Upcycled زندگی: Mini-خانه cloche ساخته شده از CD جواهر مورد - شنبه, 06 Jun 2020 PST

به نحوی حتی اگر بسیاری از ما نمی با استفاده از سی دی دیگر موارد هنوز هم درهم و برهمی خانه های ما. شما می توانی

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

به نحوی حتی اگر بسیاری از ما نمی با استفاده از سی دی دیگر موارد هنوز هم درهم و برهمی خانه های ما. شما می توانید تبدیل آن CD جواهر مورد به کوچک خانه به شکل cloche.

شروع به از بین بردن قطعه پلاستیکی است که دارای CD با کشیدن بر روی لبه و کنجکاو آن را با دست. آماده سازی پنج مورد از این راه نگه داشتن پشت کاغذ از یک مورد به عنوان یک الگو استفاده کنید.

باز دو مورد و مجموعه آنها را با هم در دو طرف خود را در 90 درجه زاویه, ساخت یک مکعب شکل است. این پایگاه از خانه. استفاده از E6000 یا مشابه پاک کردن چسب به چسب با هم این طرف.

جلو و دو مورد جدا از هم که در آن آنها لولا و قطع طرف با یک جعبه چاقو بنابراین شما باید دو قطعه مسطح پلاستیکی.

باز یک مورد دیگر محل آن را در کنار آن در بالای این سایت متعلق مقاله با لولا در بالا و پایان باز در پایین لبه کاغذ. لولا را قطع کردن کاغذ کمی. ردیابی زمین از سقف بر روی کاغذ. این است که الگوی خود را برای برش قطعات جانبی از سقف.

محل یکی از قطعات مسطح شما آماده شده در بالا از الگو و با استفاده از یک خط کش و جعبه چاقو برای برش پلاستیک به شکل مثلثی دارد. چسب مثلثی قطعه بر روی طرف باز مورد ساخت یک به اوج خود رسید و سقف. هنگامی که چسب را تعیین کرده است, چسب سقف بر روی پایه. در حال حاضر شما باید یک مینی cloche.

کتی پترسون لارسون مدیر و بنیانگذار هنر نجات خلاق استفاده مجدد مرکز در اسپوکن. برای اطلاعات بیشتر artsalvagespokane.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب