"بسیار آماده:' DEA shakeup به دنبال نصب انتقاد - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

میامی – آن را یک سازمان با یک ماموریت بسیار مهم برای نگه داشتن خیابان های آمریکا ایمن از مواد مخدر. اما در سال

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

میامی – آن را یک سازمان با یک ماموریت بسیار مهم برای نگه داشتن خیابان های آمریکا ایمن از مواد مخدر. اما در سال های اخیر ایالات متحده در مبارزه با مواد مخدر دولت نیاز به حفاظت از خود را با چندین عوامل به اتهام فساد و آژانس فرا گرفته است ،

این هفته آمد بیشتر تحول به عنوان دادستان کل ویلیام Barr نصب DEA چهارم اقدام مدیر در پنج سال. انتخاب: تیم شیا ایالات متحده وکیل در واشنگتن که به تازگی نظارت بحث تلاش برای رد اتهامات سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

Barr شده بود به دنبال ارائه یک نرم فرود نقطه درخت روغن قلم از نزدیکان که از روی لئامت دادن به اقدام آمریکا وکیل تعیین شد در پایان ماه ژوئن محرومیت بعید فرمت توسط دادگاه منطقه ای در واشنگتن است. اما در انجام این کار, او در بر داشت یک هدف آسان در Uttam Dhillon که جلب نصب و انتقاد خود را در کمتر از دو, پر سر و صدا سال ها به عنوان برتر کشور ایالات متحده در مبارزه با مواد مخدر رسمی.

بسیاری از زمینه عوامل شکایت کرده است که Dhillon سابق لس آنجلس دادستان فدرال بود بیشتر از یک دیوانسالار از یک رهبر فاقد تجربه و به عنوان یک اقدام مدیر بود که هرگز مورد تأييد اقتدار کامل به اجرای اصلاحات معنی دار.

"اگر شما از آژانس در آن طول می کشد در حالی که به شکل ما چگونه کار می کنند, که در آن ما کار می کنند و چه مسائل ما هستند" گفت: جک, رایلی, معاون سابق مدیر DEA.

Dhillon به ارث برده برخی از مشکلات از دولت اوباما پس از این سازمان آخرین دائمی مدیر میشل Leonhart استعفا داد در سال 2015 در میان پرسش از کنگره در مورد دست زدن به عامل سوء اتهامات مربوط به کارتل-سازمان sex parties در کلمبیا.

"پس از آن کنترل شد خیلی بیشتر متمرکز و فرهنگ بیشتر در معرض خطر عوارض جانبی گفت:" مایک افروزی DEA است رئیس سابق عملیات بین المللی. "اما برای انجام این کار شما نیاز به اعتماد به عوامل خود را در این زمینه است."

پس از 2015 حداقل یک دوجین DEA عوامل سراسر کشور متهم شده اند فدرال در شمارش اعم از سیم تقلب و رشوه به فروش سلاح گرم به قاچاقچیان مواد مخدر با توجه به خبر مربوط به بررسی صدها پرونده های دادگاه. حداقل هشت نفر از کسانی که عوامل محکوم شده اند در حالی که چهار در انتظار محاکمه است.

تنها در سال گذشته دیرین نماینده ویژه در شیکاگو التماس کرد گناه را به نفوذ DEA به نمایندگی از قاچاقچیان مواد مخدر و محکوم به چهار سال زندان فدرال در حالی که یکی دیگر متهم شد با پذیرش 250.000 دلار در رشوه برای محافظت از مافیا. در ماه فوریه سال جاری یک هیئت منصفه فدرال در تمپا تحت تعقیب بار standout DEA agent خوزه Irizarry بر اتهامات او مخفیانه با استفاده از موقعیت خود برای منحرف کردن میلیون ها دلار در مواد مخدر درآمد حاصل از DEA را کنترل کنید.

Dhillon "در آمد بسیار بسیار آماده" رایلی گفت و برگ یک آژانس که "شده است کمی ناکارآمد محل در حالی که برای."

به عنوان بخشی از این هفته shakeup, Dhillon منتقل شد به آنچه که مقامات می گویند تنها بود, از مقام های ارشد در وزارت دادگستری.

در حالی که فشار ایجاد شده بود در Dhillon برای برخی از زمان آخرین شک و تردید پدید آمده در پی یک botched حمله نظامی ممکن است 3 ونزوئلا توسط یک ragtag مشروط آمریکا آموزش دیده داوطلب مبارزان به دنبال دستگیری, نیکولا Maduro, با توجه به چهار سابق آمریکا مقامات مجری قانون هستند که در تماس با مقامات ارشد وزارت دادگستری مقامات. آنها صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی مذاکرات.

مادورو دولت مقصر دو اتهام DEA خبرچینان برای ارائه پشتیبانی لجستیکی به مزدوران اگر چه هیچ مدرکی وجود ندارد که دولت ایالات متحده بازی هیچ نقشی در انجام. مغلوب ساختن پیشی جستن حتی شوخی که تا به حال دولت ایالات متحده درگیر شده آن را به پایان رسید به مراتب بدتر برای رهبر سوسیالیست.

هنوز هم در این حمله را پس پرسش های مطرح شده در کنگره و در بالاترین سطح از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد آنچه از DEA و دیگر ایالات متحده در اجرای قانون و سازمان های اطلاعاتی – می دانستم که در مورد اردن Goudreau سابق ایالات متحده سبز کلاه بره که مسئولیت مسلح تاخت و تاز.

به عنوان بخشی از این سوالات Dhillon گزارش که DEA می دانستم که هیچ یک از مقامات سابق گفت.

اما در مارس 6, AP با استناد به دو سابق ایالات متحده در اجرای قانون مقامات گزارش داد که یک خبرچین با نزدیک شدن DEA در کلمبیا با یک بی اساس نکته در مورد Goudreau را به اتهام دخالت در قاچاق سلاح. ضد مواد مخدر سازمان نمی دانستند که Goudreau بود و در آن زمان باز نمی شود رسمی کاوشگر اما مشکوک است که هر گونه سلاح شده اند به مقصد چپ شورشیان و یا باندهای جنایی در کلمبیا – نه ونزوئلا مبارزان راه آزادی.

Dhillon و DEA با اشاره به درخواست برای اظهار نظر به وزارت دادگستری که فقط گفت که ونزوئلا ماده هیچ نقشی در Dhillon جایگزینی. "برای انتشار هر چیزی در غیر این صورت خواهد بود به انتشار یک داستان دروغ" گفت: Kerri Kupec, یک سخنگوی وزارت.

Kupec کاهش یافته است به پاسخ نوشته سوالات در یک میزبان از مسائل مورد Dhillon رهبری از جمله چه, اگر هر چیزی DEA دانست و در مورد Goudreau و ونزوئلا حمله.

Dhillon ساخته شده هیچ اشاره ای به خروج قریب الوقوع در مصاحبه اخیر خود با AP. و در وداع با ایمیل فرستاده شده از طرف او دوشنبه تعدادی از دستاوردهای دوران تصدی خود برجسته شد.

"ما افزایش تعداد عوامل رفتن را از طریق آکادمی برای اولین بار در بیش از هشت سال; کمک درایو کردن مواد مخدر مصرف بیش از حد مرگ و میر برای اولین بار در بیش از دو دهه و قرار دادن برخی از بدترین مجرمان پشت میله های زندان" با توجه به پیام یک کپی از آن یک گیرنده به اشتراک گذاشته شده با AP.

سابق DEA مقامات آغوش شیا انتصاب به عنوان یک فرصت برای تغییر در سازمان اما هشدار داد که برخی از مشکلات را نمی توان ثابت تا زمانی که یک مدیر دائم در محل است.

"او می داند برخی از مسائل ما در برابر" رایلی گفت: "و داشتن یک تازه آمریکا وکیل من واقعا امیدوار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب