چارلز (هوا) Jourdain به دنبال صعود ورزشکار پروزن نردبان با پیروزی Fili

پس از قطع (کره ای Superboy) Dooho چوی آخرین بار در دسامبر کبک ورزشکار پروزن چارلز (هوا) Jourdain با صدور دادخو

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

پس از قطع (کره ای Superboy) Dooho چوی آخرین بار در دسامبر کبک ورزشکار پروزن چارلز (هوا) Jourdain با صدور دادخواستی به UFC رئیس دانا سفید.

"عمو دانا بود که یک عملکرد بزرگ برای مبارزه با," 24 ساله Jourdain گفت: در پست خود-مبارزه مصاحبه در بوسان کره جنوبی. "من دوست دارم که 50k جایزه به حرکت در خارج از زیرزمین خانه پدر و مادر."

سفید موظف با Jourdain و چوی هر یک از جمع آوری 50 ، 000 دلار جایزه برای مبارزه با شب.

بنابراین Jourdain در بر داشت خود را ،

"نه. در واقع من نیست, بسیاری از مردم زمانی که آنها از من بپرسید که سوال من مانند خنده و من احساس احمق درباره آن گفت:" بومی Beloeil, Que.

اما یک دلیل وجود دارد.

"من به دنبال پیدا کردن برخی از زمین چون من می خواهم برای ساخت یک خانه ... من نیاز به ماندن نزدیک به مونترال اما نه بیش از حد نزدیک" او توضیح داد.

Jourdain (10-2-0) به نظر می رسد برای اضافه کردن به آن پرداخت پنج شنبه زمانی که او چهره Andre (حساس) Fili (20-7-0) در یک سخنرانی تلویزیونی کارت در UFC را Apex امکانات تولید در لاس وگاس.

دو بخش قهرمان در مونترال-بر اساس TKO, توسعه قبل از پیوستن به UFC Jourdain در اصل امضا برای مبارزه در ژوئن 20 UFC کارت در ساسکاتون که لغو شد با توجه به جهانی همه گیر.

دوشنبه اصلی رویدادهای چاله جسیکا (بد) چشم رتبه شماره 1 در میان او مدعی علیه سینتیا کلویللو امتیاز 10 در میان strawweight مدعی است. کلویللو در حال حرکت است تا یک کلاس وزن به مبارزه در 125 پوند است.

همه گیر مجبور Jourdain به سوئیچ تا آمادگی خود را برای مبارزه با کار بیشتر با برادر کوچکترش Louis یک خروس وزن TKO, جنگنده که نام مستعار دیوانه شاهزاده.

"من آموزش خارج است. من به معنای واقعی کلمه کشتی در خارج انجام jiu-jitsu روی چمن گفت:" چارلز Jourdain.

Jourdain ممکن است خوش آمدید عدم طرفداران شنبه. او مبارزه خود حریف شهر در دو UFC حملات رو چوی در کره جنوبی و دزموند (درنده) سبز در روچستر, n. y.

ساخت UFC اولین در کوتاه مدت متوجه و مبارزه در وزن های مختلف کلاس Jourdain از دست یک تصمیم به اتفاق آرا در سبک وزن به رنگ سبز در مارس 2019. تهاجمی تر Jourdain جان سالم به در برخی از راکی لحظات در دور اول برای جلوگیری از شدت تبلیغ چوی توسط TKO دور دوم است.

چوی که موفق به کسب پنج پاداش در شش UFC مبارزه گفت: بعد او را شکست استخوان در مچ دست خود را در دور اول. سرزنش Jourdain که سوغات ضربه به ساعد در قرض گرفتن یک تکنیک از کانادا kickboxer سیمون (یکی) مارکوس.

آدم های فلک زده در UFC دعوا به تاریخ Jourdain هرگز مبارزه در خالی آرنا قبل از.

"آن را مانند یک سخت جلسات مبارزه اما بدون تجهیزات — فقط رابط و دستکش," او گفت:.

"آن را به چیزی جدید" اضافه شده Jourdain که تمام مخالفان خود را در تمام 10 برنده است. "من همیشه کسی که دوست دارد لطفا جمعیت با زرق و برق دار به سبک من 100 درصد نسبت پس از اتمام. واقعا شوهر است که وجود خواهد داشت هر نفر در جمعیت, اما بسیاری از بینندگان آنلاین نیست."

Jourdain یک بسته نرم افزاری از انرژی در قفس با یک میل شدید برای پرواز زانو.

در Fili Jourdain مواجه است حریف که در 29 در حال حاضر 14 UFC مبارزه (8-6-0). عضو ساکرامنتو تیم آلفا نر, Fili جنگیده بودند 19 بار و در UFC زمان Jourdain تبدیل حرفه ای.

"او خوب همه جا اما او کامل نیست در هر نقطه" گفت: یک unfazed Jourdain.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Fili اعتبارات MMA و بدنسازی برای کمک به نوبه خود زندگی خود را در اطراف. زمانی که او برای اولین بار به تیم آلفا نر او تحت بازداشت خانگی (برای وارد شدن به مبارزه) و دستگاه نظارت در مچ پا خود را.

او گفت: او افسر عفو مشروط که مبارزه با او بود پس او مجاز به کار کردن در سالن ورزش. Fili به یاد می آورد که قادر به پرتاب به سمت چپ لگد برای برخی از سه ماه به دلیل از مچ پا دستبند.

Fili تلاش کرده است را به نفع خود به طور مداوم در UFC دست به مخالفان سخت مانند (فوق العاده) Sodiq Yusuff مایکل (تهدید) Johnson, Calvin (بوستون دان) Kattar و یائیر (ال Pantera) رودریگز.

در حالی که Fili از دست داده تصمیم به 15-رتبه Yusuff آخرین بار او موفق به کسب چهار پیروزی و شش از جمله پیروزی های بیش از مایلز (خشم) داوران دنیس (تهدید) Bermudez و آرتم (روسیه چکش) Lobov.

با ویزا و نامه ای از UFC Jourdain تا به حال هیچ مشکلی در عبور از مرز در مسیر به وگاس. ایالات متحده معاف برخی از ورزشکاران خارجی رقابت در جنوب مرز.

او شگفت زده در تفاوت بین مونترال فرودگاه که به نام او یک شبح فرودگاه, شارلوت, N. C., که در آن او تغییر هواپیما.

"مردم در همه جا," او گفت:. "این دیوانه است."

Jourdain قرار گرفتند COVID-19 آزمون شنبه پس از خود جدا در اتاق هتل خود را در حالی که در انتظار نتایج.

"من احساس نمی در زندان," او گفت:. "از آنجا که من یک توریست در اینجا من اینجا نیست برای بازدید ... این کار من است."

این کمک می کند که UFC وعده های غذایی آماده برای مبارزان در هتل خود را.

"من به خوبی مراقبت از گرفته شده گفت:" Jourdain.

Jourdain و Fili باید مودبانه sparred از طریق رسانه های اجتماعی با Fili افتخار کانادا را از مهارت های مبارزه در حالی که بدنام خود را در سطل زباله-صحبت کردن.

"من قصد دارم به شما انتخاب کنید از هم جدا. درنده بلعیدن طعمه" Fili گفت: از طریق Instagram.

""شما فوق العاده جنگنده اما شما در راه من" گفت: Jourdain. "با عرض پوزش از دوستان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب