Winnipeg مجموعه برای تبدیل شدن به لامپ کم مصرف hub شهر اگر لیگ تا سال 2020 فصل

وینیپگ در مرکز شهر برای لامپ کم مصرف کوتاه 2020 فصل اگر لیگ می رسد چندین اهداف است.این لامپ کم مصرف را انتخاب

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

وینیپگ در مرکز شهر برای لامپ کم مصرف کوتاه 2020 فصل اگر لیگ می رسد چندین اهداف است.

این لامپ کم مصرف را انتخاب وینیپگ بیش مناقصه از کلگری و ساسکاچوان در روز سه شنبه.

این معامله هنوز هم نیاز به تصویب نهایی از بهداشت عمومی و مقامات امنیت در این استان ،

این لامپ کم مصرف نیز می گوید: از آن نیاز به یک جدید توافق دسته جمعی با لامپ کم مصرف بازیکنان ارتباط و مهم دولت فدرال پشتیبانی برای شروع یک سال 2020 فصل در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این لامپ کم مصرف دارای مجموعه ای از یک مهلت پنج شنبه برای CBA.

کمیسر سفت Ambrosie است اظهار داشت: اولین اقدام می تواند شروع سپتامبر است. این فصل در ابتدا قرار بود برای شروع در ماه ژوئن.

اگر فصل پیش می رود, بازیکنان و مربیان را در یک حباب متشکل از هتل ها در زمینه های تمرین و ورزشگاه.

"سلامت و ایمنی بازیکنان ما کارکنان و جامعه گسترده تر هستند پارامونت و لامپ کم مصرف تنها بازگشت به بازی با تصویب مقامات بهداشت و کارشناسان پزشکی" بمب افکن آبی جمهور/مدیر عامل وید میلر در بیانیه ای گفت.

"در حالی که امروز نشانه فقط یک گام دیگر در روند ما سپاسگزار برای حمایت از استان مانیتوبا و شهر وینیپگ و کار تمام Manitobans انجام داده اند با هم برای مبارزه با این بیماری همه گیر و استان ما به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است."

مانیتوبا برتر برایان Pallister اعلام کرد پیشنهاد 2.5 میلیون دلار در روز دوشنبه برای کمک به پرداخت هزینه برای اقامت, حمل و نقل, عمل زمینه اجاره و بیشتر. ساسکاچوان ارائه 3 میلیون دلار در روز بعد اما لیگ هنوز حل و فصل در وینیپگ.

لامپ کم مصرف بازیکنان نگران ایمنی خود را در کوتاه '20 فصل را از حق انتخاب کردن بدون مجازات.

این لامپ کم مصرف و CFLPA ادامه به مذاکره اصلاحات به زمان توافق دسته جمعی برای اجازه می دهد برای فشرده فصل به بازی می شود.

دو منبع گفت: حتی اگر دو طرف با موفقیت اصلاح CBA شنبه ها — لامپ کم مصرف-موظف مهلت — بازیکنان نگران ایمنی خود را مجاز به انتخاب کردن با مصونیت از مجازات.

هفته گذشته همیلتون ببر-گربه گیرنده براندون بانک ها -- لامپ کم مصرف را برجسته ترین بازیکن سال گذشته — توییتی او نبود برنامه ریزی در بازی های این فصل است.

منابع اعطا شد گمنامی چون لامپ کم مصرف و CFLPA نیست و به طور رسمی اعلام کرد جزئیات خود را در حال انجام مذاکرات است.

منابع گفت که دو طرف در ادامه به بحث در مورد تدارکات آمریکا بازیکنان از آمدن به کانادا در حال آزمایش قبل از ورود خود را در اینجا.

میلر خوشبین است یک معامله می شود.

"ما در حال کار واقعا مثبت با بازیکنان ما" میلر گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی. "هر کس به دنبال یک راه حل برای رسیدن بازیکنان ما در زمین بازی فوتبال است.

"این بسیار مثبت است."

قابل پیش بینی میلر نمی نظر در مورد هر جزئیات مورد بحث قرار گرفته.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مانیتوبا طرح خواستار 60-بازی برنامه و خاکستری در جام حذفی به بازی در وینیپگ.

در اوایل این ماه لیگ ارسال یک تجدید نظر مالی درخواست اتاوا برای حدود 42.5 میلیون دلار در کمک های اولیه.

در آوریل لامپ کم مصرف خواست دولت فدرال برای تا $150 میلیون دلار کمک در صورت لغو 2020 فصل با توجه به همه گیر. این درخواست جدید را پوشش می دهد هزینه های عملیاتی و حقوق بازیکن برای کوتاه کمپین و شامل یک حرف از حمایت از CFLPA.

اما لامپ کم مصرف را درخواست تجدید نظر خواهد شد نیاز به همکاری از شش استان خود franchises در عمل. چرا که اتاوا در برخورد با لیگ ارائه از طریق بانک توسعه کسب و کار در کانادا (BDC) که یک آژانس فدرال بلکه یک تاج شرکت به این معنی که دولت فدرال نمی تواند دستور کمک مالی برای لامپ کم مصرف.

BDC است که در اصل یک بانک با وام معیار و لامپ کم مصرف بعید است که برای واجد شرایط داده شده مالی آن دولت است. برای تضمین کمک مالی لیگ به احتمال زیاد نیاز به کبک, Ontario, Manitoba, Saskatchewan, Alberta و B. C. دولت به عنوان ضامن در هر بودجه ارائه شده است.

که می تواند به یک موضوع به عنوان انتاریو وزیر ورزش لیزا مک لود اعلام کرده است وجود دارد بسیاری از بخش های دیگر در استان که نیاز به کمک دولت.

اگر کوتاه '20 فصل می توانیم لامپ کم مصرف یک فرصت برای رفتن با یک بخش به جای آن سنتی شرق و غرب با فرمت.

60-بازی فصل را به معنای هر تیم نقش شش به طور منظم از فصل مسابقات است. بالای هشت را به پلی آف با نهایی دو تیم, جلسه, در, خاکستری, در جام حذفی بازی.

این Manitoba دولت پیشنهاد تماس برای همه بازیکنان به آزمایش می شود پس از ورود به وینیپگ. که می تواند ایجاد خطر داده شده بسیاری از بازیکنان خواهد بود که از ایالات متحده, که در آن COVID-19 موجب شده است تا کنون با مشکلات بزرگتر.

اما منابع می گویند مذاکرات ادامه در مورد بازیکنان حال آزمایش قبل از سوار شدن پروازهای خود را به این استان ، و یک بار برنده شدن در این طرح خواهد بود برای همه CFL تیم به مقام در ویروس رایگان حباب.

اخیرا دولت کانادا تعیین تورنتو بلو جیز نمی تواند در بازی راجرز مرکز به دلیل همه گیر ساخته شده بود آن را ناامن برای بازیکنان برای سفر بین کانادا و ایالات متحده به طور منظم. اما میلر را احساس نمی کند که وضعیت امر به آمریکایی ها از آمدن به کانادا به بازی فوتبال.

"من فکر می کنم که یک سناریوی مختلف," او گفت:. "شما آن را دیده ام با NHL داشتن بازیکنان در اینجا, بنابراین من فکر می کنم NHL یک مثال بهتر از آنچه لامپ کم مصرف انجام می شود."

اگر مختصر از فصل تلقی رفتن توقع این است که بازیکن می تواند گزارش به مرکز اواسط ماه اوت است. پس از یک هفته قرنطینه اردوگاه های آموزشی و سپس آن را باز و هموار کردن راه برای به طور منظم فصل بازی برای شروع در ماه سپتامبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن