آندرس اوپنهایمر: کوبا و روسیه و عربستان سعودی در حال رژیم های سرکوبگر. آنها تعلق ندارند در سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر

آن را برای تلفن های موبایل مانند یک شوخی, اما, غم انگیز آن نیست. سازمان ملل متحد ممکن است به زودی انتخاب کوبا

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

آن را برای تلفن های موبایل مانند یک شوخی, اما, غم انگیز آن نیست. سازمان ملل متحد ممکن است به زودی انتخاب کوبا و روسیه و عربستان سعودی — سه نفر از جمعیت ترین رژیم های سرکوبگر — به تمام اعضای آن بالا حقوق بشر بدن.

در حالی که بسیاری از جهان متمرکز شده است COVID-19 بحران کوبا و روسیه و عربستان سعودی راه اندازی مبارزات انتخاباتی برای کسب کرسی در 47-عضو U. N. شورای حقوق بشر مستقر در ژنو ،

U. N. کارشناسان به من بگویید که به دلیل راه اعضای شورا انتخاب می شوند, شانس خوب وجود دارد که این کشورها را کسب کرسی.

شورای حقوق بشر سازمان ملل قرار است برای بررسی نقض حقوق بشر در سراسر جهان است. آن چرخش عضو کشورهای منتخب U. N. s 193-کشور مجمع عمومی برنامه ریزی برای برگزاری یک رأی مخفی انتخاب جدید 15 اعضای شورا در ماه اکتبر.

آن را نمی خواهد اولین بار است که شورای حقوق بشر را شامل برخی از خونین ترین دیکتاتوری به عنوان کامل ایستاده اعضا.

سال گذشته مجمع عمومی انتخاب ونزوئلا به شورای نادیده گرفتن این واقعیت است که دیکتاتور نیکولاس مادورو را به جوخه های مرگ مسئول بیش از 6800 کشتار — اکثر آنها سیاسی — بین اوایل 2018 و اواسط 2019, با توجه به U. N. خود کمیساریای عالی حقوق بشر یک سازمان جداگانه.

کوبا که برگزار نمی شود کشور در شش دهه و, عربستان سعودی یک سلطنت سرکوبگر شده است اعضای شورا در سال های اخیر است. آنها مجبور شدند به یک سال استراحت به دلیل تحت شورای قوانین هیچ عضو می توانند بیش از شش سال متوالی.

هیلل نویر رئیس ژنو مبتنی بر مستقل فدراسیون فوتبال در سازمان به من گفت که هر دو کشور کوبا و عربستان سعودی شانس خوب انتخاب شدن.

"آنها هرگز از دست یک انتخابات برای شورای" نویر گفت. "بنابراین اگر در گذشته یک راهنمای آنها برنده شوید."

این در بخشی به دلیل تحت U. N. قوانین منطقه ای بلوک در سازمان ملل به طور جداگانه انتخاب سه کشور برای هر یک از این شورا عضویت در انتخابات است. پس از آن مجمع عمومی به طور کلی لاستیک-تمبر گروه های منطقه ای تصمیم گیری و رای خود را بر میدارد.

بنابراین رژیم های سرکوبگر به طور کلی بیرون رفتن از راه خود را برای کسب کرسی در شورای زیرا آنها می خواهند برای جلوگیری از U. N. تحقیقات خود را در مورد نقض حقوق بشر.

به طور معمول کشورهایی مانند کوبا و ونزوئلا و عربستان سعودی و روسیه تجارت نعمت با کشورهای دموکراتیک. به عنوان مثال کوبا ارائه خواهد شد به کمپین برای کشورهای دموکراتیک "کرسی در U. N. کمیسیون اقتصادی که کشورهای آزاد بیشتر علاقه مند به در ازای دموکراسی' پشتیبانی از کوبا صندلی در شورای.

با توجه به نویر "به شکست کوبا واشنگتن و دوستان خود را باید تشویق کاستاریکا و یا دیگر دوستانه دموکراسی به اجرا و پس از آن واشنگتن باید لابی در سراسر جهان برای کشور به رای که برای دموکراسی است."

مشکل این است که رئیس جمهور تهمت است بیگانه امریکا سنتی متحدان اروپایی و ایالات متحده از دست داده است بسیاری از آن های بین المللی نفوذ پس از مغلوب ساختن پیشی جستن خارج از پاریس تغییر آب و هوا بر و استعفا از حد از رهبری آمریکا در مسائل مربوط به حقوق بشر با استقبال از کره شمالی دیکتاتور وحشیانه روسیه ولادیمیر پوتین و دیگر autocrats بدون انتقاد از خود و نقض حقوق بشر.

مغلوب ساختن پیشی جستن حتی حاضر به شدت محکوم عربستان سعودی در کشتار واشنگتن پست مقاله نویس جمال Khashoggi که با توجه به ایالات متحده آمریکا سازمان های اطلاعاتی دستور داده شد از عربستان کاخ ریاست جمهوری. در چشم بسیاری از دموکراسی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کمی اقتدار اخلاقی منجر به حقوق بشر مربوط به مبارزات انتخاباتی.

هنوز دولت آمریکا باید با دیگر دموکراسی های جهان در تلاش برای متوقف جدید سرکوبگر رژیم از پیوستن به این شورا. گروه های حقوق بشر باید گام تا مبارزات خود را برای متوقف کردن این بازی و به ونزوئلا اخراج از شورای.

یک سازمان دادخواست به نام "اخراج ایرانیان از سازمان ملل و شورای حقوق بشر" در حال حاضر جمع آوری بیش از امضا در 131,000 Change.org. آن زمان برای شروع اضافی دادخواست به نام: "توقف کوبا و روسیه و عربستان سعودی از تبدیل شدن به اعضای سازمان ملل و شورای حقوق بشر."

بیایید تشویق کاستاریکا و یا دیگر دموکراتیک کشور در حال حاضر در این شورا به اجرا در مقابل کوبا. در غیر این صورت U. N. بالا, حقوق بشر, بدن خواهد بود و حتی بیشتر از یک شاهد از آن است که در حال حاضر.

آندرس اوپنهایمر است آمریکای لاتین خبرنگار میامی هرالد 3511 n. w. 91 خیابان وست پالم بیچ فلوریدا. 33172; ایمیل: aoppenheimer@miamiherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب