روز یادبود و حتی بیشتر تند و تلخ به عنوان سربازان جان خود را از ویروس - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

توسط R. J. ریکو Associataed مطبوعات آتلانتا (AP) – یکی بود یک 94-سال-پیر کهنه کار جنگ جهانی دوم بود که اول خو

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

توسط R. J. ریکو Associataed مطبوعات

آتلانتا (AP) – یکی بود یک 94-سال-پیر کهنه کار جنگ جهانی دوم بود که اول خود را در 11 برادران به نام نویسی در ارتش است. یک کهنه سرباز جنگ ویتنام که از دست پا خود را در خارج از کشور بود و همیشه لمس زمانی که مردم او را برای خدمات خود را. یکی دیگر از پیش نویس بود به ارتش در 18 و برنده قلب بنفش.

آنها در میان ناگفته تعدادی از جانبازان که در خدمت و جان سالم به در دوران جنگ تنها به مرگ در هفته های اخیر از coronavirus.

این سال را روز یادبود ادای احترام نه تنها به کسانی که در میدان جنگ درگذشت اما مطلب اخیر سربازان کاهش یافته است. و در یک یادآوری از راه coronavirus تبدیل کرده آمریکا زندگی و سنت های بسیاری از معمول روز یادبود گردهمایی شده اند یا لغو و یا محدود – با توجه به همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 90 ، 000 نفر در ایالات متحده آمریکا

این وضعیت حتی دردناک تر برای بستگان آن دسته از جانبازان که فوت کرده اند از ویروس.

رابرت Hopp یکی از حداقل 79 ساکنان یک جانبازان در فورت لی نیوجرسی به مرگ از COVID-19 ساخت دولت-اجرای تاسیسات یکی از این کشور را بدترین نقاط داغ برای ویروس.

او در خدمت دو و نیم تورهای در طول جنگ ویتنام و دریافت بنفش قلب پس از او با آتش دشمن در حالی که در یک هلیکوپتر. هر کس دیگری در هیئت مدیره هلی کوپتر درگذشت اما Hopp موفق به صعود به صندلی خلبان و پرواز به ایمنی.

پس از بستری به تازگی برای دیابتی عوارض سلامتی اش رو به وخامت گذاشته به سرعت و درگذشت او در ماه آوریل است. او 70 سال است.

خانواده او را در از دست دادن در مورد چگونه آنها را به مناسبت.

"ما نمی تواند حتی یک مراسم تشییع جنازه او در عین حال گفت:" فرزند خوانده J. J. Brania-Hopp. "واقعا وجود دارد نه هر چیزی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر. همه ما احتمالا می خواهید انجام دهید این است که صحبت کردن در مورد او شاید برای یک پیاده روی در آفتاب است."

تلفات ویروس در جانبازان نظامی شده است به خصوص سخت. آنها باید مشکلات اساسی و بسیاری از اقامت در امکانات شده اند که زمینه برای پرورش این بیماری است.

با توجه به وزارت امور جانبازان بیش از 1000 جانبازان کشته شده اند توسط coronavirus. می کند که شامل صدها نفر که فوت کرده اند در دولت اجرا جانبازان خانه از جمله سخت ضربه امکانات در نیوجرسی ماساچوست و لوئیزیانا.

"در چند هفته گذشته شده است" گفت: Neal هبرت که پدرش درگذشت یک جانباز در خانه ذخیره لوئیزیانا. "من تنها فرزند و من به طور معمول باید ضربه از رفتن `من نیاز به تماس پدر و به او بگویید این چیز.' و این بازدید که من نمی تواند انجام دهد."

پدر, برلین, هبرت جونیور پا از دست داده از یک معدن زمین در طول جنگ ویتنام. او به ندرت صحبت در مورد جنگ ساخته شده اما پسر او وعده هرگز به پیوستن به ارتش. آن را تنها در سال های اخیر است که او بیشتر افتخار خدمات خود را پس از ایم نقل مکان کرد و به جنوب شرقی لوئیزیانا جانبازان خانه.

آن وجود دارد که در آن او خواهد حضور جانبازان خدمات و او احساس مردم اذعان وقت خود را در ارتش یک حرکت که به او منتقل شد.

"این همیشه او گریه" نیل هبرت گفت.

در ماه مارس پس از یادگیری است که ساکن در خانه بود مثبت برای COVID-19, Neal هبرت نگران او 74 سال پدر ایمنی. او مطمئن بود توسط یک پرستار که معلولیت پدر شده بود در معرض ویروس. اما در روز, برلین هبرت در بیمارستان بستری شد با داستان علائم تنفسی.

وضعیت خود را به سرعت پژمرده و پسر را مجبور به خداحافظی به او بیش از تلفن پدر خود را بیش از حد ضعیف به می گویند هر چیزی در بازگشت.

نیل هبرت نیست برنامه ریزی هر یاد پدرش در روز یادبود, اما او در نهایت امید به پراکندگی خاکستر از پدر و مادر خود خارج دیرین خود خانه به عزیزان نگاه کنید ،

دیگران در سراسر کشور در حال تلاش برای پیدا کردن راه به افتخار قهرمانان به خاک افتاده در یک روز یادبود شبیه هیچ دیگر با مردم اجتناب از جمعیت برای جلوگیری از گسترش ویروس.

بسیاری از مراسم و راهپیمایی یا لغو شده و یا منتقل شده آنلاین. The American Legion post در نیوجرسی برنامه ریزی برای برگزاری یک درایو توسط رژه یکشنبه و تشویق ساکنان شهر برای شرکت در یک وطن پرست خانه-تزئینات مسابقه.

یادبود سربازان ویتنام صندوق به طور سنتی دارای یک مراسم بزرگ در واشنگتن است. این سازمان تصمیم به برگزاری یک virtual مراسم و به اشتراک گذاری پیام های تصویری فرستاده شده توسط این عزیزان از کاهش نیروهای نظامی است.

ملی پیاده موزه در کلمبوس جورجیا نیز تصمیم به برگزاری یک آنلاین مراسم است. شهر سیمور, کانکتیکات, برنامه ریزی مسیر است که خواهد شد توسط خانه های محلی جانبازان دوشنبه. دیگر مراسم در حال رفتن به جلو با کوچک پشت جمعیت و یا کمتر شرکت کنندگان است.

Charles H. F. Davis سوم گفت: روز یادبود همواره اهمیت ویژه ای در خانواده با توجه به بستگان خود را' سابقه طولانی در خدمت. اما در این سال همه گیر مانع از پیری و از لحاظ جغرافیایی پراکنده خانواده از برنامه ریزی خاص و رعایت به مناسبت مرگ او گام به پدر بزرگ.

بن دیویس جونیور برای اولین بار بود از 11 برادران به نام نویسی در ارتش ایالات متحده که او عضو نیروی دریایی در سال 1944 در طول جنگ جهانی دوم است. ترکیب این دو برادر را به خدمت 158 سال در نیروهای مسلح. دیویس جونیور خدمت در نیروی دریایی ارتش ایالات متحده ذخیره و گارد ملی آلاباما. او بعدها یک فولاد دستیار با تاسکیگی جانبازان بیمارستان و نیز جوانان مربی بیس بال.

دیویس جونیور در درگذشت مارس در سن 94 پس از ابتلا به ویروس در بیل نیکولز دولت جانبازان خانه الکساندر در شهرستان آلاباما گام خود را-نوه گفت. حداقل 91 ساکنان جانبازان خانه باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و 23 فوت کرده اند با توجه به باب هورتون, سخنگوی, آلاباما, Department of Veterans Affairs.

دیویس III, دستیار استاد در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گفت: پدربزرگ او مرگ است به خصوص gnawing چرا که او یک جانباز و این ویروس تا به حال بی اندازه تاثیر بر جوامع اقلیت.

"بزرگان نگه اهمیت ویژه ای به خصوص در جوامع," دیویس گفت: III "قادر به پرداخت آنها مناسب احترام و ادای احترام شده است واقعا دشوار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن