MLB طول می کشد شات در اتحادیه بازیکنان در گرم حرف در آخرین اقتصادی پیشنهاد

اخیر نامه ای به لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط با لیگ در آخرین پیشنهاد برای از سرگیری بازی, برجسته, برخی از

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

اخیر نامه ای به لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط با لیگ در آخرین پیشنهاد برای از سرگیری بازی, برجسته, برخی از ستیز jabs در اتحادیه است.

در این نامه MLB معاون کمیسر دن Halem گفت: لیگ شده است در "مذاکره با خودمان" از آنجا که از بازیکنان امتناع را کمتر از خود نرم افزار-دارای حقوق. او همچنین آشکار شات در MLBPA مذاکره بروس مایر.

"من باید اشتباه خود را در ژوئن 6, نامه," Halem نوشت: در نامه ای به دست آمده توسط ورزشکاران. "من فکر کردم این نامه منعکس تمایل در این بخش از انجمن به بحث در ایمان خوب اقتصاد لازم برای دفتر کمیساریای به چشم پوشیدن از حق خود تحت مارس توافق برای از سرگیری 2020 فصل تنها زمانی که وجود دارد در میان چیزهای دیگر, هیچ محدودیتی در فن دسترسی داشته باشید. پس از بررسی انجمن counterproposal من پایه اصلاح شود."

جزئیات خاصی از این پیشنهاد به نظر نمی رسد تا زمانی که صفحه سوم نامه.

Halem می رود در نامه ای به دفاع از MLB کمیسر راب مانفرد با توجه به کاهش پرداخت و اشاره کرد او تا به حال حق را به حالت تعلیق تمام قراردادها پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اضطراری ملی اعلام بیش از coronavirus در ماه مارس است. او همچنین با بیان نا امیدی با MLBPA با اشاره سرزنش در اتحادیه در جمع راهپیمایی خود را از توافق.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم وضعیت بین MLB و بازیکنان اتحادیه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب