حرفه ای دهید کریستن ریچاردز به انتخاب PWHPA بیش از NWHL

تبدیل کردن یک پیشنهاد برای بازی NWHL Toronto شش دشوار بود کریستن ریچاردز.27-year-old تورنتو معلم بود وسوسه نقط

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

تبدیل کردن یک پیشنهاد برای بازی NWHL Toronto شش دشوار بود کریستن ریچاردز.

27-year-old تورنتو معلم بود وسوسه نقطه تضمین در کیفیت هاکی زنان تیم به علاوه فرصتی برای کسب درآمد چند هزار دلار است. امتناع از این فرصت به معنی ریچاردز خواهد شد رقابت در برابر ملی-بازیکنان تیم برای گنجاندن در زنان حرفه ای بازیکنان هاکی' انجمن تورنتو فهرست.

ریچاردز مصور پیچیدگی انتخاب برای بازیکنان مانند او در نامه ای ارسال شده پنج شنبه در حساب توییتر خود را.

"من نوشت: این که من معرفی شد به ایده بالقوه رفتن به NWHL," ریچاردز گفت: کانادا ، "من نمی دانم آنچه که من بهترین انتخاب خواهد بود. من مسن تر است. من در تمام وقت حرفه ای.

"من دوست دارم این فرصت را به نگه داشتن بازی. این NWHL خواهد به من این فرصت را به بازی می شود و بخش بزرگی از یک تیم در مقابل نقش من در PWHPA. این PWHPA آنقدر قوی است که هیچ تضمینی وجود ندارد شما در حال رفتن به یک تیم در سال آینده.

"آنچه که من آمد به نظر با این ایده بود که بیشتر برای بازی ما. من احساس می کنم چه PWHPA است برای مبارزه با تر است به نظر من در چه حرفه ای است."

ریچاردز معتقد است وجود دارد اتاق را برای هر دو نهاد در زنان هاکی چشم انداز ،

"آنچه ما را فراموش کرده ام در مورد در طول راه هر گونه فرصت در زنان, ورزش, در حال حاضر خوب است," او گفت:. "چرا ما زنان مجبور به می گویند که ما تنها شایسته یک لیگ بعد از همه از این؟"

PWHPA سر Jayna Hefford موافق است که یک تغییر قابل توجهی دور از "OneLeague" برچسب پر بازیکنان رسانه های اجتماعی پست های سال گذشته است.

"من فکر می کنم آنها می توانند همکاری وجود دارد" Hefford گفت. "چالش این است که در این پیام واقعا دلیل آن هنوز کاملا روشن است که همه این بازیکنان در بالا بخشی از PWHPA.

"هنگامی که شما نگاه در مردان هاکی همه می دانند بهترین بازیکنان در بازی NHL. به نظر نمی رسد گیج کننده مردان جانبی که وجود دارد چند لیگ های حرفه ای.

"برای قرار دادن آن در شرایط مردم عوام را وجود دارد مک دونالد وجود دارد و برگر کینگ. آنها انجام دقیق همان چیزی. آنها تحت فشار به یک شرکت؟"

تقریبا 200 بازیکنان تشکیل PWHPA پس از کانادا هاکی زنان لیگ خورده در بهار 2019.

بزرگترین نامها در بازی درگیر در PWHPA — Hilary Knight, Kendall Coyne Schofield, ماری-فیلیپ Poulin و ناتالی اسپونر به نام چند.

هدف آنها این است که یک لیگ می پردازد که آنها را به اندازه کافی وقت بازیکنان حرفه ای و ارائه می دهد که همان رقابتی پزشکی و بیمه پشتیبانی از مرد جوانب مثبت دریافت کنید.

اتحادیه سازمان, ویترین, مسابقات و نمایشگاه بازی های تحت رویای شکاف تور بنر این زمستان گذشته.

ایالات متحده بر اساس NWHL که زد 24-برنامه بازی فصل گذشته گسترش یافته به تورنتو. برخی از بازیکنان شده است ارائه قرارداد بین $10 ، 000 و $15,000.

PWHPA اعضای تیم های ملی دسترسی به مربوطه هاکی فدراسیون منابع است. کانادا بازیکنان تیم ملی دریافت ماهانه ورزشی کانادا چک.

PWHPA بازیکنان مانند ریچاردز و مدافعان لورن ویلیامز از ویندزور, Ont., و ملانی Desrochers مونترال نیست.

"ده هزار دلار برای کسی مثل من به بازی هاکی است که مقدار زیادی از پول" 23 ساله ویلیامز گفت. "آن پایین می آید به اعتقاد من در این ماموریت که ما در.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"فدا کردن در حال حاضر ممکن است در نهایت به ایجاد مزایای که من هرگز تجربه به عنوان یک بازیکن هاکی, اما من می خواهم که برای نسل بعدی در حال آمدن است."

Desrochers, 28 اصرار او احساس دشمنی نسبت به بازیکنانی که انتخاب NWHL.

"چرا ما باید به حل و فصل فقط یک چیز؟" "هر کس باید یک محل برای بازی اما ما همچنین می خواهم به نمایش گذاشتن بهترین محصول بیش از حد.

"آنچه در آن پایین می آید به این است که شاید از نظر فلسفی چگونه می توانید وجود دارد. من شخصا فقط نمی خواهید به حل و فصل تدریجی رشد در سال پس از سال است. ما سعی کرده ایم که مدل CW."

این PWHPA در نظر دارد به کار گروه 25 بازیکن از پنج hub شهرستانها که عبارتند از: تورنتو, ونکوور و مونترال.

رقابت در تورنتو خواهد بود تنگ از آنجا که نیمی از کانادایی هاکی زنان تیم زندگی در این منطقه است.

"من نمی توانم خودم را وقف تمام وقت به این ورزش است. من آموزش نمی تواند به مانند بسیاری از ورزشکاران نخبه در انجام" ریچاردز اذعان کرد.

"من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار آن توقف سریع در مک دونالد در راه به عمل در مقابل داشتن یک متخصص تغذیه و کسی برای کمک به شما."

Hefford می گوید ریچاردز' نامه منتقل قربانی PWHPA بازیکنان در حال ساخت خود را در هاکی حرفه ای برای لیگ آنها تصور.

"من فکر می کنم این فوق العاده قدرتمند" Hefford گفت. "تیم ملی, بازیکنان, این امر می تواند بسیار آسان به می گویند:" شما می دانید آنچه که من فقط انتخاب کنید تا پول من, من بازی در NWHL من همه چیز من باید از برنامه ملی و همه چیز خوب است.'

"خواهد بود که تصمیم گیری آسان اما برای این بازیکنان این همان چیزی. آن را آسان خواهد بود برای آنها را به بازی در NWHL و بین ده تا پانزده هزار دلار و اضافه کردن آن به حقوق و دستمزد خود را از هر شغل تمام وقت است.

"آنها در حال ساخت یک تصمیم گیری سخت بیش از حد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب