معرفی تکنولوژی های BLC و 3D DNR کمپانی هایک ویژن

شرکت هایک ویژن همواره یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری و سیستم های ضد سرقت در جهان می باشند.

توسط NASERINEWS در 21 شهریور 1400

شرکت هایک ویژن همواره یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری و سیستم های ضد سرقت در جهان می باشند. این شرکت هر ساله در تلاش هست تا در ساخت محصولات خود از اخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده و این محصولات را به دست مشتریان خود در سراسر دنیا و از جمله ایران برساند.

هایک ویژن با بهره گیری از 4000 نیروی فعال در بخش تحقیق و توسعه محصولات خود در چند سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته که همین موضوع سبب شده تا کمپانی هایک ویژن در سال جاری گذشته رتبه اول فروش را در بین تولید کنندگان دوربین های مداربسته در جهان بدست آورد. هایک ویژن توانسته مدل های متنوع و بسیار زیادی از انواع دوربین های مداربسته با تکنولوژی های مختلف را به تولید برساند که از هر قشر مردم می توانند این دوربین ها را خریداری نمایند. همین موضوع سبب شده تا هایک ویژن از محبوبیت زیادی بین مشتریانش برخوردار باشد.

یکی از تکنولوژی هایی که باعث شده تا هایک ویژن برند برتر سال 2021 شود، قابلیت BLC و 3D DNR در دوربین های مداربسته می باشد. در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با این دو ویژگی دوربین های مداربسته هایک ویژن آشنا کنیم.

تکنولوژی BLC

یکی از فناوری های مهمی که شرکت هایک ویژن در ساخت دوربین های مداربسته خود بکار برده فناوری BLC می باشد. قابلیت BLC در واقع سبب می شود تا در مکان هایی که منبع نور زیادی  وجود دارد و باعث می شود جزئیات تصاویر دوربین مداربسته تاریک دیده شود، کمک کند تا روشنایی جزئیات تصاویر بیشتر شده و در نهایت یک تصویر واضح را از دوربین مداربسته شاهد باشیم.

در حال حاضر اکثر دوربین های مداربسته تولیدی شرکت هایک ویژن دارای قابلیت BLC می باشند و میتوان از آن ها استفاده نمود.

تکنولوژی 3D DNR

از دیگر فناوری های تاثیر گذاری که باعث شده تا هایک ویژن، بهترین برند سال شود، قابلیت 3D DNR می باشد.

تا بحال این مسئله برای شما پیش آمده که تصاویر دوربین های مداربسته تار شوند و به صورت برفکی به نمایش بیایند؟ در دوربین های آنالوگ قدیمی که تکنولوژی های بسیار ضعیفی در ساختشان بکار رفته، دوربین مداربسته قادر به ضبط تصاویر با کیفیت و بدون نویز نبود. به واسطه ی همین موضوع تصاویر دوربین های مداربسته اغلب تار و به صورت برفکی به نمایش در می آمدند.

برای رفع این مشکل کمپانی هایک ویژن، فناوری 3D DNR را در در ساخت دوربین های مداربسته خود به کار برد تا این مشکل به صورت کامل برطرف شود. با استفاده از قابلیت 3D DNR، دوربین مداربسته می تواند تصاویر را بسیار واضح و بدون هیچ نویزی ارسال کند.

هم اکنون تمام دوربین های تولیدی شرکت هایک ویژن دارای قابلیت 3D DNR می باشند و دیگر مشتریان نگران برفکی شدن تصاویر و نویز افتادن بر روی آن ها نمی باشند. تفاوت تصویر دوربین مداربسته با قابلیت 3D DNR و بدون 3D DNR را در شکل زیر می توانید مشاهده کنید.

منبع : نمایندگی هایک ویژن شهر سخت افزار

آخرین مطالب