مایک لینچ آسمان دیده بان: این مشتری و زحل نشان می دهد!

در طول این مشکل اوقات آن را تا به خوبی قادر به دفعات مشاهده شده در شگفتی های طبیعی. خیال پرستی و amateur astro

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

در طول این مشکل اوقات آن را تا به خوبی قادر به دفعات مشاهده شده در شگفتی های طبیعی. خیال پرستی و amateur astronomy قطعا مناسب است که لایحه به خصوص در حال حاضر با مشتری و زحل در آسمان شب.

(حسن نیت ارائه میدهد مایک لینچ)

این دو غول منظومه شمسی ما هستند واقعا قرار دادن در یک نمایش بزرگ است. از هم اکنون تا پایان سال آنها خواهد شد بسیار نزدیک به هم در آسمان است. هنگامی که شما آنها را در اوایل شب در جنوب شرقی آسمان به سمت انتهای شب, گرگ و میش, مشتری روشن تر از این دو افزایش جلوتر از زحل.

در حال حاضر مشتری و زحل هستند کمتر از 10 درجه از هم جدا در مورد عرض مشت خود را برگزار می شود در طول بازو. این است که نزدیک ترین آنها بوده ام به هر یک از دیگر در آسمان در 20 سال. در طول ماه های پاییز و مشتری و زحل قرعه کشی خواهد شد و حتی نزدیک به یکدیگر است. در دسامبر. 21 شروع زمستان آنها را عملا "لمس کردن" یکدیگر تنها 10 درجه ای از هم جدا. آن خواهد بود که نزدیک ترین آنها بوده است پس 1623!

حتی اگر مشتری و زحل به نظر می رسد bosom buddies این ماه آنها هیچ جا در نزدیکی یکدیگر جسمی. آنها فقط اتفاق می افتد به در در همان خط به طور کلی از دید ما در زمین است. در واقعیت آنها از هم جدا شده توسط 450 میلیون مایل است.

هر دو سیاره نیز خود رسیده نزدیکترین رویکرد به زمین برای سال 2020 است. در جولای 14, سیاره مشتری به نزدیکترین نقطه در حدود 386 میلیون مایل دور. زحل کمتر از 837 میلیون مایل از ما عقب متری در جولای 20. برای مطمئن شوید که این هنوز بسیار فاصله است اما از آنجا که این سیارات بسیار عظیم الجثه آنها هنوز هم بسیار روشن در آسمان شب, مهم نیست چقدر دور یا نزدیک آنها از زمین است.

همچنین اضافه کردن به مشتری و زحل نشان می دهد که آنها هر دو در آنچه شناخته شده نجوم به عنوان "مخالف است." نه تنها به این معنی است که هر دو سیاره در حداقل فاصله از زمین اما هر دو نیز در جهت مخالف در آسمان از خورشید است. این خبر خوبی برای ما به خاطر این معنی است که آنها خواهید بود برای مشاهده در دسترس از طریق شب افزایش حدود غروب آفتاب و محیط اطراف طلوع آفتاب.

مشتری و زحل آنقدر نزدیک به هم در آسمان است که در برخی از دوربین دوچشمی شما ممکن است قادر به دریافت هر دو سیاره در همان میدان دید. فقط با دوربین شکاری, شما قادر خواهید بود تا حداقل بخشی از حل و فصل دیسک مشتری و قادر به دیدن چهار تا از مشتری بزرگترین قمر کوچک شبیه ستاره در طرف مقابل از این سیاره است. به دنبال از شب به شب, شما را ببینید قمر همیشه در ترتیبات مختلف به عنوان آنها در مدار سیاره مشتری در دوره دو - به 17 روز. هم وجود دارد شما می توانید ببینید هر چهار از آنجا که یکی یا بیشتر از آنها یا ممکن است با پشت مشتری و یا استتار در مقابل Jovian غول.

از طریق حتی یک تلسکوپ کوچک شما دور باد هر دو مشتری و زحل اما آنها می گویند زمان همه چیز است. بهتر است صبر کنید تا زمانی که 11 بعد از ظهر و یا بعد از آن به آنها شانس به اندازه کافی بالا در آسمان تا نظر خود را نمی خواهد به عنوان تحت تاثیر تاری ناشی از جو زمین. پایین هر جسم آسمانی است که در آسمان بیشتر پنهان از آن خواهد شد توسط یک لایه ضخیم تر از جو زمین در نزدیکی افق. متاسفانه نه سیاره افزایش خواهد همه که بالا در آسمان این سال ساخت کمتر از ایده آل مشاهده, اما آنها هنوز هم بسیار ویژه برای دیدن با تلسکوپ.

با وجود پایین قوس در سراسر آسمان, شما هنوز هم می توانید ببینید مشتری ابر باند در سراسر آن 88,000 مایل قطر با اکثر تلسکوپ. شما حتی ممکن است قادر به دیدن لکه بزرگ سرخ, بسته که جهت مشتری روبرو است و در آن 10 ساعت در چرخش است.

زحل (عکس از مایک لینچ)

همچنین تنها با یک تلسکوپ کوچک, شما باید قادر به وضوح ببینید زحل حلقه سیستم و حتی برخی از قمر. هنگامی که شما در حال مشاهده یا مشتری یا زحل را بلند پیوسته به نظر می رسد از طریق دامنه خود را پس چشم خود را می توانید دریافت استفاده می شود به سطح نور داخل چشمی از دامنه خود را. کمک خواهد کرد که شما دیدن جزئیات بیشتر. به نظر می رسد دیگر را نیز به شما یک شانس برای گرفتن ویندوز نازک تر و کمتر آشفته هوا در جو زمین.

به عنوان یک encore به مشتری و زحل نشان می دهد مریخ افزایش کمی پشت مشتری و زحل با آن بسیار متمایز از رنگ مایل به قرمز. به عنوان رول تابستان به پاییز مریخ خواهد بود افزایش زودتر و قبل از آن و همچنین به عنوان نقاشی نزدیک تر و نزدیک تر به زمین است. در ماه اکتبر مریخ خواهد بود فقط کمتر از 39 میلیون مایل دور, نزدیک ترین سیاره سرخ به زمین تا سال 2035.

اگر شما همیشه می خواستم برای خرید یک تلسکوپ در حال حاضر خواهد بود زمان زیادی برای انجام آن است!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب