Spokane حزب کاخ بسته شدن پس از 33 سال; همه گیر اثرات تسریع تصمیم گیری برای پایان دادن به فروشگاه اجرا - Wed, 13 May 2020 PST

از سال 1987 اسپوکن خریداران را به دریافت لباس برای '70s احزاب بالون ترتیبات برای فارغ التحصیلی و دکوراسیون بر

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

از سال 1987 اسپوکن خریداران را به دریافت لباس برای '70s احزاب بالون ترتیبات برای فارغ التحصیلی و دکوراسیون برای تمام فصول در مهمانی کاخ.

اما صاحبان دن و میشل دانکن تصمیم گرفته اند به جلو و پلاگین پس از حدود 33 سال در محل خود را در 2607 N. بخش سنت پس از یک فروش بزرگ خود را به فروش باقی مانده موجودی –هنگامی که آنها مجاز به مشتریان در فروشگاه – کسب و کار خواهد شد.

"این COVID چیزی بود که شکر و تخم مرغ در کیک" میشل دانکن گفت. "ما در تلاش بودند به گذشته یک سال دیگر. اما زمان مناسب است. ما تا به حال اجرا است."

این Duncans فکر آنها تا به حال یک معامله برای فروش ساختمان در مارس اما خریداران تا به حال مشکل گرفتن پیمانکاران برای نهایی کردن برنامه های پس از همه گیر ماندن در خانه دستور تعطیل کردن همه کار می کنند.

"معامله از طریق کاهش یافت," او گفت:. "در حال حاضر ملک برای فروش و یا اجاره."

فروشگاه در حال حاضر مصرف تلفن سفارشات برای بالون ترتیبات و منظقه تحویل اما دانکن در حال حاضر به فروش لباس های که پس از آن ساخته شده رفتن به مقصد هر زمان که یک دبیرستان ارشد نیاز به لباس به عنوان یک قهرمان فوق العاده است.

"فارغ التحصیلی بود به خصوص با بادکنک" دانکن گفت. "St. patty's Day بزرگ است, اما لازم نیست که این سال است. هنگامی که ما به طور کامل مواجه نگردند چند سال پیش ما بودند و ما در ارتفاع. اگر ما نیست که در آن شما نمی خواهید به آن را پیدا کنید."

فروشگاه که جان سالم به در جنگ با زنجیره ای ملی نیز شاهد فروش رنج می برند با مشتریان به سادگی سفارش اقلام خود را آنلاین از فروشندگان دیگر.

"برخی از مردم به خرید بالن آنلاین و به اینجا می آیند و بپرسید" آیا شما آنها را پر کنید؟' البته ما بود" دانکن گفت. "ما بسیاری از وفادار و دیرین مشتریان که نمی دانید ما در حال رفتن به نزدیک است. من فقط احساس بد است. ما در حال رفتن به آنها را از دست ندهید."

او اعتبار پدر و مادر او اواخر گلن و پت جانسون برای آینده با ایده و راه اندازی میشل و دن دانکن با فروشگاه.

"ما نمی تواند در هر نقطه بدون پدر و مادر ما و اخلاق کاری" او گفت:. "آنها کارآفرینان است."

به عنوان به زودی به عنوان فرماندار تگزاس جی Inslee ارتقاء سطح ایالت به منظور اجازه می دهد تا مشتریان داخل فروشگاه Duncans خواهد کامیون مانده موجودی و قیمت آن را به حرکت می کند.

"ما هالووین و تعطیلات دکور. ما باید مسائل را برای شکرگزاری روز ولنتاین و همه چیز را," او گفت:. "ما به همه آن را برای فروش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب