چرا واشنگتن را coronavirus موارد در افزایش دوباره ؟ - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

تقریبا هر شهرستان در واشنگتن است در برخی از مراحل از بازگشایی از coronavirus مربوط به خاموش شدن ناگهانی ارائه

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

تقریبا هر شهرستان در واشنگتن است در برخی از مراحل از بازگشایی از coronavirus مربوط به خاموش شدن ناگهانی ارائه برخی از اندازه گیری امیدوارم که ما ممکن است از طریق بدترین آن. اما عفونت های جدید شده اند نوردی ایالت – تا 20% پس از روز یادبود.

چه چیزی در پشت اخیر افزایش یافته است ؟ این بستگی به جایی که شما نگاه کنید.

در حالی که موارد به طور کلی plateauing در Puget Sound منطقه و برخی مناطق دیگر در حال دیدن خوشه که محور این ایالت تعداد به 24,779 موارد تایید شده از 11:59 p. m. دوشنبه.

"ما اعتقاد داریم به دلیل این است که حداقل در بخشی از آن به جیب فعالیت های که در آن وجود دارد موضعی شیوع بیماری" گفت: لیزا Stromme Warren وزارت بهداشت (DOH) سخنگو. "ما در حال تلاش برای تعیین اینکه تا چه حد آن موضعی است و شیوع و تا چه حد آن را گسترده تر جامعه انتقال است."

دولت پرجمعیت ترین استان ها – King, Pierce و اسنوهومیش – دیده می شود موارد جدید COVID-19 شروع به سطح در حالی که تعداد افراد آلوده در حال رشد در غرب و شرق واشنگتن است.

پس از روز یادبود پادشاه شهرستان تا به حال 8% افزایش در تعداد COVID-19 موارد Snohomish County 5% و Pierce County ضربه تا 10 درصد است.

این افزایش در مورد تعداد بسیار چشمگیر تر در شرق واشنگتن با 49% پرش از روز یادبود در Spokane County 39 درصد در Benton County 61 درصد و در شهرستان Yakima. جنوب غربی واشنگتن بزرگترین شهرستان, شهرستان Clark دیدم 39 درصد افزایش در موارد طی همان دوره زمانی.

در همین دوره زمانی تعداد مرگ و میر بیشتر رشد در نرخ آهسته تر از تایید موارد COVID-19. دولت اطلاعات ناقص است پس از ژوئن 3, اما آن را نشان می دهد 8% افزایش در تعداد مرگ و میر پس از روز یادبود با بیشترین افزایش در میان دولت بزرگتر شهرستانهای استان که در شهرستان Yakima که تا به حال 22 درصد افزایش دهد. King County مرگ و میر از COVID-19 رشد 5% پس از روز یادبود.

Spokane, Clark, پیرس و شهرستانهای اسنوهومیش در فاز 2 از بازگشایی و بنتون و Yakima شهرستان در فاز 1. پادشاه شهرستان نقل مکان کرد به یک تغییر فاز 1.5 اما می تواند درخواست برای فاز 2 هفته آینده گفت: بهداشت عمومی – سیاتل & King County مدیر Patty هایس در چهارشنبه King County Health جلسه هیئت مدیره.

افزایش موارد در شهرستان کلارک است که عمدتا با توجه به محل شیوع بیماری در Firestone اقیانوس آرام مواد غذایی و اقیانوس آرام تاج ساختمان عرضه و تست از تمام کارکنان در دو کسب و کار گفت: Marissa آرمسترانگ, سخنگوی با Clark County بهداشت عمومی.

داغترین نقطه در دولت جدید COVID-19 مورد است, شهرستان Yakima که در آن افزایش نیز تا حد زیادی نسبت به شیوع بیماری در محل کار کشاورزی کسب و کار و در دراز مدت مراقبت از امکانات.

به سرعت در حال رشد شیوع نگران کننده بود به اندازه کافی است که در اواخر ماه گذشته دولت وزارت بهداشت و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری فرستاده اعتصاب "تیم" برای حمایت از بهداشت عمومی تلاش در شهرستان Yakima.

این تیم دریافتند که شیوع زیادی در مواد غذایی-فرآوری و بسته بندی گیاهان و در 11 تسهیلات مراقبت دراز مدت در این شهرستان است.

موارد جدید کروناویروس در حال خونتان در تعدادی از کشورهای آن کاسته و یا برداشته اقامت-صفحه اصلی سفارشات در اواسط ماه مه. آریزونا حاکی از وضعیت رو به بسیاری از این کشورها. دولت فرماندار برداشته اقامت در خانه سفارش در مه 15. حدود دو هفته بعد در مورد حداکثر زمان ویروس incubates آریزونا را در سیستم مراقبت های بهداشتی است که در آستانه به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد به سرعت افزایش می یابد.

آن نیست و در عین حال روشن است که چگونه بازگشایی در ایالت واشنگتن است که تحت تاثیر این ویروس گسترش گفت: Stromme وارن.

دیگر ناشناخته است که چگونه بسیاری از مردم بسته بندی شده در تظاهرات خواهد قرارداد COVID-19. ممکن است آن را دشوار است برای تعیین چقدر اعتراضات به افزایش مورد تعداد به این دلیل که دولت شروع به بازگشایی در همان زمان دکتر گفت: Jared Baeten معاون رئیس دانشگاه واشنگتن در دانشکده بهداشت عمومی.

"اگر ما دیدن خوشه که ما آن را" Baeten گفت سیاتل تایمز هفته گذشته "این است که نه تنها به دلیل تظاهرات."

در حالی که شیوع بیماری تشدید سراسر آبشار, کوه, وضعیت ثبات در منطقه Puget صدا بود که در برخورد با این ویروس زودتر از در شرقی واشنگتن است.

چون SARS-CoV-2 یک ویروس جدید وجود دارد گزینه های محدود برای نگه داشتن افراد, امن, اما چیزهایی که می تواند انجام شود مانند اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و شستن دست باید کمک کند گسترش ویروس در شهرستان کینگ دکتر جفری Duchin بهداشت عمومی افسر برای بهداشت عمومی – سیاتل & King شهرستان گفت: در طول سلامت جلسه هیئت مدیره.

"دلیل ما بدست نسبتا خوب جای ما در این است که به دلیل فوق العاده ای در جامعه تلاش است که بر اساس به طور کامل در مورد آنچه ما می دانیم چگونه این ویروس گسترش می یابد و چند گزینه های در دسترس ما باید برای جلوگیری از عفونت" Duchin گفت.

اطلاعات از Yakima هرالد جمهوری و واشنگتن پست گنجانده شده است در این گزارش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن