سرکه بهترین راه حل - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

نوظهور تمیز کردن وسواس بسیار همه گیر جهانی سرگرمی. سرکه سفید شده است به یک جزء اصلی از محصولات خانگی برای تطبی

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

نوظهور تمیز کردن وسواس بسیار همه گیر جهانی سرگرمی. سرکه سفید شده است به یک جزء اصلی از محصولات خانگی برای تطبیق پذیری و طبیعی ضد عفونی کننده و بو-خواص.

اگر چه آن ممکن است به عنوان موثر به عنوان تجاری و خانگی ضد عفونی کننده است و نه موثر در برابر coronavirus آن است که هنوز هم یک گزینه عالی اگر شما به دنبال چیزی است که ملایم و ارزان است. در اینجا به چند منطقه در اطراف خانه ای که سرکه به خصوص می آید در دستی.

بلندر: نه تنها در حال بلندر ابتلا به بیت های کمی از مواد غذایی گیر کرده در سخت برای رسیدن به مناطق خود قطعات پلاستیکی نیز ممکن است انتخاب کنید تا بو اگر تمیز نشده بلافاصله پس از استفاده از. خنک مخلوط کن را با ترکیب مساوی آب و سرکه.

کتری قهوه و برو فنجان: در حال اجرا یک دم چرخه را از طریق یک قهوه ساز خودکار کمک خواهد کرد که نوار اجزای قدیمی, قهوه تلخ طعم آن را نیز حذف ذخایر معدنی مانند کلسیم ایجاد می کند. این می رود برای آلومینیوم و پلاستیک برو فنجان نیز هست که هر دو تمایل به قهوه طعم غذا در دهان. جوش قطعات مساوی آب و سرکه را در کتری برای حذف ذخایر معدنی و سپس جوش بریزید سرکه و آب مخلوط خود را برای رفتن به جام جهانی و اجازه دهید آن را برای چند دقیقه نشستن. انجام این کار به طور منظم خواهد شد نگه داشتن تمام نوشیدنی خود را و لوازم جانبی ،

ماشین ظرفشویی: پور یک فنجان سرکه به پایین ماشین ظرفشویی و اجرای یک چرخه در آن داغترین تنظیم (برخی حتی ممکن است خاص مطابق با چرخه). این نوار را ظرفشویی از ذخایر معدنی و همچنین ضد عفونی کردن هر گونه باکتریایی ایجاد می کند.

طبقه: استفاده از 1/2 فنجان سرکه را در دو فنجان آب گرم و اضافه کردن مورد علاقه خود را با اسانس عطر اگر شما می خواهم. این یک ارزان تمیز کردن راه حل نیست و ترک هر گونه باقی مانده است. اگر طبقه اضافی کثیف, احساس رایگان برای اضافه کردن برخی از ظرف صابون برای سخت تر برای تمیز کردن مناطق. شما ممکن است نیاز به رفتن بیش از آن منطقه دوباره با سرکه و آب راه حل برای اطمینان از هیچ صابون باقی مانده بر روی زمین باقی مانده.

شیشه ای: ترکیب 1 1/2 فنجان سرکه سفید را با 2 قاشق غذاخوری آب و کمی آرد ذرت به صورت بدون عطر و ملایم شیشه پاک کن. سعی کنید آن را بر روی ویندوز, آینه و سایر ظروف در اطراف آشپزخانه.

لباس های شسته شده: اضافه کردن یک چلپ چلوپ از سرکه برای لباس های شسته شده خود را به خنثی کردن بو (از جمله mustiness و حتی ادرار پت) حذف لکه ها و نرم کردن آب (به عنوان سختی آب می تواند کسل کننده لباس های ترک مواد معدنی باقی مانده) و سفید سفیده. سرکه ممکن است بوی تند در شستشو اما بوی آن را ناپدید می شوند هنگامی که پارچه خشک.

مایکروویو: بحث در مورد سفت-در مواد غذایی و بو. مایکروویو یک کاسه دو فنجان آب و دو قاشق غذاخوری سرکه برای حدود 5 دقیقه. ترک درب بسته برای یکی دیگر از چند دقیقه اجازه می دهد تا بخار برای رفتن به محل کار. غذا بیت را نرم و پاک و راست کردن و بو حذف خواهد شد.

و یک نکته برای جشن بهار و آغاز خانه باغ های گیاه: ساخت حاوی سرکه ها مورد علاقه خود را با گیاهان نه تنها ساده اما باعث می شود برای بهتر بو و موثر تر شوی. رزماری و نعناع و اسطوخودوس و مریم گلی و آویشن و پونه کوهی و میخک و دارچین را به صورت بزرگ شده و به سرکه حل است. قرار داده و 1/4 فنجان تازه خود را (و یا خشک شده در صورتی که همه شما) گیاهان را در یک شیشه و پوشش آنها را با حدود 1 1/2 فنجان سرکه یا بیشتر در صورت نیاز به طور کامل پوشش گیاهان. پوشش با درب فلزی (برای جلوگیری از خوردگی) و اجازه دهید آن را به نشستن در یک مکان تاریک برای چند هفته. فشار و ذخیره در یک ظرف شیشه ای برای یک عمر مفید حداقل یک سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب