St. Cloud افسر شات در طول مبارزه به دستگیری نوجوان; شایعات منجر به تظاهرات گاز اشک آور

ST. ابر, Minn. (AP) — تیراندازی یک افسر پلیس در ایالت مینه سوتا بود که تلاش برای دستگیری یک مرد جوان در اوایل

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

ST. ابر, Minn. (AP) — تیراندازی یک افسر پلیس در ایالت مینه سوتا بود که تلاش برای دستگیری یک مرد جوان در اوایل روز شنبه منجر به شایعات در رسانه های اجتماعی به خود جلب کرد که معترضان به مقر پلیس و باعث شد ماموران به استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت.

در طول یک کنفرانس خبری St. Cloud رئیس پلیس بلر اندرسون ابراز نا امیدی با نقش رسانه های اجتماعی در حال گسترش یک شایعه است که دو مرد سیاه ضرب گلوله کشته شده توسط پلیس.

"همه چیز می تواند لعنتی در سراسر خلقت در حال حاضر و آن را بسیار بی پروا به نظر من و این بسیار خطرناک است و این نوع از چیزی است که می تواند به تشدید و من عمیقا در مورد این نوع از مسائل" اندرسون گفت.

افسران تلاش برای متوقف و بازداشت 18 ساله برای چه اندرسون بعد گفت: یک سوء ظن است که او تا به حال یک تفنگ. او در برابر بازداشت خود جلب کرد یک تفنگ و شلیک یک گلوله که آمار افسر در, دست, پلیس گفت:.

استار تریبیون گزارش داد که این افسر در بیمارستان بستری شد در وضعیت با ثبات است. هیچ ماموران آتش بازگشت در حالی که مبارزه با مرد, مقامات گفت. او گرفته شده بود به یک بیمارستان با جراحات جزئی.

به عنوان گسترش اطلاعات غلط در رسانه های اجتماعی حدود 100 نفر جمع شده بودند در خارج از ایستگاه پلیس در مرکز شهر St. Cloud. اندرسون گفت: این ساختمان آسیب دیده بود توسط مردم سنگ پرتاب. شیمیایی مواد محرک استفاده شد برای متفرق کردن جمعیت و وجود چهار, دستگیری, او گفت:.

"این محل می توانست در آتش بیش از یک دروغ است. نه فقط برخی از اطلاعات غلط نه فقط چند حقایق در اینجا وجود دارد و آن تخت را نادرست" رئیس گفت.

تیراندازی می آید سه هفته پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس برخی 65 مایل (104 کیلومتر) جنوب شرقی St. Cloud. مرگ فلوید 46 ساله سیاه را برانگیخته است تا در سراسر جهان در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی. او پس از درک چوین یک افسر سفید پوستی استفاده می شود زانو خود را به پین کردن فلوید گردن برای چند دقیقه به عنوان فلوید التماس هوا و در نهایت متوقف شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب