آینده ژیمناستیک مدرسه در هوا پس از اینور گروو هیتس تهدید اخراج

توماس Settell نظر اینور گروو هیتس مرکز ارتباطات نقطه ایده آل خود را به اجرا ژیمناستیک مدرسه.بیش از گذشته از 14

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

توماس Settell نظر اینور گروو هیتس مرکز ارتباطات نقطه ایده آل خود را به اجرا ژیمناستیک مدرسه.

بیش از گذشته از 14 سال Settell و کارکنان خود را آموزش داده اند بیش از 1800 کودکان و بزرگسالان از طریق زنبور عسل نخبگان Gymnastics Academy, که طول می کشد تا در مورد 1,900 فوت مربع از این شهر یادبود سربازان مرکز جامعه. او جوانترین دانشجویی بود که 2 سال خود را قدیمی ترین 90.

"من تنها ژیمناستیک, بدنسازی یا ترامپولین باشگاه در اینور گروو هیتس" گفت: Settell ساکن شهرستان برای ده سال است.

تنظیم — ساخته شده تنها بطور شفاهی در سال 2006 — کار کرده است بزرگ برای همه, او گفت:. پدر و مادر مانند موقعیت زیرا آنها می توانند به کار در مرکز تناسب اندام و یا شنا کردن در حالی که Settell می آموزد بچه های خود را. Settell می شود به زندگی را به عنوان او می آموزد ورزش او را دوست دارد در حالی که این شهرستان می شود اضافه شده مرکز جامعه درآمد.

اما در حال حاضر Settell آینده در مرکز جامعه است تا در هوا. این شهر به او گفت که می خواهم او را با استناد به یک نیاز برای اتاق بیشتر برای جامعه دیگر برنامه های مرکز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و همچنین که آنها می خواهند به درآمد بیشتر.

تهدید به اخراج آمد و در اواسط ماه مه در طول یک مکالمه تلفنی با پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیر اریک کارلسون گفت که Settell او می خواست او را به حرکت خود وسایل و تجهیزات ژیمناستیک به اتاق را برای اجتماعی فاصله برای برنامه های دیگر.

"من کاملا شوکه و شگفت زده" Settell گفت: شورای شهر در جلسه خود در هفته گذشته.

شهر سیاهی برنامه

صحبت در شورای شهروند نظر دوره Settell گفت: او رفت و به آنها کمک کند. و او آماده نمایش با مدرک مستند برای بازگشت تا خود را ادعا می کند و چندین پدر و مادر که تا به حال خود را به عقب.

Settell به هر عضو شورا یک چسب که شامل نسخه هایی از این شهر را در تابستان پارک ها و تفریح و سرگرمی برنامه نویسی جزوه نشان می دهد که مدرسه ژیمناستیک به عنوان یک برنامه در حال اجرا را از طریق مه 2021; کپی از ایمیل بین او و کارلسون و دیگر کارکنان شهرستان ، کپی برآورد از شرکت ها به حرکت می کند و ذخیره خود را از وسایل و تجهیزات ژیمناستیک; و یک کپی از رونویسی مارس 15 مکالمه تلفنی با کارلسون که Settell ثبت شده است.

"تمام شهر می داند که من قصد دارم به توان وجود دارد تا زمانی که ممکن است (2021) با توجه به این بروشور," او گفت:. "بنابراین من می خواهم برخی از توجه و کمک شما در حل این مشکل است. من مستاجر و انجام طرح در باز کردن در جولای 6" زمانی که جامعه مرکز بازسازی و بازگشایی شد.

شهرستان, مدیر, Joe Lynch در پاسخ گفت: شورای شهر به "چالش" کارکنان شهرستان به آمده تا با درآمد اضافی تولید فضا در مرکز جامعه به طوری که این شهرستان می تواند پوشش حداقل 86 درصد از هزینه های عملیاتی.

'او شده است مستاجر خوب'

لینچ گفت که Settell توافق با شهر است نه در نوشتن و Settell محاسبه درآمد که او تولید می دهد و شهر را بررسی کنید.

"بنابراین ما تکیه کامل بر توماس را به ما بدهد که درآمد" لینچ گفت. "او شده است مستاجر خوب و ما لذت می برد که بهره مند شوند. اما ما به دنبال در ادامه استفاده از آن فضایی که در اصل ... بود هندبال و racquetball دادگاه است."

لینچ گفت: آنها می مانند ژیمناستیک فضا به منظور رشد این شهر مرکز تناسب اندام عضویت.

"این نه آنی بلکه آن چیزی است که ما می خواهم به صحبت کردن در مورد توماس" او گفت:.

شهردار جورج Tourville گفت: آن را "نگران کننده" به شنیدن این که Settell بود گفت: ممکن است که او تا به حال برای رفتن.

"من حدس می زنم آن را نهایی زمانی که شما می گویند ما می خواهیم شما را از وجود دارد" Tourville گفت.

عضو شورای شهر برندا دیتریش chimed در گفت: این برای اولین بار بود آنها با شنیدن این طرح است.

"هیچ یک از ما در مورد آن را می دانستند," او گفت:. "این یک کسب و کار و خروج از جامعه ما است."

20 درصد از درآمد خود را

در مصاحبه هفته گذشته کارلسون گفت: او در واقع بگویید Settell که فضا را می توان با استفاده از چندین برنامه های تفریح و سرگرمی است و از آنجا که "خود برنامه و تجهیزات او نیاز است سخت به حرکت می کند و تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای, ژیمناستیک, من می خواستم برای کشف با او بودن در آن فضا دیگر هیچ."

کارلسون گفت: Settell با اشاره به "برخی از اطلاعات خوب" که در شهرستان در حال حاضر آگهی خود را در برنامه نویسی از طریق ممکن است 2021. "بنابراین من فکر می کنم این شهرستان دارای تعهد به افتخار که با او در یک حداقل و در نظر گرفتن برخی از فرمت بالقوه" او گفت:. "اما تنها تحت پوشش یک قرارداد اجاره است که یک نرخ ثابت است که مطابق با آنچه در بازار است."

کارلسون گفت که تحت توافق شفاهی — که ساخته شده بود قبل از او شروع به کار برای شهر — Settell می دهد این شهرستان 20 درصد از درآمد خود را. او گفت که از سال 2016 از طریق 2019 در شهر دریافت کرده است به طور متوسط در حدود $7,100 در درآمد سالانه از Settell.

وقتی پرسیده شد که در مورد تعداد کارلسون گفت: "که تعداد زیادی" و افزود "این نیست (Settell است) گسل. من پارک و تفریح و سرگرمی مدیر بنابراین من خواهد بود مسئول برای این واقعیت است که ما قرار نیست یک توافق در نوشتن است که تا به حال این شهر بهترین بهره را داشته باشید. و ما در حال حاضر نیاز به انجام این کار است."

یک جلسه بین Settell و کارکنان شهرستان برنامه ریزی شده برای این هفته است.

"من نمی باید هر گونه مفاهیم preconceived از چه نتیجه است که به طور خاص" کارلسون گفت: "دیگر از ما در حال رفتن به برخی از نوع توافق در نوشتن چرا که آنچه در شورای شهر به کارگردانی و ما را به انجام."

'بچه ها در حال تلاش برای رشد'

یک گروه از پدر و مادر که صحبت در حمایت از Settell در هفته گذشته جلسه شورای شهر و یا ارسال از اعضای شورای ایمیل خواست آنها را به نگه داشتن او را در اطراف برای سال پایین جاده.

یکی از آنها بود امی قیصر که پسر گرت بود در زنبور عسل نخبگان ژیمناستیک تیم برای سال های بسیاری قبل از رفتن به یک عضو از Simley دبیرستان شنا و شیرجه تیم. او را شکست و مدرسه و استخر و سوابق سه در قرار داده در دولت در سال 2019 و 2020 و یک استخدام, کالج, درمانی برای سال آینده.

"او ژیمناستیک آموزش در زنبور عسل نخبگان ارزشمند برای somersaulting و چرخاندن و کلید موفقیت خود را در غواصی در چنین سن جوانی" قیصر نوشت: در یک ایمیل. او افزود که این راه که در آن شهر سعی در ضربه Settell از فضا بود "غیر حرفه ای" است که آن را می باید "نابود" کسب و کار خود را.

این تصمیم باید فراتر از پول و گفت: پدر و مادر ساموئل Adedeji Eagan. پسرش Ibukun سرآمد در زنبور عسل نخبگان را در تاریخ بازی های المپیک تیم قبل از مرگ غم انگیز از عوارض ناشی از یک نقص مادرزادی در حالی که شنا در سال 2010. او 11 ساله بود.

"تا آنجا که این شهر در تلاش است تا پول بچه ها در حال تلاش برای رشد و, این است که بخشی از توسعه خود را" Adedeji گفت. "و این فرصتی است که آنها را در اینجا آنها ممکن است قادر به جایی دیگر. پسر من تا به حال فرصت را در اینجا."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن