سرباز اسرائیلی می شود جامعه خدمات پس از کشتار غزه - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

اورشلیم — یک سرباز اسرائیلی که به ضرب گلوله و کشته شدن یک ماهیگیر فلسطینی در نزدیکی غزه مرزی در سال 2018 داده

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

اورشلیم — یک سرباز اسرائیلی که به ضرب گلوله و کشته شدن یک ماهیگیر فلسطینی در نزدیکی غزه مرزی در سال 2018 داده شده است 45 روز از جامعه خدمات پس از یک ارتش تحقیقات به این نتیجه رسیدند اخراج او بدون اجازه ارتش گفت: پنج شنبه.

نظامی گفت: یک گروه فلسطینی تا به حال با نزدیک شدن به حصار اما دور بودند, زمانی که سرباز چترباز باز آتش, قابل توجه یکی از آنها است. بیانیه خود را نمی شناخت سرباز یا فلسطینی و یا می گویند که آیا او کشته شد.

Nawaf al-Attar, a 23 ساله ماهیگیر کشته شد و کشته شدن توسط نیروهای اسرائیلی در نزدیکی ساحل شمالی frontier در Nov. 14, 2018, زمانی که ارتش گفت: تیراندازی رخ داده است.

این اتفاق چند ساعت بعد از آتش بس در اثر زیر مختصری دور از مبارزه بین اسرائیل و شبه نظامیان فلسطینی. این منطقه در نزدیکی حصار تا به حال دیده هفتگی تظاهرات در آن زمان است که اغلب به خشونت تبدیل شد اما هیچ تظاهرات آن روز.

نظامی گفت که این سرباز به درخواست مقرون به صرفه است که در آن او التماس کرد گناه را به اتهام سهل انگاری و بی پروا خطر افتادن. او موفق به دریافت یک حکم تعلیقی بود و تنزل به رتبه های خصوصی.

غزه شده است تحت اسرائیل و مصر پس از محاصره اسلامی, گروه شبه نظامی حماس قدرت را از رقیب فلسطینی و نیروهای وجود دارد در سال 2007. پس از آن حماس و دیگر گروه های تروریستی مبارزه کرده اند سه جنگ و درگیر متعدد کوچکتر جنگ با اسرائیل است.

حقوق بشر اسرائیل را متهم کرد که با استفاده از نیروی بیش از حد و عدم به اندازه کافی بررسی کشتار غیرنظامیان است. اسرائیل می گوید آن را می سازد هر تلاش برای جلوگیری از تلفات ملکی و متهم فلسطینی نظامیان با استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی.

"اجرای یک اشغال نظامی در میلیون ها نفر از مردم برای چندین دهه نیاز به گزاف خشونت و مصونیت از مجازات برای سربازان که حفظ آن" اسرائیل حقوق بشر b'tselem در بیانیه ای گفت.

"چهل و پنج روز از خدمات اجتماعی برای کشتن یک مرد است اما آخرین نمونه از چگونه نظامی قانون اجرای سیستم طراحی شده است برای محافظت از عاملان نه قربانیان خود را."

یک خبر مربوط به تحقیقات در سال گذشته در بر داشت که نظامیان باز, تحقیق در 24 بالقوه جنایی در آمریکا از فلسطینی ها در کرانه و غزه بیش از سال قبل است. هیچ کدام از موارد که در آن زمان تا به حال منجر به محکومیت و یا حتی کیفرخواست و در اکثر موارد ارتش بود نه مصاحبه کلیدی شاهد یا شواهد برگرفته از این زمینه است.

تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته است دادگاه جنایی بین المللی برای بررسی اتهام اسرائیل به جنایات جنگی از جمله اتهامات مربوط به خشونت در غزه است. اسرائیل به دنبال تجمع جامعه بین المللی در برابر هر گونه تحقیق و استدلال می کند که فلسطینی ها فاقد جایگاه قانونی است و خود را در دادگاه بررسی و هر گونه سوء رفتار.

اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد ICC اما هر گونه اتهام قرار می تواند مقامات اسرائیلی را در خطر دستگیری در کشورهای دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن