'Coming back و گاز گرفتن و آمریکا: آمریکا ویروس تجدید حیات

توسط NOMAAN تاجر و خوان LOZANOهوستون (AP) — مدیران بیمارستان ها و کارشناسان بهداشت هشدار داد به شدت شنبه که بخ

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

توسط NOMAAN تاجر و خوان LOZANO

هوستون (AP) —

مدیران بیمارستان ها و کارشناسان بهداشت هشدار داد به شدت شنبه که بخش هایی از ایالات متحده در آستانه غرق شدن توسط یک تجدید حیات از coronavirus تاسف است که سیاستمداران و یک خسته-از-بودن-cooped تا در حال اجازه دادن به یک فاجعه گشوده است.

ایالات متحده آمریکا ثبت یک روز در مجموع 34,700 جدید COVID-19 موارد به بالاترین سطح در دو ماه با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد موارد جدید در هر روز است که در حال حاضر در حال اجرا فقط از این کشور در اواخر مارس اوج 36,400.

در حالی که به تازگی تایید عفونت را کاهش بوده است به طور پیوسته در اوایل نقاط داغ مانند نیویورک و نیوجرسی چند کشورهای دیگر مجموعه تک-بعد پرونده این هفته از جمله آریزونا کالیفرنیا می سی سی پی, نوادا و تگزاس و اوکلاهما. برخی از آنها نیز شکست بستری سوابق آیا به عنوان کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

"مردم رو راضی," دکتر گفت: Marc رونق مدیر عامل شرکت هوستون متودیست سیستم بیمارستان. "و آن را به آینده و گزنده ما کاملا رک و پوست کنده."

بازار سهام به شدت تضعیف جمعه به عنوان ویروس را تجدید حیات تیره سرمایه گذاران امیدوار نسبتا سریع اقتصادی برگرد. این ویروس در ایالات متحده متهم شده است برای بیش از 120 ، 000 مرگ و میر — بالاترین تلفات در جهان و بیش از 2.3 میلیون نفر تایید عفونت.

کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت گزارش شده بیش از 7,100 جدید, موارد, یک رکورد است. فلوریدا تنها تعداد روز رسید به 5500 25% پرش از رکورد هفته گذشته و سه سطح از فقط دو هفته پیش.

در تگزاس که شروع به بلند کردن آن به خاموش شدن ناگهانی در اوایل, در مارس 1, بستری شدن در بیمارستان دو برابر شده و موارد جدید سه برابر شده اند در دو هفته.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت گفت KFDA-TV که دولت با آن مواجه است یک "شیوع گسترده" و ممکن است نیاز به محلی جدید محدودیت برای حفظ فضای بیمارستان در بعضی از نقاط.

در هوستون متودیست هشت تگزاس بیمارستان COVID-19 بیمار تعداد سه برابر شده است در ماه گذشته به 312. حدود 20 درصد از coronavirus آزمون بيمارستان انجام در حال حاضر دوباره مثبت در مقایسه با حدود 2 درصد به 4 درصد در اواسط ماه مه.

اگر این روند را تغییر ندهید 2000-تخت در بیمارستان های زنجیره ای می تواند 600 coronavirus بیماران در هفته سه بعدی و می تواند مجبور به انصراف از اعمال جراحی غیر ضروری بوم گفت.

"ما باید همه به رفتار کاملا و کاملا" به سرعت عفونت نرخ بوم گفت. "زمانی که من در یک رستوران و یا یک کسب و کار که در آن مردم ... نه پیروی از دستورالعمل که در آن مردم فقط پرتاب احتیاط به باد و این باعث می شود من عصبانی است."

در آریزونا موارد احتمالا بیش از ایالت تخت بیمارستان ظرفیت ظرف چند هفته آینده اگر این روند ادامه گفت: دکتر یوسف جرالد یک دانشگاه آریزونا بهداشت عمومی سیاست استاد.

"ما در مشکل عمیق" گفت: جرالد اصرار دولت به اعمال محدودیت های جدید در کسب و کار است که رژیم صهیونیستی. mlb خودداری کرده است به انجام. بدون چنین مراحل جرالد گفت: مرگ و میر را به "بی سابقه" سطح.

عفونی-بیماری متخصص دکتر پیتر hotez را بازتوییت کرد از کالج پزشکی بیلور در تگزاس گفت که او نگران است که ایالات متحده خواهد اسراف چه زمان آنها به سر بسیار بزرگتر بحران است.

"ما هنوز در حال صحبت کردن در مورد ظرافت هنوز هم استدلال اینکه آیا یا نه ما باید پوشیدن ماسک و هنوز هم درک نیست که یک واکسن است نه رفتن به نجات ما," او گفت:.

تگزاس و فرماندار در ابتدا منع مقامات محلی از fining یا از اینرو هر کسی برای پوشیدن یک ماسک به عنوان دولت بازگشایی شد. پس از موارد شروع خونتان ابوت گفت: هفته گذشته که شهرها و استان ها می تواند اجازه می دهد کسب و کار نیاز به ماسک. هر دو ابوت و Ducey جمهوری خواهان هستند.

برخی از صاحبان کسب و کار نا امید است که مقامات نمی بیشتر و هر چه زودتر عمل به نیاز به ماسک.

"من نمی توانم ریسک کارکنان من مشتریان من خودم خانواده ام و هر کس دیگری در این زنجیره فقط به خاطر مردم دیگر بیش از حد ناراحت به پوشیدن یک تکه پارچه بر روی صورت خود گفت:" مایکل نف یک صاحب Cottonmouth باشگاه در هوستون. او را در این هفته به طوری کارکنان می تواند آزمایش پس از تماس با فرد آلوده.

کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر دموکرات دستور داد مردم را به پوشیدن ماسک در عمومی به عنوان روزانه تعداد از بستری شدن در بیمارستان و موارد جدید ماند نزدیکی سوابق. در فلوریدا چند استان ها و شهرستانها به تازگی تصویب ماسک مورد نیاز و ترک خورده را در کسب و کار است که اجرا نمی اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

در نشانه ای از تغییر در شیوع, New York, کانکتیکات و نیوجرسی اعلام کرد که آنها نیاز به بازدید کنندگان از کشورهای با بالا coronavirus عفونت نرخ به قرنطینه خود را برای 14 روز. که یک چرخش از ماه مارس فلوریدا زمانی که با صدور چنین دستوری برای بازدید کنندگان از منطقه شهر نیویورک که در آن موارد افزایش بودند.

موارد نیز صعودی در برخی از نقاط دیگر جهان است. هند گزارش شکستن رکورد یک روز افزایش حدود 16,000 موارد است. مکزیک و عراق و همچنین سوابق.

اما چین به نظر می رسد به رام جدید شیوع در پکن بار دیگر نشان دادن توانایی خود را به سرعت بسیج وسیع منابع تست نزدیک به 2.5 میلیون نفر در 11 روز. چین روز چهارشنبه گزارش داد 12 نفر در سراسر کشور از 22 روز قبل.

در اروپا و کشورهای در حال کاهش یا افزایش محدودیت به عنوان شیوع تکامل است.

جان Nkengasong رئیس آفریقایی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: شیوع این بیماری در این قاره است "چیدن سرعت بسیار سریع" با یک افزایش تند در موارد و مرگ و میر در بیشتر کشورهای شل مستندات.

در سراسر جهان بیش از 9.2 میلیون نفر تایید شده اند آلوده و نزدیک به یک و نیم میلیون نفر فوت کرده اند توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران در سراسر جهان کمک کرده است.

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن