برخی از نیویورک, اخبار, نشان می دهد اما بسیاری از میزبان کار از راه دور - Mon, 22 Jun 2020 PST

نیویورک – این نیمکت که هنوز هم در ذخیره سازی اما صبح تیم "فاکس و دوستان" بازگشت برای اولین بار روز شنبه به مید

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

نیویورک – این نیمکت که هنوز هم در ذخیره سازی اما صبح تیم "فاکس و دوستان" بازگشت برای اولین بار روز شنبه به میدتاون منهتن استودیو خالی در ماه مارس به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

چند بلوک غرب وجود دارد مشابه خوش آمدید برای دو سوم از "فردا صبح" میزبان که تا به حال گرفته مختصر سفر به واشنگتن و نیویورک تئاتر قبل از اقامت در خانه پس از تعقیب بودن در مارس 18. اگر چه گیل پادشاه و آنتونی میسون نشسته در همان میز در دوشنبه همکار تونی Dokoupil باقی مانده در بروکلین که در آن او سهام یک استودیوی خانگی با همسر, MSNBC را Katy Tur.

دوشنبه به نمایندگی از یک کلید فاز در شهر نیویورک بازگشایی با بسیاری از دفاتر آوردن کارکنان را برای اولین بار. با وجود CBS و Fox حرکت می کند, مهمترین اخبار کارمندان به ادامه کار از راه دور و برنامه های تلویزیونی است که سرچشمه در اینجا باید به یک درهم آمیخته از روش های است که به سرعت تبدیل شدن به آشنا.

مثلا ABC "اخبار جهان امشب" لنگر David Muir باقی مانده است در سمت غرب بالا, استودیو, پس از او هیچ مهمانان را به ارتباط برقرار کردن با مجموعه. ان بی سی "خبر های شبانه" لنگر Lester هولت با این نسخهها کار از خانه در حالی که "CBS Evening News" لنگر نورا o'donnell با این نسخهها کار خارج از شبکه در واشنگتن دفتر.

سی ان ان شب صف از جمله Erin Burnett, اندرسون کوپر و همین لیمو را نشان می دهد از "فلش استودیو" در نیویورک, هادسون, متری, مجتمع اداری, جایی که آنها هستند و مردم تنها در اتاق به عنوان کار می کنند. Chris Cuomo است به همین ترتیب پس از چند هفته محدود به زیر زمین خود را با COVID-19.

فاکس نیوز' نخست-زمان anchors & surface piercing – Tucker Carlson, Sean Hannity و Laura Ingraham – کار خارج از خانه studios. Martha MacCallum بازگشت به روباه دفاتر در هفته گذشته در حالی که در طول روز میزبان لایحه Hemmer و اد هنری هرگز به سمت چپ.

استیو Doocy, Ainsley Earhardt و برایان Kilmeade از "فاکس و دوستان" در استودیو دوشنبه اما بودند مستقر در پشت میز های مختلف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن