقابله با ابرو بالا. شما می توانید انتخاب کنید تا یک گیتار و آکورد قدرت, آیا دوستان شما در بازی باس و درام بازی به همان سرعتی که او می تواند.

چگونه شما را به فلز ؟

من نقل مکان کرد به ریچموند (در سال 1989) که بسیار هنری جامعه با تن از گروهها و هنرمندان از همه نوع. من اولین گروههای پانک. اما Chris Adler به حال من رفتن به خوابگاه خود را (در کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه) به گوش دادن به یک Metallica آلبوم. او قرار داده "و عدالت برای همه" در و آن را در خود باس آمپر در حجم بسیار بالا و من فقط شگفت زده شده است. من پس از آن گوش به کل فروشگاه و از آنجا به Megadeth و قاتل.

مضحک است که شما به پایان رسید تا بازی باس در یک گروه متال از آنجا که تقریبا هیچ باس در "و عدالت برای همه است."

کلمه ای بود که همیشه (درامر متالیکا) لارس (Ulrich) گفت: به خاطر کاهش باس (زمانی که متالیکا مخلوط شد این آلبوم).

بره خدا باز برای قهرمانان خود را متالیکا. چه شما امیدواریم که برای زمانی که گروه تشکیل شده ؟

ما تا به حال هیچ علاقه ای به بودن موفق تر از بازی یک حزب است. ما فقط می خواستم به بازی احزاب و ما امیدوار مردم در حزب خواهد گذشت و آنها را تحت تاثیر قرار با تلاش های ما. به نحوی که تبدیل به یک 30 سال کار حرفه ای, اما ما هرگز از خواب بودن معروف است.

این است که بخشی از آمدن سن در دوران تمایلی ستاره راک ؟ این مرا به یاد تعویض برش عمیق "من نمی دانم." "یک پا در درب / یک دیگر در قطره قطره شدن / بوی شیرین شما عشق ورزیدن / من فکر می کنم من می خواهم به جای خفه."

هیچ یک از ما می خواست به ستاره های موسیقی راک. ما فقط خوشحال بود به انجام در یک مرحله. ما مقدار زیادی از رضایت از آن است. ما فقط خوشحال است که ما هنوز هم نگه داشتن این رفتن.

وقتی سفت شد بازداشت توسط پلیس چک به ظن قتل نفس در سال 2012 پس از آن فن سقوط کردن مرحله در طول عملکرد خود را در پراگ به نظر می رسید که ممکن است پایان گروه اما سفت بود تبرئه سال بعد.

پس از سفت رفت و از طریق همه که ما تعجب اگر او حتی می خواستم به بازگشت به گروه. که تا حد زیادی به رفتن را از طریق, اما ما جان سالم به در برد.

شیدا متهم شده بود از ضربه زدن به یک فن کردن مرحله و کشتن او را پس از او ضربه پشت سر خود را. من به یاد داشته باشید ابتلا به این درگیری در روز و آنها تا به حال امنیت به شدت بوت طرفداران کردن مرحله. من ادعا نمی کنم که طرفداران باید صدمه دیده است اما در این مرحله است که نوازنده دامنه.

به توافق رسیدند. من کار واقعا سخت می شود در این مرحله است. هیچ کس پرداخت به دیدن یک فن می آیند تا بر روی صحنه است. این است که من زمان و فضا است که چگونه من در آن زمانی که ما انجام.

شما باید یک ویلی نلسون ، چه به شما می گویند به ویلی اگر شما به ملاقات او ؟

من دوست دارم به ملاقات ویلی. من احتمالا می تواند فوق العاده عصبی می شود و در مجموع fanboy. من نمی توانم بیان مهم ویلی است در زندگی من. من قدردانی از همه که او انجام داده است. من خیلی دوست دارم به سیگار مشترک با او. آیا می دانید که جایی که آنها رکورد Austin City Limits ... چه نام است که از تئاتر ؟

این مودی تئاتر است.

این مودی تئاتر به ویژه بخش سیگار کشیدن برای ویلی.

آن را تعجب آور نیست پس از تئاتر است که در Willie Nelson بلوار. امیدوارم شما ملاقات ویلی.

اگر من قصد دارم به ملاقات او من را به عجله کردن (از نلسون 87).

این شرم آور است که شما نمی خواهد آن را به Spokane این سال است. چه خاطرات شما از بازی اسپوکن?

تنها زمان من شده است به اندازه کافی خوش شانس به بازدید از یک نمایش روز است که در تاری با تمام بقیه. ما پوشش "ارث باد" توسط متهم از سیاتل زمانی که ما در اسپوکن. من دوست دارم تو شمال! هوا تازه تر به نظر می رسد مردم به طور قطع از سواحل غرب و در عین حال طبقه کارگر پارچه و قوانین وجود دارد اطمینان از آزادی در راه من backwoods محلی نیست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب