100 سال پیش در اسپوکن: Scammer متوقف شده قبل از جدا کردن راه آهن کارگر از پس انداز - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

صاف-صحبت کردن در bunco هنرمند تقریبا از هم جدا Corrado Fantozzi, 25, ایتالیایی راه آهن کارگر از زندگی خود را پ

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

صاف-صحبت کردن در bunco هنرمند تقریبا از هم جدا Corrado Fantozzi, 25, ایتالیایی راه آهن کارگر از زندگی خود را پس انداز.

یک مرد ایتالیایی به نام آنتونیو Regis دوست Fantozzi با درخواست راه به کلیسای کاتولیک. در حالی که قدم زدن از طریق اسپوکن خیابان Regis به او گفت که او به تازگی به ارث برده $18,000 از دایی که متعلق به یک معدن طلا. او گفت Fantozzi که او دستور به توزیع $18,000 به Spokane فقیر اما او نیاز به کمک در انجام خود را مرده عمو بشردوستانه خواسته. او نیاز به کسی که انگلیسی را به خوبی صحبت می کرد.

Fantozzi گفت که او خواهد بود مایل به کمک. Regis موافقت کرد اما گفت که او نیاز به اطمینان که Fantozzi "تا به حال پول خود را."

"برای پول شما می توانید نشان می دهد من به شما مقدار مساوی در علاوه بر این به 1500 $برای خدمات خود گفت:" Regis. "بازگشت با پول اما به هیچ کس و من شما را ثروتمند خواهد ساخت."

Fantozzi رفت و برگشت به بخش راه آهن کار در طول مرز در مونتانا و انصراف خود را پس انداز $1,000, از بانک. او با هیجان گفت: همه از دوستان خود را مورد معامله. او خیلی هیجان زده او می تواند "به سختی غذا خوردن یا خواب است."

اما یکی از مونتانا دوستان بوی یک موش. او قادر به صحبت Fantozzi از این طرح اما او متقاعد شده Fantozzi به او آمده است همراه به آینده قرار ملاقات گذاشتن با رجیس در اسپوکن.

زمانی که آنها خاموش کردم قطار Regis و مرد دیگری در انتظار بودند. Fantozzi رفت و با آنها به یک اتاق هتل, اما دوست خود را آویزان بازگشت و در تماس با یک patrolman. آنها رفت و به اتاق هتل مواجه Regis و افسر پلیس او را دستگیر کردند.

Regis ندارد $18,000 برای توزیع. او در مجموع $44.15. او همچنین "صحبت خوب به زبان انگلیسی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن