کارمندان گوگل خواهد کار از خانه تا تابستان 2021 - Mon, 27 Jul 2020 PST

گوگل نمی خواهد خود را 200,000 کارکنان را به دفتر تا ژوئیه 2021 هل دادن گذشته ژانویه آن زمانی که ایالات متحده c

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

گوگل نمی خواهد خود را 200,000 کارکنان را به دفتر تا ژوئیه 2021 هل دادن گذشته ژانویه آن زمانی که ایالات متحده coronavirus موارد افزایش و واکسن باقی مانده ماه دور.

که باعث می شود پدر و مادر شرکت الفبای عمده شرکت ایالات متحده به فشار خود باز گشت به نیمه دوم سال آینده. گوگل سخنگوی Jason پست تایید این تصمیم برای اولین بار در گزارش وال استریت ژورنال روز دوشنبه.

مدیر اجرایی سوندار پیچای اعلام کرد که جدول زمانی جدید در companywide ایمیل به "به کارکنان توانایی برای برنامه ریزی های آینده."

پیچای تصمیم هفته گذشته است. او تا حدی تحت تاثیر رویکردهای متفاوت برای بازگشایی مدرسه در سراسر کشور, مجله گزارش شده است. این کار از صفحه اصلی گزینه شامل کارکنان در دفتر مرکزی این شرکت در مانتین ویو کالیفرنیا و همچنین در دیگر نقاط ایالات متحده و بریتانیا و هند است.

گوگل حرکت می تواند ایجاد انگیزه در شرکت های دیگر به ارزیابی مجدد جدول زمانی خود را, به خصوص که تعداد تایید covid-19 موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در ادامه به افزایش در ایالات متحده است. حداقل 4.2 میلیون مورد گزارش شده در ایالات متحده و حداقل 144,000 مرگ و میر.

دره سیلیکون گرفته شده متفاوت روش برای کاهش خطرات ایمنی برای نیروی کار خود را. از راه دور مشغول به کار شد و به طور گسترده ای به تصویب رسید در ماه مارس و بسیاری از شرکت ها را نشانه قصد دارد به بازگشایی ادارات در ماه ژانویه است.

Facebook در حال حاضر برنامه این است که نگه داشتن آن 48,000 کارگران در صفحه اصلی از طریق پایان سال هر چند مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: ممکن است که او انتظار دارد تا آنجا که نیمی از آنها برای انتقال به کار از راه دور در دهه آینده. آمازون شرکت کارکنان نیز انتظار می رود به ارتباط از راه دور از طریق 2020. (شرکت آمازون جف بزوس صاحب واشنگتن پست.) ضربه محکم و ناگهانی به تازگی تمدید آن جدول زمانی از سپتامبر به ژانویه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب